Sattım. Huzur Buldum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
3 yıldır kullanıyorum
musteri memnuniyettinden anlamayan reno kadar kotu firma yoktur herhalde.
ankarada servisleride merkezleride entrerasan.
fabrikasyon hatayı kabul etmediler mahkemeye ver dediler.

iyi yapmıssın satmakla
 
Bu kadar kötü değildir arkadaşlar ya, bugün bir tane clio 4 aldım, moralim bozuldu bak şimdi...
 
Bir çok yetkili servisle çalışmış biri olarak net bir şekilde vw de bu sorunun daha fazla olduğunu söyleyebilirim. Servis yaklaşımı dışarıdan bakılınca oldukça iyi ve düzenli gibi görünebilir, bir çok serviste böyledir ama sorun çözümüne yaklaşım her zaman maddi oluyor. Örneğin geçenlerde bir arkadasım 2016 passat dsg aldı. Yalova'dan gelirken 1.30 saatlik dur kalk trafiğe giriyor ve vites kendini sürekli boş konuma alıyor. İlerleyemez hale gelince cekici gelip aracı servise cekiyor. Servis şanzıman iyi arızalı olduğunu ve garantiden değişeceğini söylüyor. Buraya kadar her şey güzel ama işlem bitip aracı teslim alacağı sırada 890,00 tl ilk bir fatura ile karşılaşıyor. Nedir bu faturanın içeriği? Dsg şanzıman değişim işçiliği.. işlem Dogus oto Kartal'da yapılıyor. Açıklamaları su şekilde; biz şanzımanlı garantiden değiştiririz fakat o isçinin harcadığı zamanın bedelini almak zorundayız. Ben bu olayı araştırdım ve yine vw yetkili servisinden tanıdığım bir arkadaşıma ilettim ve su cevabı verdi; vw garanti işlemlerinde personel işçiliğine kadar olan bedeli nakit olarak ödüyor, Dogus servisleri işçilik alır ama Dogus dışındaki yetkili servisler herhangi bir ücret almaz bedel Almanya vw sen gelir.

Bu çok basit bir olay. Bu işi takip etmeseydik ödediği ile kalacaktı arkadasım. Bu tip olayları ben ne Renault'da ne fiat'ta ne Toyota da görmedim. Yanı yetkili servis garantili işlemden de para kazanır. Tıpkı Işın'ı nakit yapan müşteriden kazandığı gibi. Hal böyle iken neden işlem yapmasınlar? Kim kazanacağı parayı elinin tersi ile iter?


Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Bir çok yetkili servisle çalışmış biri olarak net bir şekilde vw de bu sorunun daha fazla olduğunu söyleyebilirim. Servis yaklaşımı dışarıdan bakılınca oldukça iyi ve düzenli gibi görünebilir, bir çok serviste böyledir ama sorun çözümüne yaklaşım her zaman maddi oluyor. Örneğin geçenlerde bir arkadasım 2016 passat dsg aldı. Yalova'dan gelirken 1.30 saatlik dur kalk trafiğe giriyor ve vites kendini sürekli boş konuma alıyor. İlerleyemez hale gelince cekici gelip aracı servise cekiyor. Servis şanzıman iyi arızalı olduğunu ve garantiden değişeceğini söylüyor. Buraya kadar her şey güzel ama işlem bitip aracı teslim alacağı sırada 890,00 tl ilk bir fatura ile karşılaşıyor. Nedir bu faturanın içeriği? Dsg şanzıman değişim işçiliği.. işlem Dogus oto Kartal'da yapılıyor. Açıklamaları su şekilde; biz şanzımanlı garantiden değiştiririz fakat o isçinin harcadığı zamanın bedelini almak zorundayız. Ben bu olayı araştırdım ve yine vw yetkili servisinden tanıdığım bir arkadaşıma ilettim ve su cevabı verdi; vw garanti işlemlerinde personel işçiliğine kadar olan bedeli nakit olarak ödüyor, Dogus servisleri işçilik alır ama Dogus dışındaki yetkili servisler herhangi bir ücret almaz bedel Almanya vw sen gelir.

