Kangoo 1.5 dci 65 hp evrim geçirirse (110hp)

ve şunuda ekliyim bu çekimlerin hepsinde işimden dolayı bagajda 200 kg yük varken cekildi ve iki kişi yani boşkenki verilerde cok önemli
 
Burak bak bu videoyu 2009 Ocak ayında yüklemişim,videoaki araç 65 hp dci,üzerinde sadece BOX takılı ve ayarını biz yaptık,intercooler-yazılım-hava filtresi,büyük turbo-egzozt namına hiç bir şey yok araçta ve 0-100 hızlanması 12 saniye...:eyv
Senin yaptığın işlemlerden sonra o Kangoonun kanat takıp uçması lazım... :
)

 
dediğim gibi 200 kg yük var bagajda ve renonun tüm araçları birbirini tutmuyo bunuda unutmayalım
 
ya yapmayın allah aşkına ya giriyo gibi görünüyo ne demek her araçta kesici vardır kesicinin mantığı motor zarar görmesin diye yakıtı kesik veir ve bi devirde sabit tutar. benzinli motorlarda yanma ateşleme ile olduğu için öyle ahım şahım bi ses duyarsın. bu dizel motorda bu kadar olur . kesici olmasaydı 5 bin devirde araç kalmazdı. ve tork yetmiyoyl ne alaka onu hala çözemedim torkla devir kesici ne alaka yazılımla ben bu aracın kesicisiniz 6 bin devirede alırım 7 binede ama motoruda elime alırım. kesici motoru korumak içindir spor kesici lerde kesicidir 5 binde kalan dizellerde kesicidir sadece ses farkı vardır arada

sanayideki ustalarda yok demişti ama gördülerki var yani neyse konu cok uzadı ya gerek yok bu kadar uzatmaya buluşmada karar verilir artık :) dci motor değil zaten dizellerin %90 ı 5 bin deviri gecmez çünkü dizel için zarar vermeden kullanımda 5 bin devir ideal görülmüş demekki. ama tekrarlıyorum kesici olmasaydı limit konulmasaydı bu araçlar 5 bin devirde kalmazdı tork yetmiyo deniyo ya orjinal torkundan şuan baya bi yüksek yani o zaman 6 binde kesmeliydi vala kesici sesini aldığım için gerisi önemsiz :) ve yani 105 lik meganın da torku yüksek o neden 5 bin deviri geçmiyo ?
Devir kesici konusuna bi açıklık getirelim 1.5 dCi K9K Renault motorunda kesici yok, ne kadar var desende yok.Ha var ise, yazılım yapan kişiye açtırın limitörü, 5500'ü geçsin araç boşta, bi kereden bişey olmaz o kadar çevirmesinde hemen motor kırmazsınız bizde o kadar yıllık bilgimizle deneyimimizle yanılmış olur kalırız.Tabi ki eski araçlarda kesici yok, ECU'su olan her benzinli araçta redline vardır bu net bilgi.Ama karbüratörlülerde deviri kesecek elektronik bir sistem yok nasıl kesiyor tekniken izahını istiyorum o halde?
Dizelinde 5000 civarında tıkanmasının sebebi, benzinli motorlara göre, dizelde motorun büyüklüğüne oranla piston kollarının daha uzun olmasıdır.Karbüratörlü motorların bi noktadan sonra çevirmemesinin sebebide yine motorun çevirebileceği tork bitiyor, fazlası yok.Her devrin bittiği yere kesici diyemeyiz ki, illa ki bi yerde çevirme hızını arttırmayı kesecek motor, çevir çevir nereye kadar.
Ufak bi örnek, beyinli yani enjeksiyonlu olan 1.6 R19lar 6000de devir keser beyni buna programlanmıştır, ben karbüratörlü yani motoru elektronik kontrol eden ünite olmayan 1.6 R19da 7300 devir görmüştüm ve araç yavaş yavaş çevirme hızını arttırmayı kesiyordu, neden? çünkü haddi bitiyor.Enjeksiyonluların göstergelerinde 6000de kalın çizgiler başlar, karbüratörlülerde 5500 neden? çünkü daha eski teknoloji daha az dayanıklı motor, o halde 5500de aracın devir kesmesi gerekmezmiydi?
 
