Sattım. Huzur Buldum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaslar clio 4 1.2 joy aracim var 2013 model ayni sorunlar bende var 2 kez direksiyon kutusu 3 kez amirtisor tablasi 2 kez viraj denge demiri 1 kez sinyal kolu degisti ve 2 senedir rolanti cok titriyordu lpg var aracta kimse bulamadi sorunu ve daha gecen hafta landirenzo ana bayii bulabildi subaplarim yanmis hadi subaplar kullanici hatasi da diger sorunlar beni bezdirdi ama hepsine cozum bulundu ruzgar sesi haric tabi araci sevmek cok onemli ben degistiremiyorum maddiyattan dolayi bi 3 sene daha binecegim ayrica direksiyon gicirtisi yasayanlar serviste cozum bulamazsiniz amortisor tablalarini degistirip dururlar... Elinize bir vd 40 alin tam sag ya da sol yapin yaylarin kuke tepelerine dogru imi tarafada bosaltin kutuyu alin size cozum ben boyle kurtuldum :))) simdilik ses yok ama olursa tamircim kule takozlarini cikarip slikon tarzi bir yag varmis onunla gresliyecek bunun tek cozumu bu

LG-H960 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ha bu arada kalkista titremenin sebebi subaplarmis aracinizi kompresor testine sokun varsa orada cikiyor arkadaslar herkes bilipte sokmuyor beni 2 sene subaplarim arizali bindirdiler 1500 lira masraf var allahtan daha fazla dagilmadan tespit edildi

LG-H960 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Eski aracım Subaru İmpreza da Lpg den ben çok çekmiş biri olarak sizi anlıyorum. O nedenle 0 dizel araç aldım. Araç 0 olmasına rağmen Ses gıcırtı vs. benim araçta da vardı. Dedikleri gibi servisler baştan savma yapıyor sorunu çözemiyorlardı. En son 1 ay önce İzmir Yaşar Reno da sağ kapı gergisi dahi değişti gacur gucur sesler geliyordu açıp kapatınca ona mana buldular. Sözde daha önce de sesler için kapılar bagaj kapağı ayarsızmış onu düzelttilerdi. Neyse en son Mais İZmir şube den randevu aldım, aracı 1 gün geç teslim ettiler ve inanırmısınız hiç ses kalmadı. Tıkırtıdan eser yok, sağ kapı gergisini boşu boşuna değişmişler menteşe vidaları çok sıkılmış torkunu ayarlamadıkları için sesi o yapıyormuş. Şimdi sorunsuz bir şekilde biniyorum.
 
renault ve trim sesleri :)

2007 logan / 2008 logan / 2011 logan / 2013 yeni symbol / 2015 yeni symbol / 2013 clio icon aile aracımız

diğerleri ticari taksi genellikler 150 / 200 bin yapıp sattım.

clio 4 ten memnunuz symbolden de öyle

ne kadar ekmek o kadar köfte 0 km 42,500 e 1,2 symbol touch metalik aldım 20.05.2016 da. fiyatı uygun gayet bence.


kullanılan plastik kalitesi maliyetleri düşürmek adına tabi ki biraz alt seviye de.

çözülemeyen direksiyon kutusu problemleri

renault un en büyük kronik sorunlarından birisidir. megane2 . dacıa araçlarının hepsinde. symbollerde.

bu fiyattaki 0 araçlarda bu sorunlar çok ta anormal değil ..

çok sağlam çok performanslı ve çok kaliteli araç isteyen arkadaşım gidecek bayılacak 80 / 100 bin tl yi toyota alacak. yok efendim ford alacak. opel alacak.

ne kadar ekmek o kadar köfte
 
Clio 4'un iç aksamını oldugu gibi söküp ses sistemim için ses izolasyonu yaptım. Tabanda ve tavanda hiç bişey yok. Fakat dikkatimi ceken en önemli nokta aracın direkleri ve özellkle arka bölümü çok saglam.
Direksiyon kutusunu bende degiştirttim. 1 sefere mahsus o gün bu gündür sorun cıkartmadı cok sukur.
Rüzgar sesini 9 liralık dayson çözmekte. Silikon tabancasının içerisine koyun daysonu. Ucunu kesmeden en ince delikle camı actıkdan sonra fitilin arka tarafı ile iç ve dıs sac arasına sıkın, sonrasında camı kapatıp cıkan fazlalıkları silin. Olay tamamen kapanıyor.
Clio 4 ün süspansiyonları eski serilerine nazaran sert. Bunun için engebelerden gecerken lastik gıcırtısı geliyor. Buda öyle rahatsızlık verecek bir durum değil.
1.2 75HP Joy kullanıyourm. 18'' jant lastık var konfor ve yakıt olabildiğince iyi.
Yol sesim %60 oranla düştü izolasyondan sonra. Rüzgar sesi yok. Performansıda beni tatmin etmekte.
imkanlar el versede Passat, 3 serisi BMW, Mercedes A180 e binsek. Bu kadar paraya ancak bu kadar kalite.
 
