Clionuzun En Sevdiğiniz ve Sevmediğiniz Yönleri Nelerdir?

Kapıların otomatik kitlenmesini istiyorsanız kilit tuşuna basılı tutun ses gelcektir sonra çekin.
Otomatik kilitmesin diyorsanız açma tuşuna basın ve ses gelene kadar çekmeyin.
tamamdır tesekkur ederım yarın deneyeceğim :eyv
 
goruntusu yol tutusu hızlanması iç dizaynı az yakması cok cok kacması:) hosuma gıdenler
içeridekı sesler tıkırtılar bir de malzeme kalıtesının eh işte olması :):):) hosuma gıtmeyenler

Yalıtım şart Orkun.JET ten sonra müziğin sesini açmadan dolaşamıyorum.Sinir basıyo tıngırtıdan.Ağırlık falan umrumda değil.
 
koltuklarin yanal yuksekliklerinin yeterince olmamasi, virajlarda saga sola yatiyosun bu yuzden. bu da bence cok buyuk eksiklik. koltugu insani daha iyi saran bi formda yapabilirlerdi.
 
goruntusu yol tutusu hızlanması iç dizaynı az yakması cok cok kacması:) hosuma gıdenler
içeridekı sesler tıkırtılar bir de malzeme kalıtesının eh işte olması :):):) hosuma gıtmeyenler

ph2 ler az mı yakıyor orkun :) kaç litre yakıyor :)
 
BİTMEK TÜKENMEYEN MASRAFLARI ....... :sinirli:berbat
 
ph2 ler az mı yakıyor orkun :) kaç litre yakıyor :)

Şehir içinde çok rahat 8.5 - 8.7 arasında kullanılabiliyor.Arada basarak 9 küsürlerde kullanılabilir.Bi ara 11 leri görmüştüm ama termostat ve oksijen sondası değişiminden sonra kendine geldi tüketim.
 
bende linea da var. en dolusu emotion plus. clio hb de var. ikisi de aynı ağırlıkta ama clio aynı sürüşle ister şehiriçi ister dışı 100 km de 2 litre daha az yakıyor. bu da artısı.
linea içi geniş bagajı çok büyük. düşük devirde bayıltıyor. neticede 1.248 cc. 2000 devire ulaşmadan gitmiyor.
clio alt devirlerde de canlı ama yokuşta lineadan geri kalıyor. linea 2500 devir sonrası bilhassa 3. vitesten itibaren şahllanıyor.
buna rağmen şehiriçi park kolaylığı ve yakıt ekonomisi işin içine girince CLİO mu çok seviyorum. 105 beygirlik 6 ilerili versiyonu clio3 faz 1 de getirmişlerdi. niye şimdi yok anlamış değilim. bilfiğim kadarıyla o motor ve turbo nissan quashqai de kullanılıyor şu an.
 
Geri
Üst