Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
o önceki sayfalardaki mesajım biraz tebessüm anlamındaydı. yani 230 çok fazla iyimser bir rakam fluence için. 105liği chiplersen görebileceğin rakamlar o rakamlar.
bende dedimki 230u orjinal haliyle gören chipli 240ıda görür. araç performansı direk olarak son hıza etki eder. zaten devir açmamızda zor bişey değil. illaki açmak istedikten sonra açılır ama faydalı değil sadece.
sonuçta 1.5dci motoru uzun dönem bende kullandım. eskiden hatırlayanlar beyaz bir megane 1.5 yapmıştım. 2.0 benzinlileri ağlatan bir araç olmuştu ama emek fazlaydı. ki 2.0 benzinli megane(rs değil) bile 230u görse seviniyor. yani bu arabalarda son sürat merakıda zaten bu kadar çok olmaması gerekir.
kışın 1.6 ve 1.5 renolar toplanıp rolling yapmışlardı. 200e ulaşana kadar o kadar süre geçiyordu ki ne yol kalıyordu ne bişey.
hani diyorum ya o 1.5 dci meganıma basma sırasında yanına bile yaklaşamayan araçların hep son hızları forumda benden yüksek yazılıyordu. biz yüklü 210 220 anca gördüysek stok araçlar 230 hatta abartıp 240 diyenler olmuştu diğer forum zamanında. tek anlamadığım nokta son hızı daha yüksek stok araç nasıl oluyorduda 220yi geçemeyen araca hiç tutunamıyorlardı