Captur 1.5 dCi Icon elektrikli Katlanır Ayna Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kafka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Geçtiğimiz perşembe Renault Mais'i arayarak araçta olması gereken elektrikli katlanır ayna ile park sensörlerinin mevcut olmadığına ilişkin şikayet kaydı bıraktım; cuma günü de arayıp, kaydımın akıbetini öğrenmek istedim, incelemede olduğunu söylediler.
Bu hafta perşembeye kadar geri dönüş bekleyeceğim, eğer dönmezlerse şikayetvar'a yazacağım.

Aracın iç mekan ve ayna kumanda düğmesine ilişkin fotoları da akşam paylaşacağım sizlerle.
 
Umarım bir an önce sorunun hallolur. Gerçekten enteresan bir durum.
 
Araç Icon model gözüküyor. Olmaması bir hata diye düşünüyorum. Yalnız bayinin sizi niye yönlendirdiğini anlamadım. Aracı onlar satmış. Hiç kontrol etmemişler mi? Teslim ederken servis sorumlusu kontrol edildiğini ve nasıl kullanılacağını tarif ediyor. Birde bahşiş veriyoruz...:D Ondan sonra araba eksik. Git Mais ile görüş diyorlar. Bu durumun onlar tarafından bence giderilmesi gerek. Sizi niye uğraştırıyorlar anlamadım. Satarken iyidi. Böyle bir konuda direkt aracanızı alıp, kendilerinin Mais ile irtibata geçip sorunu halletmeleri gerek bence. Yani olması gereken bu. Bu durumlar gerçekten çok acayip. Bende aracımı alırken o zaman dikkat etmedim. Clio paspası koymuşlar. Daha doğrusu belkide o zaman pas pas yoktu Captur' a göre. Çünkü araç geldiğinde içine bakmıştım. Paspasları yoktu. Daha sonra ilk bakımına gittine servisteki görevliye söyledim. Ben birşey yapamam satış temsilcisine söyleyin dedi. Satış temsilcisi de yoktu. Öylede kaldı. Ben şimdi bir pas pas için Mais' i mi arayım. Hadi benimki pek önemli değil. Ama sizinki olması gereken donanımda bir eksik. Bayi bunu söz konusu bile etmeden olaya el atmalı.
 
attachment.php
attachment.php


Aracın iç mekan resimleri de bunlar. Görüldüğü üzere, elektrikli katlanma kısmı yok.
 
Araç Icon model gözüküyor. Olmaması bir hata diye düşünüyorum. Yalnız bayinin sizi niye yönlendirdiğini anlamadım. Aracı onlar satmış. Hiç kontrol etmemişler mi? Teslim ederken servis sorumlusu kontrol edildiğini ve nasıl kullanılacağını tarif ediyor. Birde bahşiş veriyoruz...:D Ondan sonra araba eksik. Git Mais ile görüş diyorlar. Bu durumun onlar tarafından bence giderilmesi gerek. Sizi niye uğraştırıyorlar anlamadım. Satarken iyidi. Böyle bir konuda direkt aracanızı alıp, kendilerinin Mais ile irtibata geçip sorunu halletmeleri gerek bence. Yani olması gereken bu. Bu durumlar gerçekten çok acayip. Bende aracımı alırken o zaman dikkat etmedim. Clio paspası koymuşlar. Daha doğrusu belkide o zaman pas pas yoktu Captur' a göre. Çünkü araç geldiğinde içine bakmıştım. Paspasları yoktu. Daha sonra ilk bakımına gittine servisteki görevliye söyledim. Ben birşey yapamam satış temsilcisine söyleyin dedi. Satış temsilcisi de yoktu. Öylede kaldı. Ben şimdi bir pas pas için Mais' i mi arayım. Hadi benimki pek önemli değil. Ama sizinki olması gereken donanımda bir eksik. Bayi bunu söz konusu bile etmeden olaya el atmalı.

Kesinlikle çok haklısın, ama bu işin peşini bırakmayacağım.
 
Aracın ICON modeli lakin bariz şekilde eksik donanımla ülkemize gelmiş, sol taraftaki düğmeler TOUCH modelinkiyle aynı, park sensörünün sesini kısan düğme de yerinde takılı değil, ben olsam servisin hediye olarak taktığı çin malı park sensörünü de kabul etmezdim...
 
Aracın ICON modeli lakin bariz şekilde eksik donanımla ülkemize gelmiş, sol taraftaki düğmeler TOUCH modelinkiyle aynı, park sensörünün sesini kısan düğme de yerinde takılı değil, ben olsam servisin hediye olarak taktığı çin malı park sensörünü de kabul etmezdim...

Şimdiden sonra yapılacaklara ilişkin bir tavsiyeniz var mı peki? Gerçekten can sıkıcı bir durum bu...
 
Aracın şasi numarasından teknik karnesine baktırabilirsin, araç üzerinde takılı ne varsa o karnede yazıyor, aracı aldığın bayinin servis bölümü bunu vermeye yanaşmayabilir başka bir serviste tanıdığın varsa istersin, bu donanımlar fabrikada takılmamışsa veya başına sonradan bir iş gelmişse bunu direk Fransa Renault'a yazıp hatanın düzeltilmesini istersin, orjinal ekipmanlar gönderilerek aracın olması gerektiği gibi olur...
 
Aracın şasi numarasından teknik karnesine baktırabilirsin, araç üzerinde takılı ne varsa o karnede yazıyor, aracı aldığın bayinin servis bölümü bunu vermeye yanaşmayabilir başka bir serviste tanıdığın varsa istersin, bu donanımlar fabrikada takılmamışsa veya başına sonradan bir iş gelmişse bunu direk Fransa Renault'a yazıp hatanın düzeltilmesini istersin, orjinal ekipmanlar gönderilerek aracın olması gerektiği gibi olur...

Çok teşekkür ederim verdiğiniz fikirler için. Ben yarın bu işi dediğiniz şekilde bir kez daha araştırayım. Başka bir bayi için tanıdık birilerini bulmaya çalışayım yarın o zaman.
Umarım en kısa sürede çözebiliriz bu işi...
 
Şimdiden sonra yapılacaklara ilişkin bir tavsiyeniz var mı peki? Gerçekten can sıkıcı bir durum bu...


Resimlerde gözüktüğüne göre araç dediğiniz gibi eksik donanımlı. Düğme sanırım tam aşağı dönmüyor. Zaten resimde yok katlanmaya dair. Bunu bayi ile tekrar bir görüşün derim. Birazda sert çıkın bence. Hatta satış temsilcisi yine takmazsa. Bayinin sahibi ile görüşün. Oda olmadı tekrar Mais ile irtibata geçin derim. Gerçi siz şikayet iletmişsiniz. Perşembe' ye kadar bekleyin. Olmadı dediğim gibi tekrar bayiye gidip biraz sert çıkın. Parasını alırken alıyorlar. Hata kontrol kısmında. Hem Mais hemde bayide. Fabrikada bir hata olmuş olabilir. Belki yanlış araç göndermişlerdir. Ama takılmayacak şeyler değil. Parça olarak istenir yine takılır.
 
Geri
Üst