- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 288
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
PERFORMANS ve ŞANZIMAN:..
cevap: aynı ağırlık aynı motor bende de var, hzılanması fena değil, hatta gayet ıyı, lastıkler inceden pati-ses bile yapıyo..ama az fazla yakıyo gibi...
Sizin aracınızdaki Lastik ölçülerini ögrenebilirmiyim. Bende 17/50/225 var ve bunlar çok önemli faktör performansta..
cevap:entasarruflu hali 6 vites 94 km de zaten.. onun için böyle yapmış olmalılar... 6 vitese kadar aralıklar az doğru, performans odaklı tasarruf olmalı...
Sonuçta bu araçlar binek araç D seğmenti uzun yol odaklı üretimiş araçlar bir nevi 2000 devirde 90 yerine 120 km hız çevirse daha ekonomik olurdu. Ekonomiklik devir bandıyla alakalı değil max torku verdiği devir bandıyla alakalı aslında benim araçta max torku 2000 de sunuyor. şanzıman aralarının kısa tutulmasıyla araç yavaş gidiyor. Aslında bu konu çok geniş kapsamlı ve bayada uzun bir mesaj olur
cevap:basmayınca her araç gibi buda az yakıyor, ortalama sarfiyatın benımkıne göre çok ıyı... bizimki rodajda fazla açıldı hız ve yakıt olarak galıba..
Evet basmayınca ekonomik. Rodaj hikaye Biz aldık ertesi gün 190 gördük yol bitti oda istoç yokuşunda )
yınede ıyı motor ıyı araçtır, herkese sorunsuz ve huzurlu kullanımlar...cenker
Evet motor soruncuz araçta sorunsuz olsa süper olucaktı )