Yalın, Ben de servisciyim.mercedes-Benz kamyon-otobüs grubunda görevliyim.Ses sikayetleri önü açık arızalar olup müşteri ile aktif araç kabul yapmak gerekmetedir.Yani servisi arıyorsun randevunu alıyorsun ama tüm şikayetlerini yazdır ki servise gittiğinde randevu alırken bu şikayetide neden yazdırmadınız bakamayız olmasın.servisi aradın randevunu aldın.Servis mühandisi ile veya başusta/atelye şefi de olabilir bu şahıslarla beraber arıza tespiti için gezmek istediğini söyle sesin çıktığı zeminde test etsinler.bu şekilde servise giriş yapabilirsin.Bana gelince herhangi bir değişik durum söz konusu değildi.Ses zaten vardı bende çoğaltmasını bekledim.Götürdüm servise servis müdür yardımcısı arkadaşım hemen sipariş etti.3 güne parçam geldi montajını yaptılar rot ayarı falan arıza çözüldü.bende satış sonrası hizmette çalışdığımdan işlem basamaklarını beraber yürüttük ama servisin arızaya yaklaşımı da çok önemli.kısa ve net.Arızayı çözemez veya parça değişimine yanaşmazlarsa onları şu cümleyle vurabilirsin."Diresiyon sistemi güvenlik unsuru olup ben ve ailem güvenli seyahat edemiyoruz.Ve trafikteki diğer insanlar.Ya kitlerse seyir halinde ya dönmezse diye saldır gitsin.Araçta arıza yoktur diye de kağıt iste imza kaşeli.Arabanı alma servisten arıza onarılana kadar.Ver yetkiliye anahtar ruhsatı al sen kullan de .Az girişken ol yavvv çakıl taşı saymadım ben bu arabaya de...
)