Merhaba arkadaşlar, aracımdaki donanım problemlerine ilişkin son gelişmeleri aktarıyorum (tabii buna gelişme denirse):
28 Ocak'ta Mais'i tekrar aradım ve bir şikayet kaydı daha bıraktım.
Bu haftaya kadar herhangi bir dönüş olmayınca 9 Şubat p.tesi günü tekrar aradım ve neden olumlu veya olumsuz bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığını, neden sürekli benim aramak zorunda kaldığımı sordum ve bir yetkilinin derhal beni arayıp konu hakkında bir bilgi aktarmasını talep ettiğimi söyledim. Şikayet kaydımı bu şekilde güncellediler.
Salı günü Bayi'ye gittim, durumu onlara da aktardım. Bu donanım eksiği karşısında iyi niyetle teklif etmiş oldukları "1 ücretsiz bakım hakkı"nın yetersiz olduğunu tekrar söyledim. Aracı alırken takmış oldukları park sensöründen hiçbir verim alamadığımı belirttim. Park sensörünü değiştirebileceklerini söylediler.
Geçtiğimiz hafta Kastamonu-Hatay-Kayseri-Kastamonu güzergahında bir uzun yol deneyimim oldu. Bu esnada da ufak tefek birtakım sıkıntılarla karşılaştım:
1. Aracın arka sağ stop lambasının bagaj kapağındaki kısmı su alıyor. (Bayiye ilettim, sipariş ettiler, gelince ücretsiz değiştirecekler.)
2. 90 Km.'den sonra sürücü tarafı dikiz aynası titreme yapıyor. (Servis tarafında ilgilendiler, ayarlarını değiştirdiklerini söylediler, ama sonrasında bir kez daha tecrübe etme fırsatım olmadı.)
Aracımla ilgili son durum budur arkadaşlar. Bilginize...