Megane IV HB 1.5 DCi EDC - Gaz pedali arada bir tepkisiz kaliyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erdem1998
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Geçmedi daha .şuanda satılanlar kuru şanzıman .talisman gibi araçların kendi sınıfında yarış sın diye

nR3nkg.webp
 
Otomatik vites acemi işidir.otomatik vites ; araba ilkesine aykırıdır. Belki 3000-5000 belki 20.000 sonu hüsran hep arıza sonra elinden çıkarmak için uğraş dur. İnsanları kandırmak için alttan girip üstten çıkmalar. Sonu hep arıza ve servis yolu

kardeş sen teknolojiyi 15_ 20 yıl geriden takip ediyorsun galiba.bu anlattıkların tarih oldu.manuel vitese artık senin gibi sabit fikirliler biniyor. bir gün gel benim otomatik meganı vereyimde bi tur at. hiç sürmemişin anlaşılan. sevinirsin
 
kardeş sen teknolojiyi 15_ 20 yıl geriden takip ediyorsun galiba.bu anlattıkların tarih oldu.manuel vitese artık senin gibi sabit fikirliler biniyor. bir gün gel benim otomatik meganı vereyimde bi tur at. hiç sürmemişin anlaşılan. sevinirsin

Komik olma ; neyse polimiğe girmeyeceğim. İleri sürüş tekniklerinden haberin Yok senin. Bu kafayla devam et şanzıman eline alınca yandım diye servisin yolunu tutarsın hadi kolay gelsin sana.
 
Ayrıca senin yaşın kadar ben otomatik vitesli model araç kullanmışımdır. Çocukluğuna veriyorum senşn

Kardeş adamın yaşı 43 ,bizden büyük.Haberin olsun.:halay

Bir de kusura bakma ama bu konuda sana katılmıyorum.Bu bahsettiğin durumlar eskidendi.Artık teknoloji değişti.Bindiğimiz araçlar 1999 model otomatik vites doğan slx değil.Gerçi onlarda otomatik yok ama olsaydı anca onlarda olurdu bu kıyaslaman. :D

Aslına bakarsan bunları konuşmak için çok erken.Gerçi araç piyasaya çıkalı uzun zaman oldu neredeyse.Biliyorsun ilk hb olarak çıktı meganeler.Onlarda çıkalı yanlış hatırlamıyorsam 1 seneyi geçti.Ve forumda hiçbir yerde şanzuman arızası ile ilgili açılan bir konu yok.Kaldıki bildiğim kadarıyla megane 4 mercedesle aynı tip şanzumana sahip diye duymuştum.Bugün manuel mercedes bulmak neredeyse zorlaştı denebilir.
 
Kardeş adamın yaşı 43 ,bizden büyük.Haberin olsun.:halay

Bir de kusura bakma ama bu konuda sana katılmıyorum.Bu bahsettiğin durumlar eskidendi.Artık teknoloji değişti.Bindiğimiz araçlar 1999 model otomatik vites doğan slx değil.Gerçi onlarda otomatik yok ama olsaydı anca onlarda olurdu bu kıyaslaman. :D

Aslına bakarsan bunları konuşmak için çok erken.Gerçi araç piyasaya çıkalı uzun zaman oldu neredeyse.Biliyorsun ilk hb olarak çıktı meganeler.Onlarda çıkalı yanlış hatırlamıyorsam 1 seneyi geçti.Ve forumda hiçbir yerde şanzuman arızası ile ilgili açılan bir konu yok.Kaldıki bildiğim kadarıyla megane 4 mercedesle aynı tip şanzumana sahip diye duymuştum.Bugün manuel mercedes bulmak neredeyse zorlaştı denebilir.

O zaman yaşa göre bence kelimeleri seçerek süzerek konuşmalı yaş olarak zaten 40 lı yaşlardayız . Mercedes tork konventörlü şanzıman kullanır. Edc ve vw ,ford hyundai çift kavrama kullanıyor.. robotlaştırılırmış manuel şanzıman. , 2 tane manuel vites düşünün , onların 1,3,5-2,46 şeklinde robotlaşmış hali; sıkıntı manuel vites gibi çift kavrama şeklinde devamlı hazır olarak beklemesi tabi beklerken devamlı kavrama yaptığı için çabuk ısınıp aşınıyor .kullanıcıya göre değişerek ; nasıl manuelde aşındıkça üstte ayağınla kavrıyorsa bu çift kavramada aşındıkça kavrama sorunları vites geçişlerinde kararsızlık ve titremeler başlıyor. Özellikle 1-2 viteslerde birde 4-5. Servis buna normal diyor. Ama bu durum sizi rahatsız edecek; sonra dize makineye sokup güncelleme yaptık diyecekler bu bir ay sürecek sonra tekrar servis yolu sonra diyecekler ki kavrama değişecek 10 ile 17 bin lira arası ; sizde itiraz edeceksiniz. İyi niyetten garantili olduğu için 4.000 lira isteyecekler sevine sevine vereceksiniz .tşk ederek. Bu tecrübe 1000 lerce araç böyle. Bunu yaşadığınızda hak vereceksiniz. Hayırlısı 😀
 
