Vites Kutusu Problemi

bu sorun bende de var servis birsey yok dedı.her zaman yapmıyor.ancak 2 den 3 e takılıyor vites.zor gecıyor.vıtesın oldugu yerdekı kısmı bende soktum wd 40 ıle yagladım bır sure durdu yıne yaptı.lanet olsun aldıgım gune bu arabayı.aldıgımdan berı sorun sorun sorun.15 000 frenler bıter.kapılar gacur gucur.daha 1000 km de paspaslar erıdı.ruzgar sesı..on havalandırmalar sallantıdan yerınden cıkar.vs vs vs

para olsa goturup renanun kapısında cayı cayır yakacagım bu arabayı o derece sogudum artık.gercekten kalıcı bır cozum bulan var ıse lutfen yazsın.aracım 2014 ıcon.30.000 de henuz.
 
Son düzenleme:
bu sorun bende de var servis birsey yok dedı.her zaman yapmıyor.ancak 2 den 3 e takılıyor vites.zor gecıyor.vıtesın oldugu yerdekı kısmı bende soktum wd 40 ıle yagladım bır sure durdu yıne yaptı.lanet olsun aldıgım gune bu arabayı.aldıgımdan berı sorun sorun sorun.15 000 frenler bıter.kapılar gacur gucur.daha 1000 km de paspaslar erıdı.ruzgar sesı..on havalandırmalar sallantıdan yerınden cıkar.vs vs vs

para olsa goturup renanun kapısında cayı cayır yakacagım bu arabayı o derece sogudum artık.gercekten kalıcı bır cozum bulan var ıse lutfen yazsın.aracım 2014 ıcon.30.000 de henuz.

Arkadaşım konuyu açan arkadaşın yaşadığı sorunları bende aynısını yaşadım bende ilk etapta şanzumanda bir problem olduğunu sanmıştım ama deilmiş aracım 2013 model ilk sahibiyim şanzuman yağını daha önce hiç değiştir memiştim şanzuman yağı deyiştirilmez diye bir mantık var ama yanlış bir mantık değişmesi gerekiyormuş şanzumanın yağını değiştirince vitesler oldu pamuk araç yeniden hayata döndü birazdaha yağı değiştir meseydim şanzumanı elimize alacaktık siz önce yağı değiştirin ve test surüşüne çıkın. Boşu boşuna şanzumanı indirtmeyin. Yağı değiştirdiğiniz halde sorun devam ederse ozaman durum vahim.önce benimgibi yağdan başlayın.
 
Arkadaşım konuyu açan arkadaşın yaşadığı sorunları bende aynısını yaşadım bende ilk etapta şanzumanda bir problem olduğunu sanmıştım ama deilmiş aracım 2013 model ilk sahibiyim şanzuman yağını daha önce hiç değiştir memiştim şanzuman yağı deyiştirilmez diye bir mantık var ama yanlış bir mantık değişmesi gerekiyormuş şanzumanın yağını değiştirince vitesler oldu pamuk araç yeniden hayata döndü birazdaha yağı değiştir meseydim şanzumanı elimize alacaktık siz önce yağı değiştirin ve test surüşüne çıkın. Boşu boşuna şanzumanı indirtmeyin. Yağı değiştirdiğiniz halde sorun devam ederse ozaman durum vahim.önce benimgibi yağdan başlayın.



Ne marka koymak gerekir varmı adı numarasi falan
 
Aracım onarımdan çıktığından beri 600 km. yol yapmış bulunuyorum. 1 ve 2. viteslerde takılı kalma sorunu tekerrür etmedi. Şanzıman bölgesinde yağ sızıntısı problemi de yok. Bugün dikkatimi çeken bir şey daha oldu. Eskiden ara sıra geri vitese geçme sorunu olurdu. Vitesi boşa alır, debriyaja bir kaç kez basar ondan sonra geri vitese takabilirdim. Şu anda o sorun da giderilmiş vaziyette. Artık tek hamlede geri vitese takabiliyorum.


tam olarak sorunun adı sekromenc sorunumu pekı?
 
