Captur 1.5 dCi Icon elektrikli Katlanır Ayna Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kafka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aracın donanımında olupta araçta çıkmayan özellikler ayıplı mal satmaya giriyor lakin kataloglarda ve kullanım klavuzunda üretici firma ve Mais haber vermeksizin donanımda değişiklik yapma hakkına sahiptir diye bir ibare bulunuyor, bu yüzden adamların bu işten sıyrılma durumu var.
Her şeye rağmen piyasadaki emsallerinde bu donanım varken senin aracında olmamasının tutarlı bir yanı yok, en az 2 bakım almaya çalış...
 
Mais'le yarın görüştükten sonra gelişmeleri tekrar buraya yazacağım Mustafa Abi. Bir bakım benim için de çok az gibi geldi bu eksikliğe karşılık. Bir de üzerine Siyah jant patlatmaya çalışacağım. Böylece o eksikliği oradan bir nebze telafi ederiz gibi sanki :)
 
Merhaba arkadaşlar, aracımdaki donanım problemlerine ilişkin son gelişmeleri aktarıyorum (tabii buna gelişme denirse):

28 Ocak'ta Mais'i tekrar aradım ve bir şikayet kaydı daha bıraktım.

Bu haftaya kadar herhangi bir dönüş olmayınca 9 Şubat p.tesi günü tekrar aradım ve neden olumlu veya olumsuz bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığını, neden sürekli benim aramak zorunda kaldığımı sordum ve bir yetkilinin derhal beni arayıp konu hakkında bir bilgi aktarmasını talep ettiğimi söyledim. Şikayet kaydımı bu şekilde güncellediler.

Salı günü Bayi'ye gittim, durumu onlara da aktardım. Bu donanım eksiği karşısında iyi niyetle teklif etmiş oldukları "1 ücretsiz bakım hakkı"nın yetersiz olduğunu tekrar söyledim. Aracı alırken takmış oldukları park sensöründen hiçbir verim alamadığımı belirttim. Park sensörünü değiştirebileceklerini söylediler.

Geçtiğimiz hafta Kastamonu-Hatay-Kayseri-Kastamonu güzergahında bir uzun yol deneyimim oldu. Bu esnada da ufak tefek birtakım sıkıntılarla karşılaştım:

1. Aracın arka sağ stop lambasının bagaj kapağındaki kısmı su alıyor. (Bayiye ilettim, sipariş ettiler, gelince ücretsiz değiştirecekler.)
2. 90 Km.'den sonra sürücü tarafı dikiz aynası titreme yapıyor. (Servis tarafında ilgilendiler, ayarlarını değiştirdiklerini söylediler, ama sonrasında bir kez daha tecrübe etme fırsatım olmadı.)

Aracımla ilgili son durum budur arkadaşlar. Bilginize...
 
Allah yardımcın olsun hocam...
 
Merhaba arkadaşlar, aracımdaki donanım problemlerine ilişkin son gelişmeleri aktarıyorum (tabii buna gelişme denirse):

28 Ocak'ta Mais'i tekrar aradım ve bir şikayet kaydı daha bıraktım.

Bu haftaya kadar herhangi bir dönüş olmayınca 9 Şubat p.tesi günü tekrar aradım ve neden olumlu veya olumsuz bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığını, neden sürekli benim aramak zorunda kaldığımı sordum ve bir yetkilinin derhal beni arayıp konu hakkında bir bilgi aktarmasını talep ettiğimi söyledim. Şikayet kaydımı bu şekilde güncellediler.

Salı günü Bayi'ye gittim, durumu onlara da aktardım. Bu donanım eksiği karşısında iyi niyetle teklif etmiş oldukları "1 ücretsiz bakım hakkı"nın yetersiz olduğunu tekrar söyledim. Aracı alırken takmış oldukları park sensöründen hiçbir verim alamadığımı belirttim. Park sensörünü değiştirebileceklerini söylediler.

Geçtiğimiz hafta Kastamonu-Hatay-Kayseri-Kastamonu güzergahında bir uzun yol deneyimim oldu. Bu esnada da ufak tefek birtakım sıkıntılarla karşılaştım:

1. Aracın arka sağ stop lambasının bagaj kapağındaki kısmı su alıyor. (Bayiye ilettim, sipariş ettiler, gelince ücretsiz değiştirecekler.)
2. 90 Km.'den sonra sürücü tarafı dikiz aynası titreme yapıyor. (Servis tarafında ilgilendiler, ayarlarını değiştirdiklerini söylediler, ama sonrasında bir kez daha tecrübe etme fırsatım olmadı.)

Aracımla ilgili son durum budur arkadaşlar. Bilginize...

Bu arac ile yıldızınız bir türlü barışmadı, ben o zamanda söyledim, kusurlu arac, teslim şartlarına uymadığı için yasal bir süreç başlatmanız gerektiğini..
 
Sağol Mustafa Abi... Bu nasıl bir şanssızlıktır anlayamadım. Çok keyifli, kullanımı çok güzel bir araba, ama bu ufak tefek aksilikler yüzünden bir türlü gönülden bağlanamadım namussuza...
 
Bu arac ile yıldızınız bir türlü barışmadı, ben o zamanda söyledim, kusurlu arac, teslim şartlarına uymadığı için yasal bir süreç başlatmanız gerektiğini..

Aynen öyle Aykut Abi. Az önce de dediğim gibi, tam bağlanacağım derken yine bir aksilik çıkıyor. Eğer bu hafta da olumlu bir sonuç alamazsam yasal süreci başlatmaya niyetliyim ben de...
 
Aynen öyle Aykut Abi. Az önce de dediğim gibi, tam bağlanacağım derken yine bir aksilik çıkıyor. Eğer bu hafta da olumlu bir sonuç alamazsam yasal süreci başlatmaya niyetliyim ben de...

Merhaba,
En azından bir avukata danıştınız mı? Belli bir süre içerisinde yasal yollarla itiraz etmeniz gerekiyor olabilir. Yoksa durumu kabullenmiş sayılabilirsiniz.
 
Arkadaş olayı googledan çevir direk fransaya yaz. Arabanın şase numarası fatura numarası anlatmak istediğiniz yerlerin fotoları elinizden geldiği kadar derdinizi anlatın derim. Bende Denizli servisinde bi iş yaptırdım henüz sonuçlanmadığı için yazmadım. Görseniz tam anlamıyla rezalet
 
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar. Bir kaç ay önce yeni almış olduğum Captur aracıma ilişkin donanım problemi ile ilgili bu başlık altında gelişmeleri paylaşmıştım. Aracı satın aldığım bayi ile uzun süren bir mücadele nihayetinde, mayıs ayı itibariyle, eksik donanıma karşılık almış olduğum siyah jantlar ile konuyu kapatmış bulunmaktayım. Buraya yazmadığım süreç içerisinde bu noktaya gelinceye kadar bayi ile o kadar mücadele ettim ki artık buraya detayları yazmak dahi istemiyorum. Belki bilahare yeri geldikçe sizlere aktarırım bu süreci. Bu süreçte destek olan ve tavsiyelerde bulunan bütün forumdaşlara da ayrı ayrı teşekkür ederim...
 
Geri
Üst