Istanbuldan kadjar almayi düşünenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan beyazq3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Renault Kadjar 1.5DCİ Manuel İCON Fiyat: 82700
Panorama paket cam tavan: 3000
19inç jant : 2500
Metalik Boya : 1000
Stepne : 350 .................................. TOPLAM : 89.550


Nissan QQ Black Edition yukardaki araçta aynı donanımlı liste fiyatı 95.000 indirimli 92bine pazarlık bter.. Aradaki fark ne kadar 2500TL..

2500 daha verir en azından nissan QQ ye biniyorum dersin.. Milletin 90bin renoya para MI verilir lafını duymazsın..

QQ ne kadar sorunları da olsa kendini ispat etmiş ve oturmuş bir marka algısı var. 2.eli iyi makul fiyatla 1günde satıyorsun...

Kadjarın tutup tutmayacağıı belli değil... RENO nun zaten üst segmente şu ana kadar tutan markası da yok son örnek koleos..

Araç yeni olduğu için ilk 6ay 1sene ne araçta hangi sorunları çıkacağı belli değil kobay olmakta mevzu bahis..

Özetle ben 2500 daha fazla verir QQ alırım kafam rahat eder en azından kokpitina baktığında reno gibi ucuz ve basit durmuyor ayrıca bence daha yakışıklı..

Oyak fiyatı ile alacak olanlar bu rakamdan 4-5 bin aşağı alacağı için onlar için alınabilir..

Herkes en az 6-7 bin ucuz beklerken sonuç bence kocaman bir hayal kırıklığı...​
 
bu gün heyecanla iskenderun bayisine gittim...sadece 1 araç gelmiş o da 1.5 icon edc şanzıman...92.700 tl...diğer modellerin fiyatları bayilerde farklı arkadaşlar 3000 tl fazla söyleniyor...örneğin 1.5 touch manuel full paketle normalde 80.050 tl iken liste fiyatı bayide 83.000 diyorlar nasıl bir fiyat politikasıdır anlayamdım. :( ayrıca istediğin aracın ne zaman geleceği bile belli değil. bu nasıl pazarlama anlayışıdır onu da anamadım. insanların neden diğer markaları tercih ettiği belli oluyor...
 
Arkadaşlar Ben Kadjardan Vazgeçtim,,,En önemi nedeni 1.81 boyda biraz sıkıntı oldu ,,basık geldi .epeyde pahalıydı,,.bende opel mokka otomotik dizel i 3 kez test ettim ve onda karar kıldım navigasyon ve görüş kamerası paketi ilave ettirdim toplam njoy olarak 81.800 tl . 136 B.G 320 N m Tork..
Alanlara Hayırlı Olsun.

Hocam benim boyum da 1.81 koltuğu özellikle en yükseğe getirdim sırf ölçmek için 4 parmak mesafe vardı daha ne olsun ki.. Yanlız cam tavanlı araçtı..

Mokka B sınıfı kadjar C sınıfı.. Mokkkayı captur juke tarzı araçlarla kıyaslamak lazım kadjarla kıyas dahi yapılamaz..
 
Tan06 cam tavan açıkken biraz daha iyi ama mokka ve tiguanda tam hakimsin yola,çevreye,gökyüzüne ( benim görüşüm bu tabiki)
 
Kadjarla kiyaslamadim ama benim ,fiziksel durumuma ,tarzima,zevkime ve performans istegime ,butceme 1.6 cdti 136.BG otomotik Mokka Daha İyi Geldi..
zevkler ve istekler kişiye göre değişir,,
Kim Hangi Arabayı Almışsa Hayırlı Uğurlu Olsun,Allah Kaza Bela Vermesin.
 
arkadaşlar ayrıca bu zam olayını anlamış değilim euro düşme eğiliminde...bu araç ta euro bazında gelmiyor mu? daha da düşecek euro...neyin zammı bu zam bu da anlaşılır değil... :/
 
Açıkçası ben bu fiyatları bekliyordum.
Ama QQ de yapılan bir dizi hatayı (şimdilik tespit edebildiğim kadarıyla) tekrarlamış olmalarını beklemiyordum.
100 bin verdiğim araç için, çinden getirteceğim 50 tl'lik ayna kapatma modülünü takmayı çok ağır buluyorum.
100 bin verdiğim aracın arka koltuklar için havalandırma olmamasını anlamlandıramıyorum.
100 bin verdiğim aracın camlar kapandığında döşemesinin oynamasını, tuşlarının ışıksız olmasını anlamlandıramıyorum.
Kaldı ki bu hataların hepsi ve daha fazlası işçilik hatalarıyla birlikte qq'de zaten var.
Bu mühendisler hiç mi inceleme yapmaz, kullanıcı görüşlerini dikkate almaz.
Ama fluencede yukarıda belirttiğim eksikliklerin hiç birinin olmadığını, dolayısıyla zaten yapılmış/denenmiş bir şeyin bu araca aktarılmamış olduğunu düşününce,
mühendislerin bu segment müşterisi için bu imalatı uygun gördüğü sonucuna varıyorum.