Anadolu yakasinda bu isi yapan var mi
 
Son düzenleme:
Arkadaslar tekrar merhaba.bugün baya bi usta gezdım.oncelık sunu belırteyım bu sorun en son perıyodık bakımda da vardı ve not alındı hatta verdıklerı kagıttada yazıyor test ettıler ozaman sorun yok dedıler.once sabah servıse goturdum anlattım durumu hemen baskı balata dedı.garantı devam ederken bu sorunu sıze anlattım sızde bı srun yok dedınız bu ıs ucretlımı olacak dedım aradan 7 ay gecmıs bınmıssınız dedı ucretlı olur 1500 tl bulur dedı.sımdı bu durumu bıldırdım sorun yok dedı sorun yıne devam edıyorsa servıse nasıl bır yaptırımda bulunayım.

daha sonra yag degısıtmek ıcın bostancı sanayıye gııtım.bırı dedı sekromencten yapar yıne 1500 u bulur dedı.bırı yagı degıselım ama ıcıne bırazda katkı koyalım marka ne koyacaksın dedıgımde alman malı bır marka dedı ancak ıcıne katkı koyması kısmı kafamı kartıstırıdı.farklı bır yere gıttım test surusu yaptık bır arkadasın tanıdıgı ıdı.dedı hıc bır sorun yok ara ara yapıyorsa sorun etme dedı kullan boyle dedı alıstır kendını dedı.

baska bır yere gotrudum orasıda debrıyac ust merkezden kaynaklanır dedı .
farklı bır yer aklın varsa orjınal yagını degıstırme hıc dedı basına dert alırsın dedı.
yahu herkes farklı bır sey soyluyor bır yag bıle degıstırmıyorlar.

sımdı soyleyın ne yapayım.
 
Teşekkürler cevabınız için kaç litre gerekiyor bu iş peki.
 
Teşekkürler cevabınız için kaç litre gerekiyor bu iş peki.

Ustat benim fikrim bu zamana kadar bakimlar yetkilide yapilmissa disariya yaptirmayin. İyi niyet garantisi maddi acidan hayat kurtarir. Tamam servisler de cok bilgili ve iyi durumda degil ama bir yerde el mahkum oluyor onlara. Misal ben size soyle bir sebaryo cizeyim; disarida en ucuz islemden basladiniz yaptirmaya sorun cozulmez ise bi sefer yetkili servisin yolunu tutacaksiniz veya daha da kotu olma riskine girip baska ustaya gosterecksiniz ki bunlar hep zaman ve paraya mal olacak size. En son asamada sanayide cozumler tukenince servise doneceksiniz ki bu sirada arac disarida kurcalandigi anlasildigi vakit iyi niyet garantiniz de ortadan kalkacak ve siradan tamamen maddiyat odakli musteri haline geleceksiniz yetkili servis gozunde. Bu asamadan sonra sirasiyla sanziman yagi, baski balata, sanziman beyni ve en son ihtimal sanziman. Bunlar yetkili servis yarafinda neredeyse bir araba parasina denk gelen parcalar. İyi dusunup karar verin derim.

Diger yandan baski balatanin yetkili servis giyati 4.500 tl + iscilik + kdv dir. Size iyi niyet garantisi altinda muhtemelen cok iyi fiyat verilmis. Baski balata degisimi sirasinda yagda sorun varsa zaten degistirirler ki kacak olmadigi sirece sanziman ici acilana kadar da yagin degismesine gerek yok. Sanziman yaglari motor yaglarindan garkli olarak omurlu degil omurluktur. Bu urunleri saymis biri olarak tekrar belirteyim ki sanzimanda yag kacagi yoksa kesinlikle yag icin sanzimani avtirmayin.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst