bu segmentde corsa,punto,fiesta vede poloya öyle kısa sürede değil yılda 60-70bin km şirket aracı olarak kullanmış biri olarak diyebilirimki sizler neyi tartışıyorsunuz anlamış değilim!
1) punto 1.3 dizel muhtemelen heryeri renault spring kalitesinde plastik,motoru resmen 2200rpme kadar 125cc bir motorsiklet kadar canlı ve 5inci vitesi okadar kısaki 120de 3000rpm civarı geziyorsunu kafanız şişiyor ve böyle bir aracın fiyatı 50-60larda arkadaşlar, temz ikinci elleri 35-40larda
2) corsa keza puntonun çakması zaten aynı motor aynı şase aynı süspansiyon zart zurt ne gidişi var ne kalitesi
3) fiesta bence aralarında en derli toplusu kalite ve tip olarak ama oda ufacık vede 1.4 68-75hp motor? pardon?? 2016yılında hemde? 120kmde oda 3000rpmlerde gezen otoban hızlarında adeta ilerlemeyen bir araç ve bununda her yerinden aynı sesler geliyor bununda alt takımı zayıf?
4) polo bence tartışmasız bu kıyaslamanın en başarılısı polo hem kaliteli,hem motoru kral hem 120de 2200rpmde sessiz konforlu ama bununda şöyle bir handikapı var hobit olmadığınız sürece ufak ve bayan arabası ağırlığında bir duruşu var.
şahsen clio 4 bence sınıfında gerçekten en az yakan motorlardan birine,en güzel tipli hacimli kasalardan birine,en sessiz izolasyonlardan birine (lastik motor sesinden söz ediyorum) en ama açık ara en donanımlı araçlardan biri.
dahada önemlisi 55-60a aldığınız hyundai,fiesta,corsa,punto ne kadar çabuk el değiştiriyor değeri ikinci elde kaça kadar iniyor hiç baktınızmı? bence clio4 bu konudada gerçekten başarılı hem ikinci el değeri yüksek hem çabuk satılıyor hem bakımı uygun.
geçen bir arkadaşım 60binde 2011 polo buldu çiziksiz bayandan servise götürdü aykan oto adana 2800tl masraf çıkardı eee neymişte kilometresi dolmasa bile onlarda triger 4 yıllıkmış,trigerle birlikte su pompasıda değişcekmiş hazır açmışken baskı balatada ve yağ filtre bakımış