Bu çok basit bir olay. Bu işi takip etmeseydik ödediği ile kalacaktı arkadasım. Bu tip olayları ben ne Renault'da ne fiat'ta ne Toyota da görmedim. Yanı yetkili servis garantili işlemden de para kazanır. Tıpkı Işın'ı nakit yapan müşteriden kazandığı gibi. Hal böyle iken neden işlem yapmasınlar? Kim kazanacağı parayı elinin tersi ile iter?


Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com

rkadaşınız garanti dahilinde değişen parça dışında ödemiş olduğu işçilik bedelini aracın garantili olması nedeniyle almış olduğu faturayı ibraz etmek kaydıyla tüketici hakem heyetine müracaat ederek geri alabilir.Eski bir Fiat kullanıcısı olarak söylemek isterimki Fiat Punto'larda (City) elektrik destekli direksiyon arızası sıkça yaşanmakta.Fiat her aracın arızasını garantiden değiştirmiyor.Kimini ücretsiz,kimini % farklı oranlarla kullanıcıya yüklemek kaydıyla değişim yapmakta.Fakat haksızlığa uğradığını düşünen kullanıcılar forum aracılığıyla ücretsiz değiştirenlerin evraklarını emsal göstererek tüketici hakem heyeti vasıtası ile ödemiş oldukları parayı geri alıyorlar.Markaları çarpıştırmaktansa haklarımızın farkında olmamız daha önemlidir.
 
rkadaşınız garanti dahilinde değişen parça dışında ödemiş olduğu işçilik bedelini aracın garantili olması nedeniyle almış olduğu faturayı ibraz etmek kaydıyla tüketici hakem heyetine müracaat ederek geri alabilir.Eski bir Fiat kullanıcısı olarak söylemek isterimki Fiat Punto'larda (City) elektrik destekli direksiyon arızası sıkça yaşanmakta.Fiat her aracın arızasını garantiden değiştirmiyor.Kimini ücretsiz,kimini % farklı oranlarla kullanıcıya yüklemek kaydıyla değişim yapmakta.Fakat haksızlığa uğradığını düşünen kullanıcılar forum aracılığıyla ücretsiz değiştirenlerin evraklarını emsal göstererek tüketici hakem heyeti vasıtası ile ödemiş oldukları parayı geri alıyorlar.Markaları çarpıştırmaktansa haklarımızın farkında olmamız daha önemlidir.

Tabi ki buradaki amaç bilgi paylaşımı ve varsa emsal ile hareket etmek. Arkadasım parasını kurtardı. Ama bu tip olaylar sıklıkla yaşanmakta ve birçok kişi bunun prosedürünü bilmediği icin kaderine razı oluyor adeta.


Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Zorla mi aldin araci.satmis huzur bulmus.madem begenmedin sattigin kisiye o yazdiklarini soyledinmmi.kapi gicirdiyor ruzgar sesi iceri giriyor dedin mi.begenmezsin.bu segmentte tum araclari kullandin mi.ne bekliyordun ne buldun.bana en cok begendigin araci soylermisin.
 
malzeminin çoğu gözle görülen şeylerdi keşke almadan daha dikkatli inceleseymişsiniz. neyse hayırlısı olsun diyelim

yeni aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun
 
Şu ana kadar kullandığım araçlardan servis bazında en az sıkıntı yaşadığım 2 marka Renault ve Audi; bu sebeple bu 2 markadan başka araç almıyorum artık, ve imkanım elverdiği sürece de başka marka almam...
 
Yazıları okuyunca ya bende gariplik var yada çok şanslıyım diyorum. Çünkü maisin müşteri memnuniyeti ve yetkili servis olarak da hem Antalya Sarlar hemde Muğla Kutay 'dan çok memnunum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst