Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Valla Antalya'da bir ara fiesta denendi tutmadı,focuslara 1-2 firma yeltendi tutmadı,genel olarak filo olarak çalışan büyük turizm firmaları neredeyse full fluence'ye döndürdüler araçları ve pekte mutlularGenel kullanımda ise evet meg-3'ler revaçtaAma iş ticariye gelince aynı pasta payına sahip değiliz ne yazıkki(kangoo dışında)renoRenault bu anlamda çıtayı yükseltmeli bunun içinde değişik çizgilere yönelmeli bence.Ve 4x4'te sanıyorum Kaleos'la tıkandı kaldı Dacia ise şaşırtıcı adetlerde sattı Duster'i bunda fiyatta büyük bir etkendi elbette.Bekleyelim ve görelim bakalım
Valla Antalya'da bir ara fiesta denendi tutmadı,focuslara 1-2 firma yeltendi tutmadı,genel olarak filo olarak çalışan büyük turizm firmaları neredeyse full fluence'ye döndürdüler araçları ve pekte mutlularGenel kullanımda ise evet meg-3'ler revaçtaAma iş ticariye gelince aynı pasta payına sahip değiliz ne yazıkki(kangoo dışında)renoRenault bu anlamda çıtayı yükseltmeli bunun içinde değişik çizgilere yönelmeli bence.Ve 4x4'te sanıyorum Kaleos'la tıkandı kaldı Dacia ise şaşırtıcı adetlerde sattı Duster'i bunda fiyatta büyük bir etkendi elbette.Bekleyelim ve görelim bakalım
Yollarda gördüğüm Flu ların hemen hemen yarısı şirket aracı. Diğer FLU lar sa şekil ve kullanım amacı olarak orta ve üstü yaşların tercih ettiği tip. Genç FLU kullanıcıları az sayılır. Meg3 apayrı her yaşa hitap ediyor, şirketler pek tercih etmiyor. Symbol ve kangoo ya laf yok, hem şirket hemde normal binicilerin tercihi yüksek düzeyde. Dacia nın başarısı ortada zaten. RENO bilir işini......