İlk Çalışmada Sarsıntı Problemi (YARDIM)

Kolay gelsin rölanti düzenleme vananizin kontrol edilmesi gerekli inanlar cotech
 
konuyla alakasız olacak ama size bi sorum var.megane 1 coupe 2.0 ide motor için en uygun yağ hangisidir acaba.arastırmalarımda her kafadan bir ses cıktıgını anladım kullananlar olarak size danısmak istedim.castrol sayfasında arac olarak arattıgımda bana en uygun yagın castrol magnetec 10w-40 a3/b4 oldugunu öneriyor.fakat mobil sayfasından arattıgımda bu sefer mobil 1 new life 0w-40 önerisinde bulunuyor. ben tam sentetikten yanayım ama tereddütte kaldım. ide motora siz ne önerirsiniz acaba?
 
Hocam yanlış anlamada sat şu arabayı al bi fransız clio sonra yak bi sigara bak keyfine :D

Tüm konuyu baştan sona okudum ve bilgi alanım dışında olduğu için cevap veremedim. Fakat bu yorumu görmemezlikten gelemem :D Kardeş Renault'un her arabasını seviyoruz ama Coupe binen adam bir daha clio, accent, fiesta, albea gibi direk ekonomiye odaklanılmış araçları binemez. Biz masraf yapmayı, her masraftan sonra "heh bu defa dör dörtlük oldu" diyerek aracı balkon altına parketmeyi ve balkondan izlemeyi çooook severizz :)
 
Tüm konuyu baştan sona okudum ve bilgi alanım dışında olduğu için cevap veremedim. Fakat bu yorumu görmemezlikten gelemem :D Kardeş Renault'un her arabasını seviyoruz ama Coupe binen adam bir daha clio, accent, fiesta, albea gibi direk ekonomiye odaklanılmış araçları binemez. Biz masraf yapmayı, her masraftan sonra "heh bu defa dör dörtlük oldu" diyerek aracı balkon altına parketmeyi ve balkondan izlemeyi çooook severizz :)
Cok güzel anlatmışsın hocam. Coupé kullanan adamın onceliği ulaşım değil, keyiftir. Zaten öyle olmasa sedan/hatchback bir model kullanırız. Ha, tabi ki her keyfin bir bedeli de olabiliyor.Bu arada konuyla ilgili olarak ateşleme bobinlerinden biri düzgün ateşleme yapmıyormuş. Yolda giderken de silkelemeye başlayınca ancak farkedilebildi. Ateşleme bobini değiştikten sonra bu sorun da %90'a varan oranda kalktı. Bilginiz olsun.
 
herkes bişey yazıyor bilgi kirliliği var.
size bi kaç önerim var ben 72 amperlik inci akü koydum kupeme buzda karda vs marş tık oldu akün yeni güçlü olmalı bilgine.
akşam benzinde 5-10sn brakar sabahta benzinde çalıştırırsan gaz tamamen kapalı olacak ilk daha kolay marş alır çünkü benzin subapları temizler tıkırtılarda azalır denedim ben.sübab ayarı yok bu araçlarda yanlış bilgi veriyolar.
bi de randıman alamassan gaz kelebeği temizliği yaptır 50tl ancadır rölantiye faydalı stop eder gibi olmaz.
bi çok kişi dikkat etmiyor benzin bu raçlarda yarıda olacakki depo benzin pompası soğusun dibte dolaşıyolar sonra pompa bozuyor üstte arkadaş bahsetti pompayıda kontrol etmek lazım bilgine.
 
