- Katılım
- 16 Şub 2013
- Mesajlar
- 3,372
- Tepkime puanı
- 29
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
benzin filtresi ile ne alaka....
bobinlerden olabilir ya da basınç sensörü mü ne öyle bişeydi ismi
bobinlerden olabilir ya da basınç sensörü mü ne öyle bişeydi ismi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
hocam sana bir sorum olacak netten arastırdıgım kadarıyla megane 1 2.0 ide ler hakkında bilgi sahibisin.begenerek aldıgım fakat alınca anladıgım kadarıyla basıma bela olacagı kesin bir arac almısım. benim sorunum enjektörlerden benzin kacırıyor.aracı alalı iki gün olmadan bu sorun cıktı basıma.hadi o moral bozukluguyla tamirciye gittim nhangisine gittiysem ben bakamam edemem sorunlu bu araclar parca sıkıntısı var yaparız ama 1500 lira fln dediler.tmm dedim yapın o paraya gene yapmadılar.sonrasında ufak bı esnaf arkadasa gittim o ben yaparım dedi.bende o sırada nettende arastırıp bir kac bilgi hasibide oldum.neyse uzatmim arkadas bunu ole bole yaptı kütügü söktü oring leri degistirdi yagladı magladı fln taktı.sordum bana sorun cıkarırmı bu yok abi dedi bişeycik olmaz artık.iki gün gecti gene patladı oringler hayır bide bayada akıtıyo benzin allah korusun can tasıyoruz yansa yanar arac.senin bana bi tavsiyen varmı artık aractan sogudum sogucam.yaptırtma ucreti olarakta 150 tl verdim. vermek sorun deil ıkı gun durup patlıcaksa yaptırmayada gerek yok aracı. akıl akıldan üstündür deyip sana bir danısayım dedim.bu arada mesajımı okudugun için tsk ederim
iyi günler araci sogukken bilgisayara baglayip kontrol ederek çaliştirmamiz gerekiyor sonradan takilan lpg kitleri zamanla tesisatta soruna yol acabiliyor ayrica her 20bin km de bir supap ayari yaptirmaniz gerekiyor.inanlar cotecharacım 2001 mégane coupé 1.6 16v rxi. Brc sıralı sistem lpg kiti mevcut.
Problem şu; aracın motoru tamamen soğukken ilk çalıştırmada biraz zorlanarak çalışıyor (genellikle ilk marşta alıyor ama aşırı sarsıntı eşliğinde) ve aşırı bir sarsıntı oluyor motorda tak tak tak diye. Devir öyle bir düşüyor ki stop edecek sanıyorsunuz, son anda kurtarıyor. Birkaç saniye sonra rölanti normale dönüyor. Bu esnada şayet hemen yola çıkılırsa gaz yemiyor, tekliyor gibi oluyor. Ancak yaklaşık 30 saniye sonra sıkıntı yok oluyor ve gayet güzel çalışıyor.
Lpg'ye geçtiğinde motor ısınmış olduğundan hiçbir sorun yok, motor sıcakken veya ılıkken ilk benzinli çalıştırmada yine sorun yok, anında alıyor tıkır tıkır.
Sorun dediğim gibi motor soğukken oluyor ve bazen 2. 3. Marşı gerektirebiliyor. Daha açık anlatmak gerekirse gece sabaha dek bırakılmış araç ilk çalıştırmada bu sorunu yaşatıyor, gün içinde sık sık çalıştırdığım araçta böyle bir sorun yaşamıyorum.
Servise sorduğumda bakmamız gerek diyorlar, arabayı bırakmam gerekecek en az 1-2 gün. O yüzden önce size danışmak istedim.
Böyle bir durumla karşılaşan var mı, sorun nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum.
iyi günler araci sogukken bilgisayara baglayip kontrol ederek çaliştirmamiz gerekiyor sonradan takilan lpg kitleri zamanla tesisatta soruna yol acabiliyor ayrica her 20bin km de bir supap ayari yaptirmaniz gerekiyor.inanlar cotech
orjınal enjektör orınglerı taktırdığın takdırde problem çözulecektır kolay gelsın inanlar cotechhocam sana bir sorum olacak netten arastırdıgım kadarıyla megane 1 2.0 ide ler hakkında bilgi sahibisin.begenerek aldıgım fakat alınca anladıgım kadarıyla basıma bela olacagı kesin bir arac almısım. benim sorunum enjektörlerden benzin kacırıyor.aracı alalı iki gün olmadan bu sorun cıktı basıma.hadi o moral bozukluguyla tamirciye gittim nhangisine gittiysem ben bakamam edemem sorunlu bu araclar parca sıkıntısı var yaparız ama 1500 lira fln dediler.tmm dedim yapın o paraya gene yapmadılar.sonrasında ufak bı esnaf arkadasa gittim o ben yaparım dedi.bende o sırada nettende arastırıp bir kac bilgi hasibide oldum.neyse uzatmim arkadas bunu ole bole yaptı kütügü söktü oring leri degistirdi yagladı magladı fln taktı.sordum bana sorun cıkarırmı bu yok abi dedi bişeycik olmaz artık.iki gün gecti gene patladı oringler hayır bide bayada akıtıyo benzin allah korusun can tasıyoruz yansa yanar arac.senin bana bi tavsiyen varmı artık aractan sogudum sogucam.yaptırtma ucreti olarakta 150 tl verdim. vermek sorun deil ıkı gun durup patlıcaksa yaptırmayada gerek yok aracı. akıl akıldan üstündür deyip sana bir danısayım dedim.bu arada mesajımı okudugun için tsk ederim
bence en kisa zamanda servise getirip kontrol ettirin bu sorunlar genelde gaz tesisati çekilmesiyle baslar manifoldun hava almaya baslamasi tesisatin acik veya kisa devre yapmasi manyetik tutucunun gaz tesisati yuzunden okuma yapamamasi ve aracin caliştirilamayisi gibi inanlar cotechhocam keşke servisiniz yakınlarda bir yerlerde olsaydı da size getirip gösterseydim. Iş iyice büyüdü, artık zaman zaman araç çalışmamaya, 5-10 marşa kadar bekletmeye başladı. Brc'nin koyduğu sınır yüzünden artık direkt lpg ile de çalıştıramıyorum aracı. Kendi özel servisimde 2 gün yattı araba, orası da anlamadı sorunu.
Ne yapsam bilemedim.
tesekkürler arastırıp orjınal oringleri buldum arac 4 gun sanayıde kaldı ama suan herhangi sıkıntı yaratmadı gerci içimde hep bir kuşku olustu acaba gene yaparmı diye uzun yola cıkamam heralde bu aracla 4gundur biniyorum gerci suan nazar degmesin bişey yok ama işte insan ürküyo.bir daha aynı sorunu cıkarmıcagı garantisi olsa keskeorjınal enjektör orınglerı taktırdığın takdırde problem çözulecektır kolay gelsın inanlar cotech