Eski aracım Subaru İmpreza da Lpg den ben çok çekmiş biri olarak sizi anlıyorum. O nedenle 0 dizel araç aldım. Araç 0 olmasına rağmen Ses gıcırtı vs. benim araçta da vardı. Dedikleri gibi servisler baştan savma yapıyor sorunu çözemiyorlardı. En son 1 ay önce İzmir Yaşar Reno da sağ kapı gergisi dahi değişti gacur gucur sesler geliyordu açıp kapatınca ona mana buldular. Sözde daha önce de sesler için kapılar bagaj kapağı ayarsızmış onu düzelttilerdi. Neyse en son Mais İZmir şube den randevu aldım, aracı 1 gün geç teslim ettiler ve inanırmısınız hiç ses kalmadı. Tıkırtıdan eser yok, sağ kapı gergisini boşu boşuna değişmişler menteşe vidaları çok sıkılmış torkunu ayarlamadıkları için sesi o yapıyormuş. Şimdi sorunsuz bir şekilde biniyorum.
Hocam vallahi artik servisin onunden gecmem antalya-mersin-urfa-istanbul-kocaeli deki servislerin hepsine gittim arac sogukta kisa sureli ariza yakiyor bilgisayara soktugumuzda 3. Silindirde yanmama diye kabak gibi gosteriyor biri de cikip subaplari kontrol etmiyor bisey olmaz bin boyle dediler ya inanilmaz birsey !!! Allahtan isten anlayan ustaya denk geldik de tespit edildi 2 sene resmen tek silindir yanmis bir sekilde gezmisim !!! Ve biri sunu soylemisti cok hosuma gitti ve kesinlikle katiliyorum... Servislerde usta yoktur PARCA DEGISTIRME ISCILERI vardir...... Asil cozumu cekirdekten yetisme disardaki elamanlar yapiyor... Bu arada ben de bu kadar sorun cekmis biri olarak aracimi hala seviyorum aslinda dediginiz gibi ne kadar ekmek okadar kofte.... Donanimi cok iyi bu donanimdaki diger araclar cok pahali... Suspansiyon sert evet ama ben seviyorum yuklu bir sekilde sert virajlara girin guvenle kalip halinde donuyor savurmadan ;) yalniz ben bir delilige girisecegim araca motor ve ic yalitim yapmayi planliyorum:) sayet acikcasi arac motor sesini cok aliyor diger haleflerine nazaran :(

LG-H960 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Clio 4'un iç aksamını oldugu gibi söküp ses sistemim için ses izolasyonu yaptım. Tabanda ve tavanda hiç bişey yok. Fakat dikkatimi ceken en önemli nokta aracın direkleri ve özellkle arka bölümü çok saglam.
Direksiyon kutusunu bende degiştirttim. 1 sefere mahsus o gün bu gündür sorun cıkartmadı cok sukur.
Rüzgar sesini 9 liralık dayson çözmekte. Silikon tabancasının içerisine koyun daysonu. Ucunu kesmeden en ince delikle camı actıkdan sonra fitilin arka tarafı ile iç ve dıs sac arasına sıkın, sonrasında camı kapatıp cıkan fazlalıkları silin. Olay tamamen kapanıyor.
Clio 4 ün süspansiyonları eski serilerine nazaran sert. Bunun için engebelerden gecerken lastik gıcırtısı geliyor. Buda öyle rahatsızlık verecek bir durum değil.
1.2 75HP Joy kullanıyourm. 18'' jant lastık var konfor ve yakıt olabildiğince iyi.
Yol sesim %60 oranla düştü izolasyondan sonra. Rüzgar sesi yok. Performansıda beni tatmin etmekte.
imkanlar el versede Passat, 3 serisi BMW, Mercedes A180 e binsek. Bu kadar paraya ancak bu kadar kalite.
:eyv:bravo
 
memnuyetsiz olmak kötü,olumlu tarflarına bakmak lazım..Yine de hayırlısı olsun
 
Aldım.Huzur Buldum:cool:
 
Beğeni ve şikayet,

Bir araç satın alacağımız zaman alım şartlarını tamamen mevcut ekonomik durumumuz, sosyal statümüz, ve egolarımız belirler.