O zaman yaşa göre bence kelimeleri seçerek süzerek konuşmalı yaş olarak zaten 40 lı yaşlardayız . Mercedes tork konventörlü şanzıman kullanır. Edc ve vw ,ford hyundai çift kavrama kullanıyor.. robotlaştırılırmış manuel şanzıman. , 2 tane manuel vites düşünün , onların 1,3,5-2,46 şeklinde robotlaşmış hali; sıkıntı manuel vites gibi çift kavrama şeklinde devamlı hazır olarak beklemesi tabi beklerken devamlı kavrama yaptığı için çabuk ısınıp aşınıyor .kullanıcıya göre değişerek ; nasıl manuelde aşındıkça üstte ayağınla kavrıyorsa bu çift kavramada aşındıkça kavrama sorunları vites geçişlerinde kararsızlık ve titremeler başlıyor. Özellikle 1-2 viteslerde birde 4-5. Servis buna normal diyor. Ama bu durum sizi rahatsız edecek; sonra dize makineye sokup güncelleme yaptık diyecekler bu bir ay sürecek sonra tekrar servis yolu sonra diyecekler ki kavrama değişecek 10 ile 17 bin lira arası ; sizde itiraz edeceksiniz. İyi niyetten garantili olduğu için 4.000 lira isteyecekler sevine sevine vereceksiniz .tşk ederek. Bu tecrübe 1000 lerce araç böyle. Bunu yaşadığınızda hak vereceksiniz. Hayırlısı 😀

Ne diyelim.İnşalllah böyle bir durumla karşılaşmayız.Karşılaşan olursa paylaşım yapar zaten.Bizde böyle bir durumda servislerin yaklaşımını ve maaliyetleri öğrenmiş oluruz.Bİrebir başına geldimi peki bu rakamları neye dayanarak veriyorsun ? :)
 
Ne diyelim.İnşalllah böyle bir durumla karşılaşmayız.Karşılaşan olursa paylaşım yapar zaten.Bizde böyle bir durumda servislerin yaklaşımını ve maaliyetleri öğrenmiş oluruz.Bİrebir başına geldimi peki bu rakamları neye dayanarak veriyorsun ? :)

Dediğim gibi servis müdürü arkadaşımdan ; bir önceki yazımda söyledim. Çok yoğun trafiklerde star stop la ya aracı stop ettirmeli yada çalışıyorsa arabanız nötr e almalı ki kavrama olduğu yerde çalışıp ısınmasın aşınmasın. .birde yokuş yukarıda arabayı parkedilirse ; arabayı kapatmadan nötr e alıp stop ettirmeli manuel yada otomatik el freni çekildikten sonra parka alırsanız. Şanzıman yük bilmediğinden kolay kolay sorun yaşamaz arabanızı satana kadar uzun ömürlü kullanabilir siniz .
 
Dediğim gibi servis müdürü arkadaşımdan ; bir önceki yazımda söyledim. Çok yoğun trafiklerde star stop la ya aracı stop ettirmeli yada çalışıyorsa arabanız nötr e almalı ki kavrama olduğu yerde çalışıp ısınmasın aşınmasın. .birde yokuş yukarıda arabayı parkedilirse ; arabayı kapatmadan nötr e alıp stop ettirmeli manuel yada otomatik el freni çekildikten sonra parka alırsanız. Şanzıman yük bilmediğinden kolay kolay sorun yaşamaz arabanızı satana kadar uzun ömürlü kullanabilir siniz .

Aslında herşey kullanıcıyla sonuçlanıyor. Bayanlar ileri sürüş tekniklerini bilmediği için eşlerimize verdiğimiz araçlar anlamsız şekilde bozuluyor .tüm arızalar oto vites kullanım tekniklerini bilmedikleri için ; arıza yaptırıyor. Sonuçta oto vites diye gaza bas git prensibi yok. Herşeyin bi kullanım prensibi mevcut
 
Otomatik vites acemi işidir meselesi gerçekten can sıkıcı. Ben 23 yaşındayım daha 5 ay önce otomatik vites megane 4 aldım. Bundan önce manuel vites kullanıyordum. Yaşınız kaç olursa olsun saygısızlık etmek istemem ama burada insanları arabalarından soğutuyor yazdıklarınız. Burada yazılan sıkıntıları bende yaşıyorum hatta bir arkadaş kasislerden sonra demiş, direk o problemi yaşıyorum. Yorumlarınızı direk bu kadar fevri, katı yazmamanız dileğiyle. Eğer bahsettiğiniz kadar memnun değilseniz, sahibindene koyun aracınızı ve gidin bir volvo v40 alın. Kimse sizi tutmuyor.
 
Geri
Üst