Megane III EDC şanzıman arızası (vites kutusunu kontrol ettiriniz)

2014 makyajlı yüzle beraber edc lerin çatal denilen kronik sorunlu parçası değişti gerçekten de bunu gözlemledim kendi aracım 56 binde ve 1 den 2 ye geçişteki o ses yok aynı şekilde arkadaşım da 2015 touch plus var oda aynı şekilde ki onun aracı 73 binde sürekli üzerinden inmiyor şirkette ise 2012 model fluence ve 2013 megane var bir önceki makyajlı seriden bunlarda ise özellikle 1 den 2 ye ve 5 den 6 ya geçişte cırtlama oluyor üstelik 2013 megane kurumsal reklam departmanının arabası ve çok fazla kulanılmıyor 68 binde renault serviste ki usta bu çatalın 2014 ve sonrası son parti megane 3 ve fluence lerde farklı olduğunu belirtti yinede kesin bir ifade kullanamıyorum ancak aracımdan şuana kadar memnunum ama ALLAH kısmet ederse 1,5 sene sonra sanırım 75 bin km civarı satarım çünkü ister istemez otomatik vites korkutıyor insanı eşim için edc yi tercih ettim yoksa kendim illa otomatik seven biri değilim hatta çok fazla haftaiçi kullanmadığım için dizelede gerek yok benzinli 1,2 120 lik pevgeot 2008 ler çok hoşuma gidiyor.

Ustat benim arac 2014 fluence araci 39.000 de aldim 45.000 civari 1-2 gecis sikintisi basladi ve suan 80.000 de hala ayni sikinti var. Arkadsimda 2013 ve 2016 fluence var ve ikisinde de ayni sikinti var. Hatta 2016 olan aracin kmsi cok dusuk. Sirf bu sebepten en kisa zamanda araci satacagim. Bir daha da tovbe. Yazilimsal bir sorun var ama bir turlu duzelmiyor. En son yapilan guncelleme sonrasi olay 1-2 2-3 gecislerine kadar geldi ve ayni sikinti vites kuculturken de basladi. Artik gina geldi arabayi kullanamiyorum resmen sallama yapacak diye isiklardan patinajla kalkiyorum. Seri kalkista sorun yok yok araci sert kullaninca sorun yok ne zaman yumusak kullanmaya basliyorsunuz o zaman sacmaliyor. Arkadasta corolla var onun sanziman daha yavas calisiyor ama arac 160.000 e geldi tik yok saat gibi. Yine superb kullanan arkadasim var ondada sikinti yok. Tamam sans diyecegim ama gerek forumda gerekse etrafimda 1-2 gecislerinde sikinti yasamayan yok gibi.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Edc balata değişim km si kac bilgisi olan varmidir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:
Ustat benim arac 2014 fluence araci 39.000 de aldim 45.000 civari 1-2 gecis sikintisi basladi ve suan 80.000 de hala ayni sikinti var. Arkadsimda 2013 ve 2016 fluence var ve ikisinde de ayni sikinti var. Hatta 2016 olan aracin kmsi cok dusuk. Sirf bu sebepten en kisa zamanda araci satacagim. Bir daha da tovbe. Yazilimsal bir sorun var ama bir turlu duzelmiyor. En son yapilan guncelleme sonrasi olay 1-2 2-3 gecislerine kadar geldi ve ayni sikinti vites kuculturken de basladi. Artik gina geldi arabayi kullanamiyorum resmen sallama yapacak diye isiklardan patinajla kalkiyorum. Seri kalkista sorun yok yok araci sert kullaninca sorun yok ne zaman yumusak kullanmaya basliyorsunuz o zaman sacmaliyor. Arkadasta corolla var onun sanziman daha yavas calisiyor ama arac 160.000 e geldi tik yok saat gibi. Yine superb kullanan arkadasim var ondada sikinti yok. Tamam sans diyecegim ama gerek forumda gerekse etrafimda 1-2 gecislerinde sikinti yasamayan yok gibi.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
Cift kavramalilar ilk supercarlarda kullanildi zaten ki halada kullaniliyorlar fakat ilk kullanilanlarda uyari sistemide yoktu kopru trafigine girdinmi sanziman gidiyordu. Yeni supercarlardasa yarim saat trafige girdinmi sanziman cok isindi kullanma diyor saga cekip 2 saat sanzimanin sogumasini bekliyorsun. Zaten bi ferrarim olsa gidipte trafige girmem gece cikar serserilik yaparim diyorsunuzdur evet ferrari cift kavramali alinabilir. Gelelim gunluk kullanilan bir aracta cift kavramaya ve renault uzeriden devam edelim. Renault da en son tork conv. Sanziman laguna 3 ve latitute de kullanildi 2.0dci lerde. (Cvt leri saymiyorum cvt ye sanziman demiyorum cunku en kral cvt 200 bin km sorunsuz calisir.) Bu araclar 8lt/100km cok rahat yakiyor bende laguna 3 var sehir icinde sikistirdimmi 400-500km de ortalamam 9.5 lt civari oluyor yazin. Kendisiyle 200km de 25 lt yakmisligimiz bile oldu. Simdi 160 lik talisman ne kadar yakiyor dusunmek lzm edc sanzimanla. Sehirdisi 5.6lt leri yakaladim en iyi belki 90 la felan gitsen 5lt ye kadar dusersin ama ben sabit 120 ile gidiyorum. Simdi megane 3 edc nerdeyse sehir ici bukadar yakiyor ve bakinca cezbedici geliyor haliyle. Fakat normalde tam otomatik sanziman kullanan birisi olarak inip bi cift kavrama arabaya binince kalkislarda bu nebicim araba diyorum. Tek kavramalari zaten kullanamiyorum. Simdi bikac arkadasda tork conv. Sanzimanlarda gelisti baya eskisi gibi degiler diyorlar ama o gelisen sanzimanlar kac para, hangi araclarda var, renault getirip bi zf sanziman taksa arabasina gidip alirmisiniz sorularinin cevaplarinida bi dusunmek lzm. Bu arada test edilmis birsey var benzinli araclarin torku dusuk oldugu icin cift kavramalar benzinli araclarda daha sorunsuz olarak calismaktalar

