Megane 2 Debriyaja basınca devir düşmesi hatta stop etmesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ironarm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Akuyu bağladım lastik sensorunun birinde problem vardi o gecti ama bir sure sonra tekrar olustu devir dusmesi devam ediyor ama kam mili kaptoru hatasi var mi bilmiyorum cumartesi belli olacak artik aksilik olmazsa hafta sonu so durumu yazarim
 
haydi hayırlısı
 
http://www.renaulttoptancisi.com/Ek...I-Scenic-I-II-15dci-16-16v-14-16v,PR-767.html

bahsettiğiniz galiba yukarıdaki parça. bunu değiştirdik ancak olay değişmedi hatta kuzenimde de aynı araçtan var ve bilgisayara bağlandığında onda da aynı parçanın arızalı olduğu görünüyor ancak onun aracında benimki gibi devir düşmesi ya da stop etme sorunu yok
Sizin dediginiz kam mili kaptörü
Benzer bir sorun bizde de vardı , manyetik kaptör ( Volan sensörü ) değişecek.
Arkadaşın bahsettiği parça ise manyetik kaptör bi bakmanda fayda var motor ısındıktan sonra sönmelere sebebiyet verebilir
http://www.renaulttoptancisi.com/Manyetik-Kaptor-Megane-I-II-Scenic-II,PR-995.html
 
Sizin dediginiz kam mili kaptörü

Arkadaşın bahsettiği parça ise manyetik kaptör bi bakmanda fayda var motor ısındıktan sonra sönmelere sebebiyet verebilir
http://www.renaulttoptancisi.com/Manyetik-Kaptor-Megane-I-II-Scenic-II,PR-995.html

bu parça hiç denenmedi bi kaç ustaya bu parçadan bahsettim onlar da eğer volan sensörü arızalı olsa araç hiç çalışmaz dedi. bilgisayara bağladıklarında kam mili kaptörü sinyali hatası verdiği için sürekli kam mili kaptörüyle uğraşıyorlar. aslında şöyle bir problem de var sabahları ilk çalıştırmada araç çalışıyor devir 1200 e çıkıyor sonra anında 200 lere düşüp yavaş yavaş yükseliyor sizce bu olayın sebebi volan sensörü müdür? çünkü olmazsa oturup kendim alıp değiştiririm. bu arada stop etme kesildi lpg ecusunu tam ir ettikten sonra ama yine debriyaja basınca ( araç ısındıktan sonra) devir 500 e kadar düşüp sonra topluyor kendini.
 
bu parça hiç denenmedi bi kaç ustaya bu parçadan bahsettim onlar da eğer volan sensörü arızalı olsa araç hiç çalışmaz dedi. bilgisayara bağladıklarında kam mili kaptörü sinyali hatası verdiği için sürekli kam mili kaptörüyle uğraşıyorlar. aslında şöyle bir problem de var sabahları ilk çalıştırmada araç çalışıyor devir 1200 e çıkıyor sonra anında 200 lere düşüp yavaş yavaş yükseliyor sizce bu olayın sebebi volan sensörü müdür? çünkü olmazsa oturup kendim alıp değiştiririm. bu arada stop etme kesildi lpg ecusunu tam ir ettikten sonra ama yine debriyaja basınca ( araç ısındıktan sonra) devir 500 e kadar düşüp sonra topluyor kendini.

Sonuçtan bizide haberdar et. çok takma bence bu sorunu , olmasa güzel olcakta napacan gülü seven dikenıne katlanır misali aynısı benim megane II'dede var . Rahat kalkış yapamıyon bazen acemi durumuna düşüyon ama yinede seviyorum keratayı sayesinde kalkışlarda aragaz ustası olduk . Yağ degişim zamanı boschun lpg bujisi denicem bakalım biraz faydası olsa yeter biliyosun elektrot mesafesi kısa tutuldugundan ateşleme daha stabil olabilir fayda var denemekte .
 
http://www.renaulttoptancisi.com/Ek...I-Scenic-I-II-15dci-16-16v-14-16v,PR-767.html

bahsettiğiniz galiba yukarıdaki parça. bunu değiştirdik ancak olay değişmedi hatta kuzenimde de aynı araçtan var ve bilgisayara bağlandığında onda da aynı parçanın arızalı olduğu görünüyor ancak onun aracında benimki gibi devir düşmesi ya da stop etme sorunu yok

Benim megane 2 de'de kam mili kaptör arızası sinyali veriyor ve senin bahsettiğin sorunları 'da arada sırada yapıyor.Tek çözüm bence kuzeninin arabasıyla yan yana getirin arabaları ondan alıp seninkine takın bobiniymiş sensörlermiş vs anca öyle çözülür bence. en baştada rölanti valfine bi bakın derim . Dediğim gibi bnim arabada yapıyor yaşadıklarını bizimle paylaşırsan sevinirim kolay glsin.
 
Aracın lpg meyninde sorun olma ihtimali yüksek. umarım kısa süre de sorunu bulur ve giderirsiniz burda da sonuçu paylaşmanızı bekliyoruz :eyv geçmiş olsun
 
Benim megane 2 de'de kam mili kaptör arızası sinyali veriyor ve senin bahsettiğin sorunları 'da arada sırada yapıyor.Tek çözüm bence kuzeninin arabasıyla yan yana getirin arabaları ondan alıp seninkine takın bobiniymiş sensörlermiş vs anca öyle çözülür bence. en baştada rölanti valfine bi bakın derim . Dediğim gibi bnim arabada yapıyor yaşadıklarını bizimle paylaşırsan sevinirim kolay glsin.

yazın bi aksilik olmazsa dediğinizi denemeyi düşünüyorum (o zamana kadar çözmezsem) son mesajdan sonra kaza geçirdiğimiz için aracı daha yeni aldım biraz kendimi topladıktan sonra tekrar bu konuya eğileceğim.

Aracın lpg meyninde sorun olma ihtimali yüksek. umarım kısa süre de sorunu bulur ve giderirsiniz burda da sonuçu paylaşmanızı bekliyoruz :eyv geçmiş olsun

lpg beyninini değiştirdim ama sonuç değişmedi hatta lpg ile ilgili kablolar hariç herşeyin sıfırını taktık ama sonuç değişmedi. şu bi iki hafta geçsin tekrar bu konuya eğileceğim nasipse. buradan da mutlaka sizlerle paylaşacağım
 
durmak için veya başka birşey için debriyaja bastığımda benim aracımda lpg'de stop edecek gibi ve bazı zamanlarda stop ediyor (özellikle klima açık iken) bunun çözümünü bilen var mı kafayı yemek üzereyim..
 
Aynı sorun bendede var ama dert etmiyorum. LPG cim gaz ayarını fazlalaştırmaktan bahsetti ama yaptırmadım.
 
Geri
Üst