Tepretoğulları Bayisinden Araç Alınmaz!

Geçenlerde Toyota Almanya da bilmem kaçıncı hibrit aracı satılınca ,Hibrit aurisi alan kişiye bir Hibrit Auris de bayii hediye etti.

Biz değil bütün insanlar hediyeyi sever.İzmir buluşmasında Usta sağolsun İnanların anahtarlık ve ruhsat kabını getirmişti ufak şeyler ama bizler gibi arabasına özen gösterenler için büyük incelik İnanları tekrar tebrik ediyorum.Bunu Mais veya diğer bayiilerde yapsa kötü mü olur .Daha çok müşteri kazanmaz mı Renaultun marka imajı yükselmez mi?

Bence lastiklerinizi ücretsiz değiştirmeliydiler.Yakıt olayına gelince de yaw insan satış fiyatına 100tl ekler ,yani mazot parasını yine alır ama en azından yarım depo mazotla teslim edersinde bayiiye en yakın benzinliğe değil de istediğine gidersin hemde mutlu olursun.Bayiiler bunu bile düşenemiyor.

Bu zihniyetin değişmesi gerek nasıl olsa müşteri renoya geliyor bu almasa başkası alır mantığının değişmesi lazım.

Reklamı mutlu memnun müşteri yapar.Müşteri herzaman haklıdır..
 
çoğu büyük renault bayiilerinde umursamaz tavırlar var tepretoğulları tr nın en cok araba satan yerı reno acısından ...
bende fıyat almıstım pek umursamadılar belkı ılgılenseler alcaktım aracı..

bu arada pesını bırakmayın derım son ucta okadar para verıyorsunuz...
 
bende kemal tepretoğullarından aldım ama çok memnunum son derece kibar bir satış temsilcisine denk geldim.aracımı gününden önce teslim ettiler.hediyeleri de cabası ben memnunum.Aracımı aldıktan 1 ay içinde 5 defa aradılar memnuniyet için.
 
Zengınlı Otomotiv

Bayi ismi vermeyecektim ama bende vereyim bari:

Kadjar'ı Ağustos 2015'te Zengınlı Güngören'den aldım. Liste satış fiyatı 94.900 olan aracı bana 95.000'e sattılar :))) 100 tl kazığı ordan yedik.

Az daha Kasko ve trafıktede kazığı yıyorduk: 660 tl trafık 2600 tl kasko cıkardılar, ben 2400'e ıkısını yaptırdım.

Araçta bana ne mi verdiler:

Bir paket şeker (hala torpıdo da durur onlara kargo ile göndereceğim.)

Zıebart'a müşteri kazandırmak için 100 TL iç koruma paketi ( en çokda buna güldüm, resmen müşteri gönderiyorlar zıebarta)

4 toz paspası. (bunu da veriyoruz bakın, lütuf olarak söylüyorlar)

Boş depo.

Aracı aldıktan sonra en az 10 defa r-link ve mazot pompası için gittim. Hatta aracı bir gün orada bıraktım.

"Bir defa olsun alın sıze yedek arac, aracınızı almaya gelınce bırakırsınız veya sizi şuraya bırakalım demediler, dedikleri şey: Tramway burdan geçiyor, jeton verelim :)))


Kısacası: RENAULT ARTIK NASILSA SATIYOR, WW ARTIK NASILSA SATIYOR...

YERLİ OTOMOBİL ÇIKSIN DA GÖRELİM BUNLARIN HAVASINI
 
Yerli yabancı olayından ziyade tamamiyle zihniyet meselesi. Benzer durumu bende Captur u aldığım Manisa da Ordu Reno bayiinde yaşadım. Sözleşme imzalanıp para hesaplarına geçti mi 180 derece tavır değiştiriyorlar. Adamlar nasıl olsa satıyoruz sen alsan ne almasan ne konumundalar. Aracı alırken 4 Reno bayii , 1 peugot bayi gezdim zihniyet hep aynı maalesef, Servis olayları dersen ayrı bir razelet araç çok gelen çok nolcak ki müşteri memnun olsa yada olmasa. 5 yıl garanti nedeniyle mahkumuz mecburen yetkili servislerine hazır müşteri var nasıl olsa.
 