SM-N910H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Benim de en çok canımı sıkan nokta ısındı bekle işi :) iyi de İstanbul gibi yerde bu aracın ısınmama şansı ne kadar? Kişisel fikrim tabi kimseyi kırmak yada üzmek değil amacım bu çift kavrama markası önemli değil baş belasından başka bir şey değil. Tek kavrama sistemler zıplar filan ama bu çift kavrama sistemler kadar da sorun çıkaracaklarını sanmıyorum. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Ama sürekli otomatik araç kullanan biri olarak asla ama asla almayacağım tek şey çift kavrama mantığı ile çalışan bir aracı asla ama asla almam.
 
Edc balata değişim km si kac bilgisi olan varmidir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yaklasik 160.000 de kullanima gore arti eksi 10.000 gibi. Fiyati yetkili serviste 4500 tl iscilik ve kdv arti olacak sekilde hesaplayabilirsiniz.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Edc balata değişim km si kac bilgisi olan varmidir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Şehire göre çok değişken, neredeyse hiç trafiğin olmadığı vede asıl problem olan kalkış süresinin en aza indirgendiği şehirlerde 300-000kmde yine hatasız bulursunuz,
bizde 243,000de kiralama firmasına geri iade edilmişi var.


tersine rakip firmamızın İstanbul ofisinde çalışan arkadaşımın aracı 55binde şanzıman değişimi istedi (ağır trafik, serseri gibi sürme vs) ama ortaladığınızda bence 160,000dende kısadır heleki ankara istanbul gibi şehirlerde yaşıyan üyelerimize baktığımda genelde problem yaşıyanların 130,000 ve altında yaşadığını net görebilirsiniz.
 
Yaklasik 160.000 de kullanima gore arti eksi 10.000 gibi. Fiyati yetkili serviste 4500 tl iscilik ve kdv arti olacak sekilde hesaplayabilirsiniz.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com

158 binde arac servisi aradim bugün bu zamana kadar hic daha baski balata değişimi yapmadık dendi bende sarsirdim suan iyi cekis filan


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Şehire göre çok değişken, neredeyse hiç trafiğin olmadığı vede asıl problem olan kalkış süresinin en aza indirgendiği şehirlerde 300-000kmde yine hatasız bulursunuz,
bizde 243,000de kiralama firmasına geri iade edilmişi var.


tersine rakip firmamızın İstanbul ofisinde çalışan arkadaşımın aracı 55binde şanzıman değişimi istedi (ağır trafik, serseri gibi sürme vs) ama ortaladığınızda bence 160,000dende kısadır heleki ankara istanbul gibi şehirlerde yaşıyan üyelerimize baktığımda genelde problem yaşıyanların 130,000 ve altında yaşadığını net görebilirsiniz.

158 binde arac ankara İstanbul arasi kullanildi çoğunluğu simdilik performans da sıkıntı yok. Servis ile görüştüm suana kadar hic balata degisimi icin gelen olmadi dendi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
158 binde arac ankara İstanbul arasi kullanildi çoğunluğu simdilik performans da sıkıntı yok. Servis ile görüştüm suana kadar hic balata degisimi icin gelen olmadi dendi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



diyorum ya koşullar önemli,



Ankarada sürülmüş evet ama tunalıda vs şehiriçindemi gerçekleşmiş o 160,000kmnin çoğu yoksa çevreyolunda bilkent vs yolundamı? aralarında bu 2 koşulun dağlar denizler var birinde 1-2den başka vites görmüyor şanzıman diğerinde 1-2 neredeyse hiç inmiyorki asıl sorun 1 ve 2inci viteslerde kaynaklanıyor edc şanzımanda araç yürüdümü aşınma gibi bir durum söz konusu değil sorun sadece kalkış sırasınca oluyor.
 
Bugün aracı ANKARA RENO MAİS Yetkili Servise bıraktım bakalım sol önden gelen uğultu ve vites geçişlerini bildirdim, araç 2013 EDC 1,5 DCi motor 104000 de bakalım ne diyecekler paylaşırım.
 
Geri
Üst