çok ciddi emek var maşallah :eyv
ama ben cooler ve yazılım yeterli diye düşünüyorum. Arabayı fazla üzmeye de gerek yok :)
bu arada devir kesici yok
kazasız belasız keyifli sürüşler :eyv
 
kesici değilse neden videodaki ses duyuluyo ve motor sallanıyo ? motorun sallanma videosunu da cektik onuda koyucam inşallah . ve şunuda diyim videosuda var dün rsi la kalktık 2 araba fark la aldım. sadece box lı bi kangoo bunu yapabilirmi sizce? ve cidden izmirde boxlı bi kangoo varsa kalkıyım bide farkı anlayın artık bana kafayı yedirceniz en sonunda arabamamı inanıyım sizemi yani gelin görün yokmu izmirde olan bu işten anlayan ?
 
keşke satmasaydık 88 model kalbüratörlü 11 gts yi . gazda giriyodu hemde kesiciye deliriyodu motor. ve kalbüratörlü taunus var arkadaşımda oda giriyo kesiciye yapmayın ya hepsinin videosunu koyarım kanıtlarım
 



Devir kesici konusuna bi açıklık getirelim 1.5 dCi K9K Renault motorunda kesici yok, ne kadar var desende yok.Ha var ise, yazılım yapan kişiye açtırın limitörü, 5500'ü geçsin araç boşta, bi kereden bişey olmaz o kadar çevirmesinde hemen motor kırmazsınız bizde o kadar yıllık bilgimizle deneyimimizle yanılmış olur kalırız.Tabi ki eski araçlarda kesici yok, ECU'su olan her benzinli araçta redline vardır bu net bilgi.Ama karbüratörlülerde deviri kesecek elektronik bir sistem yok nasıl kesiyor tekniken izahını istiyorum o halde?
Dizelinde 5000 civarında tıkanmasının sebebi, benzinli motorlara göre, dizelde motorun büyüklüğüne oranla piston kollarının daha uzun olmasıdır.Karbüratörlü motorların bi noktadan sonra çevirmemesinin sebebide yine motorun çevirebileceği tork bitiyor, fazlası yok.Her devrin bittiği yere kesici diyemeyiz ki, illa ki bi yerde çevirme hızını arttırmayı kesecek motor, çevir çevir nereye kadar.
Ufak bi örnek, beyinli yani enjeksiyonlu olan 1.6 R19lar 6000de devir keser beyni buna programlanmıştır, ben karbüratörlü yani motoru elektronik kontrol eden ünite olmayan 1.6 R19da 7300 devir görmüştüm ve araç yavaş yavaş çevirme hızını arttırmayı kesiyordu, neden? çünkü haddi bitiyor.Enjeksiyonluların göstergelerinde 6000de kalın çizgiler başlar, karbüratörlülerde 5500 neden? çünkü daha eski teknoloji daha az dayanıklı motor, o halde 5500de aracın devir kesmesi gerekmezmiydi?



bizi bitirdin beeeeee :D
 
benim peder de 260g massey ferguson dört çeker 65hp traktör var, onda var mı acaba devir kesici ??? :D çok önemli değil arkadaşlar birbirinizi üzmeyin ilk buluşmada bakarlar incelerler sıkıntı yok
 
Yavrum Benim Konu Uzamış'ta Uzamış Benim Takıldığım Mevzu Biz Bu Adamın Yani @Alper22 65'Lik Kangoosu İle 180 Görmüştük Hea Araç Panelvan İdi Şoför Dahil 4 Kişi İdik Araçta Ne Chip Vardı Nede Box Hatta Enjektörlerin Miladı Dolmuş Bitmişti Diye Bilirim Yapılan Her İşleme Sonsuz Saygım Var Ama Sanki Uygulamalar Yanlış Gibi Bunca İşlemden Sonra Ben Senin Kangoo'nun 0 - 100'ü Maksimum 10 Saniyede Görmesini Beklerdir, Ayrıca Ciddi Ciddi Kangoo'da Kesici Yok Bunuda Söylemekte Fayda Var, Bu Kadar Israr Ettiğinize Göre Belki Sonradan Elektronik Kesici Koyulmuş Olabilir :eyv
 
Geri
Üst