Tüm konuyu baştan sona okudum ve bilgi alanım dışında olduğu için cevap veremedim. Fakat bu yorumu görmemezlikten gelemem :D Kardeş Renault'un her arabasını seviyoruz ama Coupe binen adam bir daha clio, accent, fiesta, albea gibi direk ekonomiye odaklanılmış araçları binemez. Biz masraf yapmayı, her masraftan sonra "heh bu defa dör dörtlük oldu" diyerek aracı balkon altına parketmeyi ve balkondan izlemeyi çooook severizz :)
herkesin duygularına tercüman olmuşsun hocam...
 
slm bende megane1 1.4 16w rta var benimde aynı sıkıntım var ilk çalıştırmada benzinle çalışır iken geç alma ve istop edecek kadar hale geliyor ve 2 3 saniye sonra rolentisine geliyor . arabayı istop ettiğimde benzin pompasından lıkır lıkr ses geliyor o sesi yaptığıga araba geç marş alıyor yapmadığında ise hemen çalışıyor. tesadüfen benzin kapagını açtığımda depoda bir emme basıncı oluştuğunu farkettim. ustaya götürdüğümde tava hahliyesi tıkanmış yapılır ise 300 tl. depo değişir ise 1000 tl. tutatağını söyledi. benim düşüncem depodaki basınc benzini geri çekiyor ve kontağı açtığımda depo emme basıncında olduğundan pompa yeterli benzini basamadığını buna mutakiben geç marş alma ve ilk çalıştırmada devirin düşük istop edecekmiş gibi yapmasının etkisi olduğunu düşünüyorum. bana sorarsan ben hala kendi sıkıntımı fiyat bakımından çözemedim
 
bugün hava çık güzel
 
slm bende megane1 1.4 16w rta var benimde aynı sıkıntım var ilk çalıştırmada benzinle çalışır iken geç alma ve istop edecek kadar hale geliyor ve 2 3 saniye sonra rolentisine geliyor . Arabayı istop ettiğimde benzin pompasından lıkır lıkr ses geliyor o sesi yaptığıga araba geç marş alıyor yapmadığında ise hemen çalışıyor. Tesadüfen benzin kapagını açtığımda depoda bir emme basıncı oluştuğunu farkettim. Ustaya götürdüğümde tava hahliyesi tıkanmış yapılır ise 300 tl. Depo değişir ise 1000 tl. Tutatağını söyledi. Benim düşüncem depodaki basınc benzini geri çekiyor ve kontağı açtığımda depo emme basıncında olduğundan pompa yeterli benzini basamadığını buna mutakiben geç marş alma ve ilk çalıştırmada devirin düşük istop edecekmiş gibi yapmasının etkisi olduğunu düşünüyorum. Bana sorarsan ben hala kendi sıkıntımı fiyat bakımından çözemedim
kardeş nerdesin sen?istanbul pendiğe yakinsan yardimci olmak isterim ustama bir gösteririz ücret almaz.
 
Bu konuyu iyi ki görmüşüm. Konuyu açan arkadaşa teşekkürler sorunlarını ve nasıl çözümlediğini anlattığı için.
Benim rxi de şu sıralar soğuk motor da zorlanarak ve sarsıntılı çalışıyor ve araçta benzin olduğu halde (yeterli seviyede) benzin işaretini yakıyor. Sanırım benim de pompa gitti yada gidecek. (lpg rölesi olduğu halde demek ki işlevsel değil). 5 bar basan bir pompa lazım o zaman.
Ben aracın komple tüm sensörlerini (vurutu, kam mili, oskijen, rölanti valfi vs. değiştirmiştim. Emme mamifold contası da yeni.)
Ama araç rölanti tutturamıyor. Manyetik kaptör olsaydı stop etme yada çalışmama olması lazımdı. o yok bende demek ki geriye rölanti valfi (yan sanayi) tekrardan temizlemek yada değiştirmek kaldı. Kelebek boğazını da temizlemek gerekir.

Bu işlemleri yaptıktan sonra şu sorunum için geriye ateşleme ye bakmak lazım;
Araç yolda giderken 1-2 dolu trafikte özellikle ayağınızı gazdan hafif çektikten sonra normal şekilde gaza basın, araç hala ivme kazanması gerekirken ivme kaybediyor. Hızı düşürüyor rölanti seviyesine gelince gazı algılayıp küt diye ileri atıyor kendini. Pedal gazını okumuyor yani. 10000 bakımından sonra baya düzeldi ama hala var.
Rolanti valfinden şüpheleniyorum bende.
 
Geri
Üst