Clionuzun En Sevdiğiniz ve Sevmediğiniz Yönleri Nelerdir?

arka cam açma kolu manuel yuh artık model 2012 :)
 
+ Bagaj kapısı camı, sis farı, mercek far, elk sunroof, direksiyondan kumandalı radyo-teyp, otomatik şanzıman, ABS, şoför koltuğu fonksiyonları (yükseklik ve bel), yükseklik ayarlı direksiyon, elk ayna, klima...
- 0-100 km 17.28 sn, tam gazda dijital göstergede 100 km'deki yakıt sarfiyatını 15-20 lt arasında göstermesi, kasetçalar, arka koltuk diz mesafesinin darlığı, arka orta koltuğun kolçak haline gelmemesi, arka camların manuel olması...
 
Son düzenleme:
ailemizde 3 clio var. halile clio yu oldukca iyi tanıyan biri olarak benim gorusum.

clioIIIhb dc 2009:

bence sınıfının en iyi arabası.oldukca ekonomık (ne zaman mazot aldıgını unutuyorsun).yetkili servis cok ilgili. bircok seyi bedavaya yaptırıyorum kullanıcı hatalarıyla olusmus olsa bile.aracın ıcı sınıfının karsılıgını veriyor.koltukların biraz daha konforlu olması daha iyi olurdu.depo sesinden baska en ufak bir ses yok(direksiyonda tık yok ) .cekişi kuvvetli oldukca seri. agırlıgı ideal ne hafif ne cok agır hem yakıt bakımından iyi hemde ınsana daha guvenılır geliyor eski cliolara gore. yeterli guvenlik donanımına standart olarak sahip.dıs gorunusu oldukca iyi.

2002 1,6 16 v makyajlı kasa olan;
arac zatan dinamik oldugundan dolayı icine binince insanı havaya sokan bi yapısı var.(sunroof , dijital klima...) koltuklar rahat.on taraf hacmi oldukca iyi,arakası biraz dar denebilir(en azından 185 lik adam icin) .dıs gorunume gelirsem ; kanatın bile siyah bırakılması oldukca kotu. sırf 2.0 rs den ayırmak icin yapılan gereksiz bisi(yan kapı çitaları bile aracın orjınal renginde olmalıydı bence sonucta spor araba). yukseklıgı ve boyutları cok iyi. yere basınca apayrı bir gorunum kazanıyor.yol tutusu on numara. ama yinede fazla makasa girmemek gerekir malum esp yok bide araç 950kg got atması olabiliyor.ayrıca ses olarak araba cok iyi sayılmaz yani içeri oldukca ses alıyor.bide ozellikle arabayı basınca konfor baya azalıyor.

2001 1,6 16v;
uste belirttigim den cok farklı bi arac degil(içi dısında). içinin aslında cok tatlı bi gorunumu var ama kullanılan malzeme aracın dinamik olmasına ragmen içler acısı bir kalitede.anca bu kadar plastik bir konsol olurdu :) .koltuklarında deri olması daha spor bi gorunum katıyor. ama sırf on konsoldan dolayı soyluyorum makyajlı kasasının yanında oldukca sonuk kalıyor.dısındakı yumurta farları benım hosuma gidiyor iç aksamın kalıtesi bu arabanın en buyuk eksisi bence.
 
ayrıca clio3 un debriajı ve direksiyonu oldukca yumusak.clio2 ler icin aynısı pek gecerli değil. ozellikle debriaj cok daha sert.
 
Direksiyon simidi çabuk asiniyor.
 
Ben alalı 1 ay oldu,yakıt ekonomik,kasis tıkırtıları bende de var.Yalnız silecekleri nasıl kaldıracağımı anlayamadım:soru
Kaldırdığım zaman ön kaputa çarpıyor.:o
 
Ben alalı 1 ay oldu,yakıt ekonomik,kasis tıkırtıları bende de var.Yalnız silecekleri nasıl kaldıracağımı anlayamadım:soru
Kaldırdığım zaman ön kaputa çarpıyor.:o
Silecek kolunu en aşağıya kadar çek yarım kontak yap silecekleren sola yukarı gelince duracak o zaman kaldırabilirsin...
 
Çok teşekkür ederim.
 
Hocam beğenmediğim bir yönü yok aracımı çok seviyorum MAŞALLAH çok güzel ama bir kaç yönden ufak tefek şeyler eklenebilirdi. Mesela bizim Cliopatramızdan önce 2007 Fiestamız vardı, anahtardan düğmeye basıp kapıları açınca 20 saniyeye yakın parklar ve stoplar yanardı. Birde 16 inçlik bir jant eksik gibi geliyor bana hep...
 
Grand tour için yazayım,

Sevdiğim
yüksek torq 200 nm
spor görünüş
hız sabitleme

Sevmediğim
kapının iç taraftaki tutma yeri (arabaya binip kapıyı her kapatışımda gıcık oluyorum)
Cam açma kapama düğmelerinde aydınlatma olmaması
Sürücü paspasının şekli.
 
Geri
Üst