Captur 1.5 dCi Icon elektrikli Katlanır Ayna Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kafka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yarın Bayiye bir uğrayacağım, gelişmelerden sizleri de haberdar ederim mutlaka. Onların konuya yaklaşımları neticesinde işi hukuki boyutlara taşıyıp taşımama hususunda karar vereceğim.
 
Bugün sabah Bayiye gittim, benim satış temsilcim orada değildi. Bir başka satış temsilcisine durumu aktardım. Mais'ten bana verilen cevabı ve topun artık onlarda olduğunu söyledim. Satış temsilcisi arkadaş "arabaya bir bakalım" dedi. Durumu görünce çok şaşırdı, birlikte servis kısmına çektik aracı. Orada içeride birileriyle konuştu.
Hâsılı; Mais bunlara dönmüş, konudan haberdarlarmış, durumla ilgili yazışacaklarmış ve bana bilgi vereceklermiş. Ara sıra geçerken uğramaya devam edeceğim ben haber gelmezse.
Bu arada Navigasyonu bir türlü kullanamıyordum harita güncel olmadığından dolayı. Gitmişken haritayı da güncelleteyim dedim. Aracın bilgilerini USB'ye yüklediler, bana bir kullanıcı kaydı oluşturdular, epey bir güncelleme varmış. "Siz güncellemeleri yapın, USB'ye yükleyin, ben akşam iş çıkışı uğrayayım halledelim." dedim, "Tamam" dediler. Akşam yazılım güncelleme işi de hallolmuş olacak böylelikle.
Gelişmeler hakkında sizleri de bilgilendirmeye devam edeceğim.
 
Gelişmeleri merakla bekliyorum kardeşim, katlanır ayna kumandası ve motorlu ayna takmak onlar için zor olmamalı diye düşünüyorum, olmazsa en az 2 bakım hakkı iste...
 
Gelişmeleri merakla bekliyorum kardeşim, katlanır ayna kumandası ve motorlu ayna takmak onlar için zor olmamalı diye düşünüyorum, olmazsa en az 2 bakım hakkı iste...

Ben de öyle düşünüyorum. Hatta temsilciye de bunun aynısını söyledim. O da "gelişmeler sonucu izlenecek yola karar vereceğiz" dedi. Hayırlısı bakalım...
 
2 bakım hakkı da olsa birgün satarken bu eksik can sıkacak ülkede birsürü mezarcı var. Ne yapıp edin taktırın hocam.

**dönüşe duyarlı sis farı filan da çalışıyo mu hocam? Kitapçıkta ki tüm özellikleri inceleyin kurt düştü bi kere
 
2 bakım hakkı da olsa birgün satarken bu eksik can sıkacak ülkede birsürü mezarcı var. Ne yapıp edin taktırın hocam.

**dönüşe duyarlı sis farı filan da çalışıyo mu hocam? Kitapçıkta ki tüm özellikleri inceleyin kurt düştü bi kere
Sis farında 02 yazıyor, büyük ihtimalle çalışıyordur, diğer iki özellikte 01 yazıyor, yani yok...
 
2 bakım hakkı da olsa birgün satarken bu eksik can sıkacak ülkede birsürü mezarcı var. Ne yapıp edin taktırın hocam.

**dönüşe duyarlı sis farı filan da çalışıyo mu hocam? Kitapçıkta ki tüm özellikleri inceleyin kurt düştü bi kere

Dönüşe duyarlı sis farları çalışıyor, geri kalan bütün özellikler tamam.
Sadece elektrikli katlanır ayna ve park sensöründe sıkıntı var, o da Mustafa Abi'nin baktırdığı üzere fabrikadan öyle çıkmış. Kullanma kılavuzunu didik didik ettim, başka hiçbir sıkıntı yok.
 
Aşağıdakiler aracına ait bazı donanım özellikleri, hepsini yazmama gerek yok sanırım...
Fren destek sistemi
ABS fren sistemi
Otomatik klima
Normal tavan
Rezistanslı arka cam
Renkli camlar
Elektrikli kapıyı kilitleme
Dış dikiz aynaları 01
Sis lambaları 02
Alüminyum jantlar 17
Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
Bagaj muhafazası
Ön kolçaksız
Hava yastığı 02
Müşteriye özgü araç özelliği-yok
Kumaş koltuk giydirmesi
Park sensörü 01
 
Teşekkürler Mustafa Abi. Dediğim gibi, benim gördüğüm kadarıyla başka bir eksik yok araçta bu iki özellik dışında.
 
Cuma günü tekrar gittim Bayiye, satış temsilcim orada değildi. Döndüğünde mutlaka beni aramasını rica ederek çıktım. Akşam satış temsilcim aradı ve Mais'le aralarındaki diyaloğu aktardı. Mais'in Bayiye, Bayinin de bana aktardığı mevzu kısaca şöyle:

Türkiye'ye bir parti Captur benim aracımda görüldüğü gibi elektrikli katlanır aynasız ve park sensörsüz gelmiş, Mais Bayiye bu konuya ilişkin yapabilecekleri bir şey olmadığını söylemiş. Satış temsilcim de beni mağdur etmemek adına bir bakım hediye etmek istediklerini söyledi. Ben bu teklifi kabul etmeyeceğimi söyleyerek Satış temsilcime aşağı yukarı şunları söyledim:

"Bakın, ben bu arabayı alırken Icon donanım olarak aldım. Parasını ona göre verdim. Daha satın almadan önce Park sensörlerinin olmadığını fark ederek sizi bu konuda uyardım. Siz de "bazı modeller böyle geliyor ama biz size park sensörü hediye edeceğiz." dediniz. Buna "peki" dedim. Elektrikli katlanır aynayı ise arabayı teslim alıp, eve gelip, kullanma kılavuzunu hatmedip, ertesi gün arabaya binip elektrikli katlanır ayna özelliğini aktif eden butonun olmadığını görünce anladım.
Elektrikli katlanır ayna olup olmaması benim umrumda değil ama daha en başta Mais'in sizi; sizin de beni bu hususta uyarmanız, hatta fiyatını da bu oranda düşürmeniz gerekiyordu. Kusura bakmayın ama ben şu an bu teklifinize evet demeyeceğim. Pazartesi günü Mais ile irtibata geçip ona göre size döneceğim." dedim.

Bu arada takmış oldukları park sensöründen de hiç memnun olmadığımı ve etkin bir verim alamadığımı söyleyince, "P.tesi gelin kontrol edelim, gerekirse yenisini takalım." dediler.

Kısacası durum böyle. Ben Maisle konuşup, aracın elektrikli katlanır ayna ve park sensörü donanımlarının meblağını sormayı ve bu donanımların meblağı oranında para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. Sizin bu husustaki önerileriniz de benim için önemli, bu sebeple cevaplarınızı bekliyorum.
 
Geri
Üst