- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,821
- Tepkime puanı
- 1,806
- Puanları
- 113
- Yaş
- 55
Boşta başarsan 5000 devir görürsün.Debriyaja basıp gazlarsan 3000 devirde kalır.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yeni araçlarında renonun öyle ama benim aracımda öyle değil neyse kısacası videoda duyulan duyuluyo k.bkmayın eğerki ağzımdan yanlış bi söz cıktıysa affola. buluşmada daha net bir gözlemlenir aracım o zaman bu konuyu tekrar açarız en mantıklısı buBoşta başarsan 5000 devir görürsün.Debriyaja basıp gazlarsan 3000 devirde kalır.
şuan hayır çünkü soktuğum dynoda tork ölçmüyodu ama ölçen bir dynoya girdiğimde verileri sizinle paylaşırım ki en yakın zamanda giricem yeni yazılımlaNe kesiciymiş arkadaş hehe
O değil de yapılan bu işlemlerden sonra senin aracın torku ne seviyelere yükseldi güzel kardeşim, onun bilgisini verebilecek misin bana?
şuan hayır çünkü soktuğum dynoda tork ölçmüyodu ama ölçen bir dynoya girdiğimde verileri sizinle paylaşırım ki en yakın zamanda giricem yeni yazılımla
fabrikalarda motor testleri sırasında motorun en yüksek gücü verdiği devirden sonra gücünün azalmaya başladığı devirlere eletronik olarak limit koyulur çünkü artık o devirden sonra motor verim vermez boşuna yüksek devir ise motorun ömrünü azaltır. bizim dizel motorlar max torku 2000devirlerde max beygiri 3500 4000 arasında verir. benzinli motorlarda ise max tork 3000 devirlerde max beygir ise 5000 devirler civarındadır. yani genellikle benzinli motorların daha çok devir çevirmesine izin verilir, ve performans için biraz bağırtmak lazımdır. dizel motorlar ise 2000devirden itibaren max torku verirken zaten düşük devirlerde max beygirin %80inden fazlasını rahatlıkla verdikleri için yüksek devirde kullanmak tamamen motorun ömrünü azaltmak ve fazla yakıt harcamak demektir.