Nisan 2013'de Renault Bika Esenyurt şubesinden sıfır km bir Clio4 aldım. Satış temsilcisi bu aracın fabrikasyon boya hatalı olduğunu (2 ufak nokta) söyledi ve bu hataya istinaden bana 1500 TL civarında bir indirim yaptılar. Bana gösterilen motor kaputundaki boya hatalarını görüp, benim için ufak, göze batmayan noktanın sorun olmayacağını söyleyerek bu kusurlu, ayıplı aracı almayı kabul ettim. Kasım 2016'da aracımı satmak için galeriye götürdüğümde yapılan ekspertiz sonucunda aracımın motor kaputunun komple boyalı olduğu söylemesiyle olay açığa çıktı. Fakat aramızda geçen sohbette bana ibranameden bahseden eksper, bu ibraname ile aracımı değerinde alacağını söyledi. Ancak ben aracımı teslim alırken herhangi bir ibraname imzalamadım. Bunun üstüne Bika ile iletişime geçip ibranameyi istediğime evrakın üzerindeki imzanın benim olmadığını fark ettim. Yapılan resmi evraktaki usulsüzlüğü kabul etmediler.Müşteri temsilcisi hiçbir şekilde yardımcı olamıyorki! Süreci takip edip bayi ile bağ kurmayı sağlıyor, benim bağlantıya değil! Olayın çözülmesi mağduriyetimin, zararımın giderilmesi lazım. Dosya hazırlığı bitince savcılığa resmi evrakta yapılan sahteciliğin suç duyurusunu, tüketici hakemine ve avukatım ile mahkemeye başvuruda bulunacağım. Yetkili servisin sıfır araçta böyle bir şey yapması yakışmıyor, suçlarınıda boya koruma hediye edelim bizim bir jestimiz olsun demesi beni çileden çıkarttı. Sıfır araç alırken ekspertiz yaptırın derim...