Megane III EDC şanzıman arızası (vites kutusunu kontrol ettiriniz)

Benim edc de sorun yok ama servisi aradim bugün yazilim güncellemesi ve kavrama noktasi için birisi yazilima bakariz eski ise güncelleriz kavrama noktasina bakariz dedi. Mais ankara sase verdim bakti yazilim gelmemis dedi kavrama noktasi ayari dedim öyle bisey yok dedi benim iyice kafam karıştı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

kalibrasyon ayarı derseniz anlarlar. Değerleri sıfırlayıp yeniden ayarlayın diyin.onada öyle birşey yok derlerse o servise gitmeyin
 
kalibrasyon ayarı derseniz anlarlar. Değerleri sıfırlayıp yeniden ayarlayın diyin.onada öyle birşey yok derlerse o servise gitmeyin

Tamamdır


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:
Merhaba bende' de geçen gün aynı sorun yaşandı vites kutusunu kontrol ettiniz hatası aldım ama araç bir süre bekledikten sonra uyarı kayboldu ısınma kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Herhangi bir işlem yaptırmayı düşünmüyorum şuan için
6Jyrgl.webp
 
Renault Fluence Touch Plus 2013 model (trafiğe 2014 çıkışlı) olan aracımı çok beğenerek 2017 yılında 92.000 km'de satın aldım, benden önceki sahibi 10,20,40,60 ve 80 bin bakımlarını yetkili servislerde zamanında yaptırmış, bende 92 bin de aldığımda hemen yetkili servisinde bakımlarını yaptırdım, 4 gün önce trafikte ilerlemekteyken vites kutusunu kontrol ettirin ibaresini gördüm, manuele aldığımda ise aracın 2 ve 4 üncü viteslerine geçemediğini fark ettim, hemen kenara çekip aracı istop ettim ve tekrar çalıştırdığımda sorunun düzeldiğini gördüm, 2 gün sonra yaklaşık 40 km gittikten sonra yine aynı uyarıyı aldım ve peşinden ESP yokuş kalkış desteği arızası yazısı çıktı bunun üzerine ertesi gün aracı Renault yetkili servisine götürdüm ve durumu anlatım bana arızanın sadece tespiti için 400 TL ödeme yapmam gerektiği söylendi bende bunun üzerine şikayetvar.com üzerinden kayıt açtım ve bu mesajı yazdım, sonrasında ise mais genel merkezden arandım , durumu anlattığımda servis ile görüşüp bana geri döndüler ve aracı servise götürmemi istediler, serviste bulunan yetkili arkadaş ve usta bana aracın debriyajını yakmışş olabileceğimi eğer durum böyle ise fiyatta yardımcı olamayacaklarını ve tüm sorumluluğun bana ait olduğunu söylediler bende tabi gülerek otomatik araçta debriyaj pedalı olmadan böyle yakabiliyorsak otomatik aracın ne anlamı kaldığını dile getirip sorunun tespiti sağlamalarını ve geriye kalan görüşmeleri merkez ile yapacağımı ilettim, arıza tespiti sağladıktan sonra genel merkezden arandım ve 10bin tl parçaların tutacağı ve 1bin tl de işçilik ücreti olacağını ancak benim sürekli bakımlarını yetkili servisten yaptırmam ve zamanını geçiktirmemiş olmam sebebi ile sadece işçilik ücreti olan 1bin tl lik tutarın bana ait olduğunu söylediler , bende kendilerine çok teşekkür ederek renault ailesine olan güvencimi boşa çıkarmadıkları için teşekkür ettim,

Demem o ki arkadaşlar size tavsiyem kesinlikle araçların bakımını yetkili serviste yaptırmanız ve yetkili servis bakımlı araçlar almanız 200 , 300 tl az vermek için servisten kaçmayın hem siz üzülmezsiniz hemde sizden sonra aracınızı alacak kişiler üzülmez , umarım benim gibi bu sorunla karşılaşan arkadaşlar olursa bir nebze yardımım dokunmuş olursa ne mutlu bana , Herkeze kazasız belasız günler dilerim,,,
 
Renault Fluence Touch Plus 2013 model (trafiğe 2014 çıkışlı) olan aracımı çok beğenerek 2017 yılında 92.000 km'de satın aldım, benden önceki sahibi 10,20,40,60 ve 80 bin bakımlarını yetkili servislerde zamanında yaptırmış, bende 92 bin de aldığımda hemen yetkili servisinde bakımlarını yaptırdım, 4 gün önce trafikte ilerlemekteyken vites kutusunu kontrol ettirin ibaresini gördüm, manuele aldığımda ise aracın 2 ve 4 üncü viteslerine geçemediğini fark ettim, hemen kenara çekip aracı istop ettim ve tekrar çalıştırdığımda sorunun düzeldiğini gördüm, 2 gün sonra yaklaşık 40 km gittikten sonra yine aynı uyarıyı aldım ve peşinden ESP yokuş kalkış desteği arızası yazısı çıktı bunun üzerine ertesi gün aracı Renault yetkili servisine götürdüm ve durumu anlatım bana arızanın sadece tespiti için 400 TL ödeme yapmam gerektiği söylendi bende bunun üzerine şikayetvar.com üzerinden kayıt açtım ve bu mesajı yazdım, sonrasında ise mais genel merkezden arandım , durumu anlattığımda servis ile görüşüp bana geri döndüler ve aracı servise götürmemi istediler, serviste bulunan yetkili arkadaş ve usta bana aracın debriyajını yakmışş olabileceğimi eğer durum böyle ise fiyatta yardımcı olamayacaklarını ve tüm sorumluluğun bana ait olduğunu söylediler bende tabi gülerek otomatik araçta debriyaj pedalı olmadan böyle yakabiliyorsak otomatik aracın ne anlamı kaldığını dile getirip sorunun tespiti sağlamalarını ve geriye kalan görüşmeleri merkez ile yapacağımı ilettim, arıza tespiti sağladıktan sonra genel merkezden arandım ve 10bin tl parçaların tutacağı ve 1bin tl de işçilik ücreti olacağını ancak benim sürekli bakımlarını yetkili servisten yaptırmam ve zamanını geçiktirmemiş olmam sebebi ile sadece işçilik ücreti olan 1bin tl lik tutarın bana ait olduğunu söylediler , bende kendilerine çok teşekkür ederek renault ailesine olan güvencimi boşa çıkarmadıkları için teşekkür ettim,