Neticeten, sadece segment için (crosover veya suv her ne ise) 10-15 bin tl fark vermeye değer mi, yoksa gemileri yakıp sedan bir araç mı almalıyım kararsızım doğrusu.

Rabbim herkese doğru karar verip, verdiği kararın hakkında hayırlı olmasını nasip etsin.
 
Açıkçası ben bu fiyatları bekliyordum.
Ama QQ de yapılan bir dizi hatayı (şimdilik tespit edebildiğim kadarıyla) tekrarlamış olmalarını beklemiyordum.
100 bin verdiğim araç için, çinden getirteceğim 50 tl'lik ayna kapatma modülünü takmayı çok ağır buluyorum.
100 bin verdiğim aracın arka koltuklar için havalandırma olmamasını anlamlandıramıyorum.
100 bin verdiğim aracın camlar kapandığında döşemesinin oynamasını, tuşlarının ışıksız olmasını anlamlandıramıyorum.
Kaldı ki bu hataların hepsi ve daha fazlası işçilik hatalarıyla birlikte qq'de zaten var.
Bu mühendisler hiç mi inceleme yapmaz, kullanıcı görüşlerini dikkate almaz.
Ama fluencede yukarıda belirttiğim eksikliklerin hiç birinin olmadığını, dolayısıyla zaten yapılmış/denenmiş bir şeyin bu araca aktarılmamış olduğunu düşününce,
mühendislerin bu segment müşterisi için bu imalatı uygun gördüğü sonucuna varıyorum.

Neticeten, sadece segment için (crosover veya suv her ne ise) 10-15 bin tl fark vermeye değer mi, yoksa gemileri yakıp sedan bir araç mı almalıyım kararsızım doğrusu.

Rabbim herkese doğru karar verip, verdiği kararın hakkında hayırlı olmasını nasip etsin.

Merhabalar vallahi bende çok moralsizim doğrusu aracı aldım 92.000 bine haftaya geliyor inş ancak gerçekten bu basit hataları bilerek yapmamaları pisliklikler lanet ossun onlara herneyse :mad: bu küçük saçma hatalar olmasına rağmen hihi :masallah1.5 edc icon aldım günerlerden inşallah memnun kalırım bana göre bu araç çok tutacak aracın tasarımıda iç,dış 10 üzerinden 10 benden zaten bana teknolojik navi süslü püslü iç mekan demeyin bayılırım aracın o gösterge tablosunun temaları beni bende aldı doğrusu konuma gelicek olursak hocam aracın camlar kapandığında döşemesinin oynamasını demişsiniz nasıl yani onu anlıyamadım,birde arka koltuklardaki havalandırma ne oluyor hocam aqh hıyartolar herşeyi çalmış reno :berbat
 


Merhabalar vallahi bende çok moralsizim doğrusu aracı aldım 92.000 bine haftaya geliyor inş ancak gerçekten bu basit hataları bilerek yapmamaları pisliklikler lanet ossun onlara herneyse :mad: bu küçük saçma hatalar olmasına rağmen hihi :masallah1.5 edc icon aldım günerlerden inşallah memnun kalırım bana göre bu araç çok tutacak aracın tasarımıda iç,dış 10 üzerinden 10 benden zaten bana teknolojik navi süslü püslü iç mekan demeyin bayılırım aracın o gösterge tablosunun temaları beni bende aldı doğrusu konuma gelicek olursak hocam aracın camlar kapandığında döşemesinin oynamasını demişsiniz nasıl yani onu anlıyamadım,birde arka koltuklardaki havalandırma ne oluyor hocam aqh hıyartolar herşeyi çalmış reno :berbat

Ön camlar tam kapandığında, kapının orta kısmındaki döşeme içe ve dışa doğru esneme yapıyor.
Arka koltuklardaki havalandırma derken, arka yolcular için aracın arka kısmında havalandırma olmayışından bahsetmiştim.

Ama önemli olan aracı sevmeniz. Belli ki siz aşık olmuşsunuz. :cool:
Olumsuz yorumlara kulaklarınızı tıkayın, ama aracınızı geliştirmek için de forumlardan ayrı kalmayın ;)
 


konuma gelicek olursak hocam aracın camlar kapandığında döşemesinin oynamasını demişsiniz nasıl yani onu anlıyamadım,birde arka koltuklardaki havalandırma ne oluyor hocam aqh hıyartolar herşeyi çalmış reno :berbat
Ön camı otamtik indirin.. Cam sonuna kadar indiğinde eliniz hemen canın yanındaki döşemede olsun iki yana doğru sallandığını göreceksiniz..
Havalandırmaya gelince hani önde 3-4tane sıcak havasoğuk hava veren yerler varya onlar arkada yok sadece önden hava gidecek arkaya birde cam tavanının birleşim yerinde

döşeme tam birleşmemiş açıklık var bu da kadjarın yeni kronik sorunu QQ lerde de varmış sanırsam resim aşağıda

qYXNPV.jpg
 
Geri
Üst