- Katılım
- 16 Kas 2015
- Mesajlar
- 22
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
09 Ekimde 1.5 dci icon edc kadjar satın aldım. Dokuz gün sonra aracın sol çamurluğunun kapı tarafındaki ucunda (ön kapı ile aynanın hemen alt kısmı) yaklaşık 2.5, 3 cm kadar boya çatlağının olduğunu, aynı zamanda boyanın çatlak kısmın hafif kabardığını fark ettim. Aracı aldığım bayiye gidip gösterdim, bayi resimleri çekip MAİS'e gönderdi. MAİS'ten kullanıcı hatası olabileceği, Kapının o bölgeye sürtebileceği gibi yönünde cevap göndermişler. Bende bayiye itiraz edip, Bu bölgede ne çizik nede darbe izinin olmadığını tamamen fabrikasyon hata olduğunu boya uzmanı gönderip inceletmelerini istedim. Ankaradan boya uzmanı geldi ve aracı inceledi. O bölge ile ilgili şirketin kuralları gereği bana birşey bahsedemeyeceğini, sadece raporunu hazırlayıp merkeze göndereceğini söyledi. Yalnız benden ne talep ettiğimi, bunuda raporuna ekleyeceğini söyledi. Bende bunun fabrikasyon bir hata olduğunu, bu kusurlu bölgenin boyatılacağını ve bundan dolayı aracın değer kaybının olduğunu, bu kaybın tarafıma iade edilmesini talep ediyorum dedim. Şimdi MAİS'ten cevap bekliyorum. Sizce arkadaşlar bayiye o bölgeyi boyatıp ne kadar indirime razı olmalıyım. Tersi bir olumsuz durumda da nasıl hukuki bir yol izlemeliyim. Ayrıca aracı sanayide kaportacıya gösterdim o bölge haricinde kusuru olmadığını söyledi. Saygılarımla...