Cuma günü tekrar gittim Bayiye, satış temsilcim orada değildi. Döndüğünde mutlaka beni aramasını rica ederek çıktım. Akşam satış temsilcim aradı ve Mais'le aralarındaki diyaloğu aktardı. Mais'in Bayiye, Bayinin de bana aktardığı mevzu kısaca şöyle:
Türkiye'ye bir parti Captur benim aracımda görüldüğü gibi elektrikli katlanır aynasız ve park sensörsüz gelmiş, Mais Bayiye bu konuya ilişkin yapabilecekleri bir şey olmadığını söylemiş. Satış temsilcim de beni mağdur etmemek adına bir bakım hediye etmek istediklerini söyledi. Ben bu teklifi kabul etmeyeceğimi söyleyerek Satış temsilcime aşağı yukarı şunları söyledim:
"Bakın, ben bu arabayı alırken Icon donanım olarak aldım. Parasını ona göre verdim. Daha satın almadan önce Park sensörlerinin olmadığını fark ederek sizi bu konuda uyardım. Siz de "bazı modeller böyle geliyor ama biz size park sensörü hediye edeceğiz." dediniz. Buna "peki" dedim. Elektrikli katlanır aynayı ise arabayı teslim alıp, eve gelip, kullanma kılavuzunu hatmedip, ertesi gün arabaya binip elektrikli katlanır ayna özelliğini aktif eden butonun olmadığını görünce anladım.
Elektrikli katlanır ayna olup olmaması benim umrumda değil ama daha en başta Mais'in sizi; sizin de beni bu hususta uyarmanız, hatta fiyatını da bu oranda düşürmeniz gerekiyordu. Kusura bakmayın ama ben şu an bu teklifinize evet demeyeceğim. Pazartesi günü Mais ile irtibata geçip ona göre size döneceğim." dedim.
Bu arada takmış oldukları park sensöründen de hiç memnun olmadığımı ve etkin bir verim alamadığımı söyleyince, "P.tesi gelin kontrol edelim, gerekirse yenisini takalım." dediler.
Kısacası durum böyle. Ben Maisle konuşup, aracın elektrikli katlanır ayna ve park sensörü donanımlarının meblağını sormayı ve bu donanımların meblağı oranında para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. Sizin bu husustaki önerileriniz de benim için önemli, bu sebeple cevaplarınızı bekliyorum.