- Konuyu Başlatan
- #91
- Katılım
- 27 Haz 2015
- Mesajlar
- 34
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
# Bazı arkadaşlar madem ilk başta BMW alsaydın demiş. Ben aracı kötülemiyorum. Kendime göre iyi ve kötü yanlarını yazdım. Elbetteki eleştireceğim. Sonuçta bu araca azımsanmayacak paralar veriliyor. Reno Clio 4 Icon şuanda 72.050 TL 'den satılıyor. Almadan önce elbette baktım. Clio benim ilk sıfır aracımdı. İlk alırken bir heyecan vardı. Çok sallamadım Ama zaten sorunlar ilk aldığınızda değil kullandıkça çıkan sorunlardı. En son satmadan önce tavan lambasından sesler geliyordu. Herşeyini serviste yaptırdıktan sonra sattım. Almış olan arkadaşa sapasağlam teslim ettim. Sorunlar tekrar ederse de ben satarken aracın garantisi vardı, servise yaptırır. Ne kadar ekmek o kadar köfte yerinde bir deyim olur. Ama sonuç olarak 2 markada araçlarına yüksek meblağlar istiyor. İnsan bu bedelleri ödeyince de karşılığını almak istiyor.
Açık konuşmak gerekirse Clio 4'ün dış tasarımını daha çok beğeniyorum. Bir farklılığı, kimliği var. BMW'lerde tüm modellerde neredeyse aynı tip bu yüzden bir farkı yok ve standartlaşmış bir halde. Şuanki aracımın iç ortamı ve tasarımı daha keyifli.
Bu arada yeni aracımla 13.000 km yaptım ve şuana kadar sıkıntı yaşamadım. Ses, gıcırtı vs. yok . Hatta bu kış şartlarında bile yoğun kullanıma rağmen güzel bir performans sergiledi. Clio 4'ün karda gidiş performansı daha da güzeldi ama kar suyunu emince içinde ıslak halı kokusu oluşmuştu. Üstelik plastik paspasları vardı. Araç sabahtan akşama kadar renault serviste ahtapot kurutma ve ozon denilen işlemde kaldı. Kısaca Clio 4 Çoğu açıdan mükemmel olsada malzeme konusunda vasat bir araç. Tabii bu eksikliği bir üst segment olan Megane'da gidermişler. İlk hedefim Yeni Renault Megane Icon almaktı. Ama nasip olmadı bizde BMW ye döndük. Allah hepimizde daha iyilerini nasip etsin.
Bu arada Renault servisine lafım yok. Servisteki abilerle en son arkadaş olmuştuk
Açık konuşmak gerekirse Clio 4'ün dış tasarımını daha çok beğeniyorum. Bir farklılığı, kimliği var. BMW'lerde tüm modellerde neredeyse aynı tip bu yüzden bir farkı yok ve standartlaşmış bir halde. Şuanki aracımın iç ortamı ve tasarımı daha keyifli.
Bu arada yeni aracımla 13.000 km yaptım ve şuana kadar sıkıntı yaşamadım. Ses, gıcırtı vs. yok . Hatta bu kış şartlarında bile yoğun kullanıma rağmen güzel bir performans sergiledi. Clio 4'ün karda gidiş performansı daha da güzeldi ama kar suyunu emince içinde ıslak halı kokusu oluşmuştu. Üstelik plastik paspasları vardı. Araç sabahtan akşama kadar renault serviste ahtapot kurutma ve ozon denilen işlemde kaldı. Kısaca Clio 4 Çoğu açıdan mükemmel olsada malzeme konusunda vasat bir araç. Tabii bu eksikliği bir üst segment olan Megane'da gidermişler. İlk hedefim Yeni Renault Megane Icon almaktı. Ama nasip olmadı bizde BMW ye döndük. Allah hepimizde daha iyilerini nasip etsin.
Bu arada Renault servisine lafım yok. Servisteki abilerle en son arkadaş olmuştuk
Son düzenleme: