Bu dci motor kapağından arıyorum...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sevgili Apsuvai bu saydıklarım sanırım özellik olmamalı. Toplasan 300 tl emeyen bu parçaları takmamak akıllara başka soruları getiriyor. Ben bilinçli bir tüketiciyim ve bunu sormak benimde herkesinde hakkı. Çünkü hiç kimse bu devride kolay kazanmıyor o meblağları değilmi. Amacımız ters giden bazı şeyleri düzeltmek olmalı. Biz bu markayı seven kişileriz ama bu marka bize böyle yaparsa yaptığı otomobillerde akıl erdiremediğimiz komiklikler olursa ister istemez bizede neden deme hakkı doğar.

Lafım Size Değil Olsa Sezgin Bey Diye Başlardim
Hukukla İç İçe Olduğumdan Bazi Hukuki Problem Olabilecek Konularda Forum Üyelerini Kapsayacak Şekilde Genel Ortaya Koyuyorum Benimde Sizin Şikayetler Gibi Şikayetlerim Hem Bu Forumda Hemde İnternet Dünyasinda Mevcuttur Olacaktirda Kasdettiğim Uslupdan Doğacak Hukuki Problemler
 
Bugün executive serisi ClioHB aracımı teslim aldım ve senin yazdığın eksiklikleri sordum yetkili servise, verilen cevaplar beni tatmin etmesede yazıyorum buraya:
Butonların yanmamasının sebebi meganelarda ışıktan dolayı butonların olduğu bölgenin aşırı ısınmasından dolayı artık ışıklandırma koymuyorlarmış
Motor üst kapağı içinde intercoler borusundan dolayı koymadıkları...
 
Bizde yaptığımız şikayetler ile ve bu forumda geliştirdiğimiz müşteri ve tüketici şikayetleri ile bu durumları düzelteceğiz. Sevgili arkadaşlar. Bence bu marka bu kadar ufak şeyleri düşünüp araçlarından kaldıran basit bir firma olamaz.
 
Bu Eksiklikler İçin Yapilabileceklerin En Başinda
Renaulta Mail Yada Posta Vs Yoluyla Bu Problemleri İletmek
Tabi Ki Düzgün Bir Uslupla
Ben Şahsen Her Seferinde Her Bir Eskik İçin Mail Yaziyorum
Onlarda Her Seferinde Beni Ariyorlar Vs
Ama Şuna İnaniyorum Ki Bu Mailler Çoğalsa Biz Başariya Ulaşiriz
Fakat Şuda Var Ki Bu Fiyatlara Yansir Yada Ne Derece Yansir Bunu Bilemiyorum Açikcasi
 
36.500 lira liste fiyatı olan bir Clio da bunlar yansımış olsa kim itiraz ederdi buna...?
 
Sevgili Apsuvai ben telefon açtım, mail yolladım hatta aracı almadan bu eksikliklerin olduğunu bilerek ben firmaya mail attım. Malum cevap olarak aracınızda bulunmamaktadır diyorlar. Bende yazı yazdım ilk yazımda bana sadece klasik bir mail atmışlar. Komikliğe bakın ben burdan aps ile yazı yazıyorum onlarda bana mail atıyorlar. Bende şimdi genel müdürlüğe ilk yazdığım yazıyı ilgi tutup tekrar bir yazı yazdım bakalım aynı evap gelip benim maduriyetimi gideremezlerse bana fransızca bilen bir arkadaş lazım:))
 
Bence hiçbirşey değişmez onlarda biliyorki her şartta renault satılıyor .
 
Bende bu araçların eksiklerini ilk bu biçimde olduğunu bilen tüketiciler bu konular ile ilgili yazı yazsalardı bu tip komiklikler olmazdı. Sorumluluk çok önemli.
 
Geri
Üst