- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 12 May 2012
- Mesajlar
- 1,583
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 0
Mutlu sona adım adım yaklaşıyoruz. 12 3
Üstünde silikon olan 3 adet vidayı açmakla başlıyoruz işe.
İnce uçlu düz tornavida ile silikonları söküyoruz. Tamir olayı gibi birşey olursa aynı şekilde geri toplamamız gerekecek.
3 adet vida daha sökülecek.
1 TL lik indirimli düzenleyici bu tür parçaları toplamakta çok işe yarıyor.
Üst kısım boşa çıktı.
Alt kısımda sadece 1 adet vida var.
Pimi kenarından ince uçlu düz tornavida ile açıyoruz. Çok nazik davranınca kendini bırakıyor zaten. Öyle yapmış adamlar.)
Buradaki kablotipi en sinir olduğum kablo tipidir. Üstü cilalı, içi ipli, atsan atılmaz satsan satılmaz, lehim tutturmak için çakmakla cilayı yakıp sonra kazımanız gerekir ki zaten incecik genelde kopar. Bu nedenle kabloyu hiç kesmeden çıkarmak en mantıklısı.
İşkenceyi lehim yaparken kullanacağım hiç aklıma gelmezdi.
Ve sıkıntısız bir şekilde işlemi yaptık.
İçi de bu şekilde.
Gördüğünüz gibi bu haliyle radyo ekranına sığmayacak. O yüzden bunuda ayırıp yassı kablo ile bağlantıyı tekrar sağlayacağız.
Hava soğuk olduğu için bundan sonraki işlemleride yarına bırakıyorum. Bu arada ELO ya da mesaj atmıştım sağolsunlar hemen geri döndüler. Önceki mesajımda belirttiğim gibi sistem uyarı verdiğinde bunu bir zaman rölesi ile megane 1 lerin kendi lastik basınç uyarı ışığını yaktıracaktım. Ancak ELO dediki " 86 nolu tetik bacağından 12v harici tetik geldiğinde röle çalışmaz".
Bende TPMS alıcısının içini yeni açtığımdan buzzer a kaç volt geldiğini bilmiyorum bu nedenle onuda öğrenip özel üretim fiyatı isteyeceğim bakalım ne diyecekler.
İyi forumlar.
Üstünde silikon olan 3 adet vidayı açmakla başlıyoruz işe.
İnce uçlu düz tornavida ile silikonları söküyoruz. Tamir olayı gibi birşey olursa aynı şekilde geri toplamamız gerekecek.
3 adet vida daha sökülecek.
1 TL lik indirimli düzenleyici bu tür parçaları toplamakta çok işe yarıyor.
Üst kısım boşa çıktı.
Alt kısımda sadece 1 adet vida var.
Pimi kenarından ince uçlu düz tornavida ile açıyoruz. Çok nazik davranınca kendini bırakıyor zaten. Öyle yapmış adamlar.)
Buradaki kablotipi en sinir olduğum kablo tipidir. Üstü cilalı, içi ipli, atsan atılmaz satsan satılmaz, lehim tutturmak için çakmakla cilayı yakıp sonra kazımanız gerekir ki zaten incecik genelde kopar. Bu nedenle kabloyu hiç kesmeden çıkarmak en mantıklısı.
İşkenceyi lehim yaparken kullanacağım hiç aklıma gelmezdi.
Ve sıkıntısız bir şekilde işlemi yaptık.
İçi de bu şekilde.
Gördüğünüz gibi bu haliyle radyo ekranına sığmayacak. O yüzden bunuda ayırıp yassı kablo ile bağlantıyı tekrar sağlayacağız.
Hava soğuk olduğu için bundan sonraki işlemleride yarına bırakıyorum. Bu arada ELO ya da mesaj atmıştım sağolsunlar hemen geri döndüler. Önceki mesajımda belirttiğim gibi sistem uyarı verdiğinde bunu bir zaman rölesi ile megane 1 lerin kendi lastik basınç uyarı ışığını yaktıracaktım. Ancak ELO dediki " 86 nolu tetik bacağından 12v harici tetik geldiğinde röle çalışmaz".
Bende TPMS alıcısının içini yeni açtığımdan buzzer a kaç volt geldiğini bilmiyorum bu nedenle onuda öğrenip özel üretim fiyatı isteyeceğim bakalım ne diyecekler.
İyi forumlar.