Megane 2 Debriyaja basınca devir düşmesi hatta stop etmesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ironarm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
senin lpg kitinin markası nedir?
 

mrb önce kendimi tanıtayım ben bursadan tolga . özellikle buraya yazamamın sebebi benimde yeni taktırdığım lpg de devir düşmesi yaşamamdır. daha 3 gün oldu taktıralı.. atiker taktırdım. acaba sorunun kaynağını bulan var mı?

ayrıca bütün araştırmalarımda şunu farkettim cok fazla insan aynı sorunları yaşıyor.. eğer lpg'deki bu sorunu bulabilirsek bir cok insan memnun alacaktır..
 
mrb önce kendimi tanıtayım ben bursadan tolga . özellikle buraya yazamamın sebebi benimde yeni taktırdığım lpg de devir düşmesi yaşamamdır. daha 3 gün oldu taktıralı.. atiker taktırdım. acaba sorunun kaynağını bulan var mı?

ayrıca bütün araştırmalarımda şunu farkettim cok fazla insan aynı sorunları yaşıyor.. eğer lpg'deki bu sorunu bulabilirsek bir cok insan memnun alacaktır..
Arkadaşlar bende aynı sorunu yaşıyordum düne kadar. Tavsiye üzerine sanayide bir ustaya boğaz kelebeğini temizlettim. Daha sonra yan taraftaki başka bir dükkanda bilgisayara bağlanıp adaptasyonu yapıldı (Çünkü bizim megan ların güncel arıza tespit programları sadece bu arkadaşta varmış).( güncel olması önemli) Ayrıca buradaki usta klima gazı basıncının fazla olması durumunda kompresörün zorlanması nedeniyle bu tür stop etmeler olabileceğini söyledi. Neyse ki benim klima gazı noksanmış 50 gr kadar,... onu tamamlamış. Usta stop etme sorunu olsa da olamasa da birkaç günlük kullanımdan sonra tekrar gelmemi istedi. Aracı teslim alıp ilk çalıştırdığımda devir saati 2000 de takılı kalmış gibiydi. Klima açık olarak şehir içi ve şehir dışı 15-20 km lik bir gezinti den sonra devir saati hala 2000 devirde devam ediyordu. Stop edip tekrar marşa bastığımda devir artık normal seviyesinde çalışmaya başladı 800-900 civarı. Tekrar klima açık olarak denemelerim sonun da araç artık stop etmiyor ve gaz yemede belirgin bir iyileşme meydana geldi. Velhasıl bu sorun dan kurtulduğum için mutluyum. Darısı size..
 
Megan 2 lerun geleneksek hastalığı,, manyetik kaptör değiştir sorun kalmayacaktır
 
Debriyaja basınca stop etme sorununu yaklaşık bir sene çektim. Defalarca farklı ustalara ve lpgcilere gittim hepside topu birbirine attı. Çözüm olarak forumlardan araştırmalarıma göre ilk başta lpg cut-off ayarını yükselttirdim. Lpg bayi bununla alakası yok desede yinede yükselttirdim. Bu ayar sonucunda stop etme çok azaldı ama tam bitmedi. Daha sonra manyetik kaptörü değiştirdim ve sorun tamamen geçti. Çözüm bulamayan arkadaşlara bu yöntemleri denemelerini tavsiye ediyorum
 
Arkadaşlar yeni bir çözüm daha buldum bilginiz olsun. bujilerdeki basınç ölçülüp ardından dşük başınca sahip buji yatağına paso açtırıp hava kaçağı önlenirse sorun ortadan kalkıyor bilginize.
 
herkese iyi forumlar;

Aracımın kıl bir problemiyle karşınızdayım. olayı sizlere şöyle anlatayım; aracımla yolda giderken ayağımı gazdan çekiyorum ve araç kendi devriyle gidiyor (aracı yokuş aşağı viteste saldığınızı düşünün) frene basmak için ya da başka birşey için debriyaja bastığınızda aracın devri bazen 500-600 e kadar inip sonra yükseliyor bazen 200 e kadar iniyor bazense stop ediyor. Bursadan muğlaya gidene kadar 8 kez stop etti muğlada aracın manifolt içi ve kelebek boğazı temizlendi, manifolttaki ve boğazdaki toplam 6 conta yenilendi ve lpg enjektörü değişti.
bir de şöyle bi durum var araç bunu lpgde yapıyor benzinde hiç bir sorun yok.
sabahları ilk çalıştırmada araç düşük devirle başlıyor sonra ağır ağır yükseliyor. aracı lpgde de bıraksam benzinde de bıraksam aynı şekilde çalışıyor. hatta akşam aracı stop ettikten sonra manifolta gelen lpg borusunu söktüm sabah yine düşük devirle çalıştı. olayın içinden çıkamadım baya da para harcadım ama sorun çözülmedi bazı ustalar gaz kelebeği diyor ama gaz kelebeği olsa benzinde de aynısını yapması gerekmez mi?
hocam çözebildinz mi sorunu bu aralar ben de aynı sorundan yaşıyorum ve hala çözüm bulamadım
 
Geri
Üst