Clio 4 inceleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan semih89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
güzel paylaşım objektif yorumlar (renocu olmasına rağmen :))
 
Emeğiniz ve uğraşlarınız için teşekkür ederim. Gerçekten harika bir tanıtım olmuş.. :eyv
 
beğenmeyenler, eleştirenler olacaktır bu aracı illa ki.. ben inceledim ve çok hoşuma gitti hemen kaptık bir tane.. hiç pişman değilim.. artık gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.. arabanın dış şekli özellikle çok hoşuma gitti.. bir reno aracı bu kadar beğeneceğim aklımın ucundan geçmezdi. hele reno araç alacağımı hiç bilemezdim. herşey de bir hayır vardır derler..
 
Finalde Bu Paraya Bu Arabayi Almak "1.5 Dci İcon" İs Degil
 
Neden? Neden alinmasin? Bana 42000 tl ye bu aractaki butun donanimlari veren ve disi bu kadsr cekici olan B sinifi bir arac soylermisiniz? Ya da C sinifi da olur?( lutfen arka vam manuel demeyin bence hic onemli degil)
 
Emeğine sağlık,fotoğraflarda reklam olmasaymış daha güzel olacakmış...:eyv


Sen soyleyene kadar dikkat etmemiştim abi bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. :)

Emeğiniz ve uğraşlarınız için teşekkür ederim. Gerçekten harika bir tanıtım olmuş.. :eyv

Sedat ellerine emeğine saglık kardeşim.Gerçekten mukemmel anlatmış ve fotolamışsın.Ayrıntılardaki güzellikler ve eksiler cok guzel vurgulanmışTekrar cok teşekkur ederim kardeşim ayaklarına ve ellerine saglık.Bu tür yorumlu görsel projelerin olursa zevkle ve keyifle okurum bir çogumuzda okur emin olabilirsin.

Araca gelince; Bence B segmenti bir arac için fiyat normal neden normal? çünkü b segmenti bütün araçları sıfır km almaya kalktıgınızda bu rakamlara hatta daha fazla rakamlara alabiliyorsunuz zaten.Örnek vermek gerekirse en donanımlı modelinden 208 fiyatıda 53.000 TL Ankarada .. E bu durumda Full bir Clio4 iconun 44000 olması bence normalden öte ucuz bile diyebiliriz.Ayrıca Pejoya yada poloya yada i20 ye verdikleri parayı Clio4 e 52.000 TL vermeyi kabul edecek bir toplum olsaydık o bahsettigimiz eksilerin hepsi yok olacaktır buna emin olabilirsiniz.Ama 52.000 tl vermeyecekleri içinde bu ufak eksilerin olması gayet dogal malesef.Bunların hepsi fiyatı arttıracak ufak ama toplamda buyuk maliyet getiren seyler işte.Sunroof koysan +2000 tl ekle , led tavan sistemi koyup kaliteyi arttırsan oda ekstra daha fazla para harcamak demek vs vs..o yuzden fiyatı 52.000 TL degil :) Bu baglamda B segmentinde genelleme yaptığımız da fiyatının uygun oldugu ortaya cıkıyor aslında.Yada sıfır bir polo 52000 den başlıyor şöyle binilebilecek bir polo için diyorum.B segmenti alacak veya clio4 e gececek olan arkadaşlarımız kaçırmasın derim.

Tekrar Teşekkür ederim Sedat...
 



Sen soyleyene kadar dikkat etmemiştim abi bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. :)



Sedat ellerine emeğine saglık kardeşim.Gerçekten mukemmel anlatmış ve fotolamışsın.Ayrıntılardaki güzellikler ve eksiler cok guzel vurgulanmışTekrar cok teşekkur ederim kardeşim ayaklarına ve ellerine saglık.Bu tür yorumlu görsel projelerin olursa zevkle ve keyifle okurum bir çogumuzda okur emin olabilirsin.

Araca gelince; Bence B segmenti bir arac için fiyat normal neden normal? çünkü b segmenti bütün araçları sıfır km almaya kalktıgınızda bu rakamlara hatta daha fazla rakamlara alabiliyorsunuz zaten.Örnek vermek gerekirse en donanımlı modelinden 208 fiyatıda 53.000 TL Ankarada .. E bu durumda Full bir Clio4 iconun 44000 olması bence normalden öte ucuz bile diyebiliriz.Ayrıca Pejoya yada poloya yada i20 ye verdikleri parayı Clio4 e 52.000 TL vermeyi kabul edecek bir toplum olsaydık o bahsettigimiz eksilerin hepsi yok olacaktır buna emin olabilirsiniz.Ama 52.000 tl vermeyecekleri içinde bu ufak eksilerin olması gayet dogal malesef.Bunların hepsi fiyatı arttıracak ufak ama toplamda buyuk maliyet getiren seyler işte.Sunroof koysan +2000 tl ekle , led tavan sistemi koyup kaliteyi arttırsan oda ekstra daha fazla para harcamak demek vs vs..o yuzden fiyatı 52.000 TL degil :) Bu baglamda B segmentinde genelleme yaptığımız da fiyatının uygun oldugu ortaya cıkıyor aslında.Yada sıfır bir polo 52000 den başlıyor şöyle binilebilecek bir polo için diyorum.B segmenti alacak veya clio4 e gececek olan arkadaşlarımız kaçırmasın derim.

Tekrar Teşekkür ederim Sedat...

İsmim Semih :)

Reklam için de şöyle diyim , konuyu ilk o sitede açtım. Aynı amaca hizmet eden , ticari hiçbir amacı olmayan site ismini yazmanın Reklam olduğunu düşünmüyorum, her iki sitede de amacım Clio kullanan insanlara yardımcı olabilmek yada birşeyler paylaşmak. Buraya koyduğum fotoğraflara da rfc yazıyorum mesela. Sorun olursa kaldırılabilir tabiki.

Araca gelince dediğim gibi 208 olur fiesta olur clio olur. Bu araçlara 40-50 lira vermek açıkçası çok mantıklı gelmiyor. Masraf artar falan demişssiniz ama şöyle söyliyim,şirketler şu zamanlarda ek paketlerden yada donanımlardan asıl parayı kazanıyor. Mesela Clioyu düşünün 16 jant standart geliyor. 17jant koyarsanız üzerine 600lira koyuyorlar. Yani 17 jantın maliyeti 16" + 600 lira yapar ki toplu üretim yapan bir firma için bu kadar fark olmaması gerekir. Aynı şekilde 2 gram farklı boya için 450 lira alıyorlar. Donanımlar malesef fiyatların çok fazla artmasına sebep oluyor . Yurtdışında asgari ücretin 5 katına donanımlı bir b sınıfı araç alınabiliyorsa, bu rakam Türkiye'de 70 katına kadar çıkıyorsa sorun demektir.Bir de o açıdan bakmak lazım. Araba dediğim gibi güzel ama b sınıfı araba 50milyar düşündürücü ?
 
B sınıflarının hepsi oyle ama. bu ilk degilki :)
 
Çok güzel bir inceleme, emeğinize sağlık teşekkürler. :eyv
 
Emeğinize sağlık çok güzel anlatmışsınız tespitlerde çok doğru.
 
Geri
Üst