Beğeni ve eleştiriye konu otomobil B segmentinde filo ve iş kullanımları için üretilmiş bir araçtır. Yani ilk yatırım maliyeti + 5 yıllık toplam kullanım giderleri + ikinci el değer kaybı = A noktasından B noktasına en ekonomik km maliyetli gidişi hedefleyen bir otomobildir.

Şikayet edilen noktalarda bu tür B segment bir araç ön planda tutulurken, karşıt beğeni ölçütü olarak kıyaslanan ve öne çıkartılan otomobiller ise genelde C segmenti (bir üst segment family car) otomobiller yada premier diye tabir edilen daha itibarlı yüksek satış bedelli ama satış adedi daha az olan otomobiller oluyor. Aslında her araç kendi segmenti içinde değerlendirilmeli. Örneğin, sıfır km clio yerine alternatif 2010 jetta değilde, aynı sınıf fiesta, polo, era, yaris vs konuşulmalı.

Geçmiş bir zamanda bir forum için hazırladığım arıza analiz rapor çalışması vardı.
Şikayetvar.com sitesinde otomobiller için açılmış tüm 2012 yılına ait şikayetleri toparlamış analiz etmiş, arıza cinslerine, marka ve satış rakamlarına göre istatistik çalışma yapmıştım.
Bu çalışmanın sonucundan çıkardığım sonuç ise; Sorunsuzluk ve sağlamlık anlamında şehir efsanesi haline gelen bir çok markanın şikayet oranı, sorunlu bilinen markalardan daha fazla olduğu idi.
Örneğin şikayet oranı en yüksek marka toyota çıktı. Renault şikayetlerinin %25 i aksesuar deformasyonu (kapı kolu, döşeme, direksiyon vs..) yönünde iken, bu oran mercedes de %24, wolkswagende %29 dur. Bu mercedesin yada wolkwagen in deformasyonunun daha fazla olduğu anlamına tabiki gelmemektedir. Sadece mercedes kullanıcı pörtföyünün bu konuda daha hassas olduğunun, renault kullanıcısının bunu daha az dert ettiğinin yada servisin bu sorunu sıkıntısız çözdüğünün göstergesidir.

Demem o ki, mercedesin premier grubundan herhangi bir otomobilini kullanan bir kullanıcı, koltuk döşemesindeki dikiş izinin estetik olmaması problemini çok çok önemserken, hizmet aracı olarak üretilen ve aile aracı olarak kullanılan otomobildeki fonksiyonellik anlamında sıkıntı çıkartmayan trim, aksesuar, dikiş izi, rüzgar sesi gibi sıkıntılar için o otomobili bayinin kapısında yakar. Bahse konu sıkıntılar elbette aracın güvenli sürüş özelliklerini etkilemeyen konfor odaklı beklenti şikayetleridir.

Demem o ki;
Satınalabildiğimiz kaliteyi sorgularken kullandığımız Olumlu ve olumsuz iki görüşü temsil eden Beğeni ve şikayet, tamamen soyut yani kişisel hissiyatlarla alakalı bir durumdur. Kesinlikle Kalitesizlik kavramı değildir.

Örnekleyecek olursak, Sadece meyve yemek ihtiyacı için 1 liralık meyve bıçağı iş görebilecekken, bunun yerine 100 dolarlık bir İsviçre çakısı ile meyve yediğimizde meyve bıçağı isviçre çakısından daha kaliteli oluyor. Ama dağ başında yapılacak kamp ve gezilerde 1 liralık meyve bıçağı, İsviçre çakısı karşısında aynı oranda kalitesiz oluyor.

Merak edenler için analiz sonucu kısaca aşağıdadır. Analiz raporu alt şikayet detaylarını merak eden arkadaşlara mail atabilirim.

2012 yılı otomobil için yapılan müşteri şikayetleri değerlendirme tablosu


[TABLE="width: 659"]
[TR]
[TD]Markalar[/TD]
[TD="colspan: 2"]Renault[/TD]
[TD="colspan: 2"]Skoda[/TD]
[TD="colspan: 2"]Toyota[/TD]
[TD="colspan: 2"]Mercedes[/TD]
[TD="colspan: 2"]Wolkvagen[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 659"]
[TR]
[TD="class: xl67, width: 178"]2012 yılı satış adedi[/TD]
[TD="class: xl68, width: 95, colspan: 2"]89.205[/TD]
[TD="class: xl68, width: 102, colspan: 2"]10.118[/TD]
[TD="class: xl68, width: 97, colspan: 2"]34.576[/TD]
[TD="class: xl68, width: 91, colspan: 2"]21.964[/TD]
[TD="class: xl68, width: 96, colspan: 2"]92.840[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
şikayet adedi 220 45 299 140 271
Satışa göre şikayet % 0,25 %0,44 %0,86 %0,64 %0,29


Saygılar,
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst