- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 12 Ağu 2016
- Mesajlar
- 27
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Durumu fark ettiğimde ilk Ankara AKBAK bayiyi aradım ancak çok ilgilenmediler. ardından internetten Renault Fransa yönetim kurulu başkanı carlos ghosn mail adresini buldum. şikayetimi yazdım. Türkiye genel merkeze yönlendirdiğini söylediler. Merkezden aradılar güzelce dinlediler. Biz bir rapor oluşturup sonucu size ileteceğiz dediler. Sonra malum sonuç ayar, rötuş, boya. flashock dileklerin için teşekkür ederim katılıyorum binmek için alınır ancak sizde şuna anlamanız lazım, bu miktarda para verip bize sıfır araç satıp ilk haftasında servise sokmaları normal bir durum değil ve bu kadar rahat olmaları da bizim yüzümüzden. Ben 90 bin oara veriyor ve yeni bir ürün alıyorsam bana ilk haftadan servise aracı sokturup boya, rötuş, sok-tak diyemezler. Buda benim prensibim. Algorist kardeşim ihtarda ilk olarak araçtaki sorunları anlattım. ardından 4077 sayılı kanunun 4. maddesini ekledim. 3. maddede ise aracın yenisi ile değiştirilmesini talep ettim. 4. madde de ise değiştirilmez ise yargı yoluna başvuracağımı ayrıca satarken bu kusurları belirtmemelerinin yanında hatasız ve yeni olduğunu belirtmelerinden dolayı ceza kanunları kapsamında şikayette bulunacağımı yazdım.
Hocam tebrikler, çok iyi abartıyorsunuz. Arabamı çok önemli bir sıkıntı olmadıkça en az beş sene satmayı düşünmüyorum. Allah sıkıntı vermez inşallah. Gelelim vida ve kapak değişmesi olayına satacağım zaman alıcı bu kapak değişmiş falan filan dediği gibi arkasını döner gider o kadar.(Bu araba sedef beyaz metalik boya zaten aynı rengi ne servis ne de başka bir yer tutturamaz; değişim,boya kabak gibi sırıtır) Sen yaşadığın sıkıntılardan dolayı çok kızgınsın, anlıyorum haklısın da. Ancak bu kadar da kopmlo teorisi türetir gibi davranmayın. Bakın bundan önce Hyundai aldım sıfır aldığım gibi sorun yaşadım, deri direksiyon yırtıldı resmen, ilk müracaatımda ikilemeden direk değiştirdiler. Burada önemli olan firmanın malının arkasında durup durmaması, siz servisle görüşmüşsünüz anladığım kadarıyla, mais genel müdürlüğü ile görüşün oradan da olumsuz cevap gelirse direk fransa ya bir mail atın bakın bakalım ne oluyor o zaman.
Naçizane bir tavsiye, aldığınız bayi ile falan uğraşmayın, direk genel merkez, genel müdürlük ile irtibata geçin. Daha etkili sonuç alırsınız. Eğer mahkeme kararınızda kesin ise beklemeyin davayı direk açın zaman kaybetmeyin.