- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın durum gerçekten çok üzücü öte yandan Kadjar sahibiyim ve çok memnunum. Benim gibi Kadjar sahibi olan ve memnuniyetle aracını süren çok kişi tanıyorum. Bu olayı münferit bir olay olarak düşünüp hızla araç değişiminin yapılmasını canı gönülden isterim ve takipçisi de olalım ama kadjar rezaleti felan gibi bence çok acımasız ve gereksiz aracımıza değer kaybettirecek ve rakipleri arasında haksız rekabet yaratacak algıları oluşturmaktan da uzak duralım lütfen. İsteyen istediği şikayeti yapabilir ama kitlelere yanlış bilgi vermeyelim, hukuk süreci işlesin. Bu araç Türkiye şartlarının fiyat performans açısından bir numaralı aracıdır. Diğer araçlarla ilgili şikayetlere de lütfen bakınız. Olayı yaşayan kişiye tekrar geçmiş olsun dileklerimi belirtirim. Tüketici mahkemesi bu konuya kesinlikle duyarsız kalmaz konu zaten sosyal medyaya yansımış, inşallah konu güzellikle kapanır.