Yakın tarihte Mercedes, Volvo ve VW alan yakınlarıma bir hediye verildiğini görmedim. Gerçi paspas falan zaten bu araçlarda mevcut oluyor. Mercedes sonradan bir çelik matara yolladı sanırım ve depoda da yeterince benzin vardı sadece. Volvo alınca da Ankara Konya Yolu 'ndaki bayiden çıkıp bitişikteki benzinciye girmiştik zaten. Ben de Ankara Mais 'den aracımı alıp benzinciye gittim, 45 litre deposu olan aracıma 44 litre mazot doldurdum hehe Hediye lazım değil de biraz yakıt katsalar fena olmayacak. Hediye ve yakıt işi benim için bir şikayet konusu değil ama maruz kaldığınız hoş olmayan tavır elbette şikayet konusu. Dünyanın parasını verip araba aldığınız yerde bir güler yüz ve ilgi görmek bence de çok önemli.
 
bende 2 hafta önce tepretoğullarından aldım aracımı. emniyette işlemlerim uzun sürdü engelli evraklarından dolayı. bu yüzden araç 1 ay depolarında bekledi ve düzenli olarak aradılar işlemlerinizde yardımcı olacağımız bir durum var mı diye.
kauçuk paspas ellerinde yoktu gelince verecekler.
indirimin kralını yaptı satış danışmanı. ayrıca bu fiyattan düşük fiyat teklifi getir dedi 200 tl altını vereceğini taahhüt etti. ( en yakın bayi 1000 tl üzerini verdi.)
annemin aracınında bluetoothu çalışmıyor. getir ücretsiz baktırırız dedi.
5. 0 aracım farklı markalarda. hiçbiri deposunu dolu vermedi.

kısacası ben memnun kaldım aynı bayiden. satış danışmanı Fatih bey.
 
Bu söylediklerinizi araç almadan önce söylediniz mi?
Eğer araç almadan önce söyleyip yapmamışlar ise , bu firmanın ayıbı
Siz aracı aldıktan sonra bunları istiyorsanız , firma ister yapar ister yapmaz .

Bu sadece benim düşüncem .
[/QUOTE]

Renaultun müşterilerine ÜCRETSİZ olarak verdiği ürünleri hiçbir bayi VERMİYORUM diyemez. Ya da ücret isteyemez. Müşterin nezaketen takas aracını fulleyip getiriyorsa sende bayi olarak nezaketen bir güzellik yaparsın. 100 tl lik paspas da falan değilim. Lastik değişim için 3 saat bekle bide 80 tl para ver demeleri garip
 
Beklentinizi yüksek tutmuşsunuz.Bahsettiğniz ekstraları satın almadan önce konuşsaydınız keşke.Lastik değişimi konusunda nezaketen yardımcı olsalardı iyi olurdu.Takasa verdiğiniz aracın deposuna keşke 100 TL'lik yakıt koymasaydınız,deponun dolu yada boş olması kimsenin umrunda olmaz.Sizin aracınızın yakıtınıda büyük ihtimalle benzinciye gidecek kadar koymuşlardır.Neyse üzülmeyin müesseselerin müşterilerine davranışı genelde bu şekilde.

Alım satım da karşıklı nezaket ve hoşgörü vardır.
Hiç unutmam bir gün amerikalı bir arkadaşım TR ye beni ziyarete geldi ve giderken şunu söyledi: "Siz Türkler ne acayip insanlarsınız, kafede restaurantta birbirinizin cebine para sıkıştırıyorsunuz."
Evet öyleyiz biz, sen "ödücen" ben "ödücem" yarışı yaparız.
Ama bu şirketler amerikanvari "hesabı öde babalık" havasındalar.
 
Geri
Üst