Demem o ki arkadaşlar size tavsiyem kesinlikle araçların bakımını yetkili serviste yaptırmanız ve yetkili servis bakımlı araçlar almanız 200 , 300 tl az vermek için servisten kaçmayın hem siz üzülmezsiniz hemde sizden sonra aracınızı alacak kişiler üzülmez , umarım benim gibi bu sorunla karşılaşan arkadaşlar olursa bir nebze yardımım dokunmuş olursa ne mutlu bana , Herkeze kazasız belasız günler dilerim,,,

300-500 oynasa iyi çok fazla fiyat farkı var bende de 60 binde megane 3 2014 model var bu son bakımda yetkiliye götürmedim çünkü fahiş fiyat farkı vardı düzenli bakım yaptırmıyanlara da mais yardımcı oluyor yaptıranada bazen yardımcı olmuyorlar yani şans işi zaten edc ile 80 bini görmeden satarım bu arada parçalar 10 bin tutuyor falan resmen palavra sıkmışlar o kadar yüksek tutmuyor ayrıca debriyaj yanması diye birşey olmaz ya baskı balata biter yada beyin bozulur servisteki ustalar tami bir mal maalesef
 
Herkese merhaba. bu konunun tüm sayfalarını tek tek okudum. Ben aracı alalı 15 20 oldu ve aynı durum benim de başıma geldi. Aracımın eski sahibi son bakımı servis dışında yaptırmış. Muhtemelen iyi niyet garantisi alamayacağım. Aynı durumu yaşayıp sorunu çözen arkadaşlar nasıl bir yol izledi alıntılayarak anlatabilir mi? Araçtan bu yüzden soğudum ve elimden de bu şekilde çıkarıp beddua almak istemiyorum
 
Herkese merhaba. bu konunun tüm sayfalarını tek tek okudum. Ben aracı alalı 15 20 oldu ve aynı durum benim de başıma geldi. Aracımın eski sahibi son bakımı servis dışında yaptırmış. Muhtemelen iyi niyet garantisi alamayacağım. Aynı durumu yaşayıp sorunu çözen arkadaşlar nasıl bir yol izledi alıntılayarak anlatabilir mi? Araçtan bu yüzden soğudum ve elimden de bu şekilde çıkarıp beddua almak istemiyorum

Ustat bakimi disardan da yapilmis olsa eger bahsettiginiz gibi sadece son bakim disarda yapilmissa tavsiyem servise gidip durumu izah edin guzel bir dille. Araci yeni aldiginizi bakimin sonuncusunun disarida yapildigini bindan sonra yine yetkiliden devam edilecegini gibi anlatin bi fiyat alin derim. Bir ihtimal iyi niyete dahil olabilir. Olursa iyi bi indirim yaparlar. Ben kendi aracim icin ( tum bakimlar yetkili servis ) bir cok parcayi iyi niyetten ucretsiz aldim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 
Ustat bakimi disardan da yapilmis olsa eger bahsettiginiz gibi sadece son bakim disarda yapilmissa tavsiyem servise gidip durumu izah edin guzel bir dille. Araci yeni aldiginizi bakimin sonuncusunun disarida yapildigini bindan sonra yine yetkiliden devam edilecegini gibi anlatin bi fiyat alin derim. Bir ihtimal iyi niyete dahil olabilir. Olursa iyi bi indirim yaparlar. Ben kendi aracim icin ( tum bakimlar yetkili servis ) bir cok parcayi iyi niyetten ucretsiz aldim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com


Eski bakımlarından tam emin değilim aldığım araç 2013 yılından beri benden önceki sahibinden idi. Sonuçta 6 yaşında bir araç. Velev ki servis bakımlı değilse servia masrafı ne kadar çıkar? Ve dışarda daha uygun bir fiyata yaptıran oldu mu?
 
Eski bakımlarından tam emin değilim aldığım araç 2013 yılından beri benden önceki sahibinden idi. Sonuçta 6 yaşında bir araç. Velev ki servis bakımlı değilse servia masrafı ne kadar çıkar? Ve dışarda daha uygun bir fiyata yaptıran oldu mu?

Dışarda veya serviste ne kadar olur bi yorum yapamam ama ciddi fark vardir arada. Fakat sanziman gibi hassas bir konuyu mutlaka serviste yaptirin derim. Zira sonrasinda sorun cikarsa muhattabiniz olur. Diger yandan ozel servisin olusabilecek arizayi kabullenmeme veya kapatip gitme ihtimali de var. Bunlar disinda isini hakkiyla yapan ozel servislerde var tabi iyi arastirin derim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 
Geri
Üst