son durum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kelalper
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ozan isteyenle istediği yerde tartışabilirim. Sonuçta olay Gökhanın başına geldi ve açıkladı ne olduğunu başına ne geldiğini. İsim vermenin avantajı şu insanlar hata yaparak oraya bir daha gitmezler ve arabaları sağlam kalır.
 
istersen düzeltirim ama o isimin gökhanın vermesinin doğru olduğunu düşünmüştüm sonuçta gökhan şikayetci değilse sen sadece çamur atmış olursun gibi geldi bana...
 
ismi geçen kişi barbaros.

ancak şunu belirteyim barbaros gayet iyi bir tuner. ancak 255 260 üzerine çıkmayalım diye uyarmıştı o zamanlar. fazlası sıkıntı şuan için dedi. ben dedim aç kırılırsa bana ait sorumluluk.

şimdi onun yüzünden motorum kırılsa ben gıkımı çıkarmadan otururmuyum sence alper? Gider hesap sorardım ama ben kendim kaşındım. Zaten şunu söyledim açalım kırılırsa zaten piston kol set alıcam yakında. ki öylede yaptık. yani kendim kaşındım. ama aracın nasıl yürüdüğünü herkes gördü. stock rs lere açtığı fark çok fazlaydı. dynosuda 270 üstü çıkıyordu hep.

yani gene 10bin gitti sıkıntı cıkar dediği güçlerde. o yüzden ben kötüleyemem onu. aynı yazılım bir araca daha atıldı oda segman kırdı. yani 1000 liralık bi masraf açıyor cok basınca o kadar acmaya dayanmıyor demekki.
 
Sonuçta burdan çıkardığım ders 255-260 ın üstüne çıkarmak istiyorsak bu işi bilen veya denenmiş ve uzun süre kullanılmış yazılım atmak lazım. Bu gücün üstündeki güçlerde deneme yanılma yapmamak lazım ....
 
yok abi öyle bir olay. Denenmişi var kırılmış ve sen hala aynı yazılımı başka arabaya atıosun. Ben stock S40 T4 de internal ile oynamadan kendi turbosu ile sorunsuz 310 hp almıştım. Uzun süre de kullandım. Kaza yapıp yüklediğimiz zamanda içerisini açtığımızda içerisi pırıl pırıldı hala. O nedenle 270 hplere dayanmaz diye bişey olacağını sanmıyorum ki benim arabamda yaklaşık o güçlerde. Rs Tuner üzerinde tek problemimiz intake sıcaklığı olarak görünüyor. Onuda su spreyi ve ile çözeceğiz bir de alttaki metal kapağa delikler açaçağız. Özgünün söylediği aynen şu " abi daha çok yolu var senin motor için daha avans vermedik, afr üzerinde de kazanacağımız çok şey var ama şu anda gerek yok sıkıştırmaya gayet iyi gidiyor RS tuner geldikten sonra yine ince ince oynar değeleri görürüz. 1 ay içerisinde zaten dynodynamics gelmiş olacak o zaman sağlıklı olarak güç testi de yapmış oluruz "
 
simdi baktım rs tunerla arac ile ilgili 52 adet veriyi 5 milisaniye hassasiyete kadar kaydedip sonradan inceleyebiliyorsun bunu insan kulagı dinleyerek anlayamaz
ben hassasiyet cok asırı diye bunu 25 milisaniyeye cıkardım yani saniyede 40 kere olacak sekilde
henk denilen kişiyi esasında bende sevmem diger bazı sebeplerden dolayı fakat adam işinde tektir renaultun rs modellerine ve bircok daha modele tüm dünyada kalitesini kanıtlamıstır
yaptıgı yazılımlar en az 30 defa test edilip güncellendikten sonra satısa koyulmustur ve renaultun rs modellerine cip yapmak bir subaru evodan daha zordur olay beygir miktarı ile alakalı degil aracın yapısı ile alakalı bunuda defalarca gorduk cip yapıldıgı halde guc kaybeden cip yapıldı halde güç alamadıgı halde aracı saglıksız calıstıran bir dizi araba mevcut
herkes tabi kendi kararında özgürdür ama rs tuner alıp ondaki verilere gore yazılım yapmak bana ilginc geldi cünkü adam zaten bunu yapmıs
birde su var rs tuner almakla olay bitmiyor onu kullanmasını bilmek ayrı bir dava taktıgınız aracın orjinal verilerini bilmek lazım verileri inceleyebilmek lazım neyin ne kadar olması gerektigini bilmek lazım ben bile daha %30 belki anca anlıyorum ki uzun zamandır bu cihazla ilgiliyim
birde son olarak megane rs lerde vuruntu 4 silindirden ayrı ayrı okunur yani 4 adet ayrı vuruntu cıkar turkiyede cip yapılan tüm araclarda bu iptal olur tek vuruntu olcmeye baslar arac, senin aractada bu iptal olmus cipten sonra dolayısı ile artık 49 veri alnıbiliyor aractan ısınma problemi %100 diyemesemde cunku aracın genel durumu hakkında bilgim yok ama daha öncede karsılasılan orneklerden %80-90 yazılımla ilgili diyebilirim senin yazılım ısınma dısında saglıklı gozukuyor fakat güç olarak getirisi cok yok güç acıldıgında ne olur ona bakmak lazım
 
keşke çözülsede yurt dışına bağımlı kalmasak...:eyv
 
çözülmesede fiyatlar burayla aynı bari getirisi olur
clio rs de olay daha vahim maslak civarında yazılımlarda 7-10 hp dusuten bahsediliyor ve uzeri para alınıyor gülüyorum bu mevzulara:D
clio 1.6 sporta 1 hp veriliyor ve bu basarı kabul ediliyor:D
 
Ucuza yazılım yapan,merdiven altı çalışan kişilerden uzak durun beyler,işi bilen adamlar kim herkes az çok biliyor bunu...:eyv
 
Ucuza yazılım yapan,merdiven altı çalışan kişilerden uzak durun beyler,işi bilen adamlar kim herkes az çok biliyor bunu...:eyv

adı geçenler zaten en iyler abi ama sorun şuki megane rs az olduğundan zor bir araba...
 
Geri
Üst