Fluence Hakkında Artılar ve eksiler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Baki Cali
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhabalar, henüz renault araç sahibi değilim. Ancak önümüzdeki bir kaç aylık süreçte C segmenti dizel bir sedan almayı düşünüyorum. Aklımda olan araçlardan en başta geleni Fluence. Bütçeme uygun 2014 veya 2015 model fluence icon almayı düşünüyorum. Foruma üye olmamın amacı da araç hakkında detaylı bilgi almak.
Araç aile aracı olarak kullanılacak. 50 yaşına yaklaşmış, yetişkin iki çocuğu olan bir eğitimci olarak, fluencın fiyat/fayda oranının üst seviyede olduğunu düşünüyorum. Benzer araçlar olan corolla astra focus ve corolladan daha uygun fiyata olduğundan fluence bir tık daha öncelikli tercihim. Fluence, anladığım ve gözlemlediğim kadar genelde şirketlerin tercih ettiği bir araç. Kişisel olarak kullanacağım için temiz işimi görecek keyifle kullanabilecek bir araç bulduğum takdirde beni üzer mi? Kriterlerim, herkesin olduğu gibi öncelikle tüketim, genişlik, malzeme ve işçilik kalitesi ve arıza oranı. Çok olumsuz yorumlar da okuyor veya duyuyorum, bunun yanında tam aile aracı diyenler de oluyor. Bunu en iyi siz değerli fluence kullanıcıları bilir diye düşünüyorum. Öneri, tavsiye, görüş ve yorumlarınızı bekliyorum.

öncelikle hoşgeldiniz benim size diyeceğim şey ise kesinlikle fluence alın.benim şirket arabamda fluence kendi arabamda fluence ben o arabadaki rahatlığı başka hiçbir arabada bulamadım.hem yakıt açısından olsun hem bakımları açısından olsun(20.000km) özellikle de bagaj açısından 10 numara 5 yıldız araba.tek kötü yanı biraz sert araba ama oda olur her güzelin bir kusuru vardır.uzun bir süredir kullanıcı olarak size kesinlikle tavsiye ediyorum.Bazıları söylüyor virajda çok kötü diye içiniz rahat olsun bir şirketci olarak bütün günüm arabada,abartmamak şartı ile biraz hızlı kullanırım virajlara sert girerim.eğer arabanın dönüşü o kadar kötü olsaydı ben şuan kaza yapmıştım.:) (ikiside icon paket)
 
öncelikle hoşgeldiniz benim size diyeceğim şey ise kesinlikle fluence alın.benim şirket arabamda fluence kendi arabamda fluence ben o arabadaki rahatlığı başka hiçbir arabada bulamadım.hem yakıt açısından olsun hem bakımları açısından olsun(20.000km) özellikle de bagaj açısından 10 numara 5 yıldız araba.tek kötü yanı biraz sert araba ama oda olur her güzelin bir kusuru vardır.uzun bir süredir kullanıcı olarak size kesinlikle tavsiye ediyorum.Bazıları söylüyor virajda çok kötü diye içiniz rahat olsun bir şirketci olarak bütün günüm arabada,abartmamak şartı ile biraz hızlı kullanırım virajlara sert girerim.eğer arabanın dönüşü o kadar kötü olsaydı ben şuan kaza yapmıştım.:) (ikiside icon paket)
Teşekkür ederim açıklayıcı ve detaylı bilgilendirmeniz için. Şartlar elverdiği takdirde önümüzdeki süreçte bir icon fluence düşünüyorum. Denk gelirse pestij pakete de hayır demem ama gördüğüm kadarıyla 2015 modeller jant ve yan ayna sinyalinin dizaynı açısından 2014 modellerden daha iyi görünüyor. Zaten çok hız yapmayı seven ve virajlara yüksek hızla girmeyi alışkanlık yapan bir kişi olmadığım için virajlarda sorun yaşayacağımı sanmıyorum.
 
Merhaba;
Aracim 2014 fluence joy donanim. 37.800 km de satin aldim. Arac fiyati 50.000 tl ve devri sigortasi kaskosu 55.000 diyelim kabaca. Sahibinden de dahil bir cok yerden ikinci el arac baktim ama hic biri yazildigi gibi cikmadi hasarli vs. 45.000 e kadar araclar var icon donanimdan da dolu hemde ama hep sikintili. Ugrasmaktan sıkıldım ve gittim derindereden 50.000 tl ye araci satin aldim. Sag arka camurlukta boya vardi sadece servise gosterdim onlarda ayni seyi soyledi. Tavsiyem aracinizi kurumsallasmis firmalardan satin 1-2 bin lira fark eder ama kafaniz rahat olur. Tek pismanligim 4.000 tl fark verip icon donanimini almamam oldu. Kesinlikle icon donanim altini almayin bir cok seyin eksikligini kullandikca hissediyorsunuz.

Gelelim arac ile ilgili kullanim yorumlarima.
Herkes gibi ilk olarak tuketime baktim. Aracim otomatik vites bu arada. İstanbul ici sabah ve aksam olmak uzere iki kere gun icerisinde kullaniyorum. Sadece sabah cok kisa bir trafige giriyorum ve ortalama 6.5 uzerine cikmadi. Uzun yolda yaptim 5.2 ye kadar dustu. Aracin yakit deposu 60 litre. İlk etapta 900 km yapinca sevindim. Ama 60 litre oldugunu fark edince normal dedim. Yani yakit tarafi uzmedi beni. Konfor tarafinda corolla kadar iyi degil. Ucan hali hissi yok ama cokta kotu degil. Aracin arka tekerlekleri torsiyon cubuguna bagli bagimsiz süspansiyon yok bu da arka tarafta konforu etkiliyor. Genislik tarafi muazzam. Ozellikle arka diz mesafesi ve bagaj. 5 kisilik bir aile cok rahat kullanir. Biz bes kisiyiz. Araci kesinlikle 110 bg alin. Aracin cekisi cok guzel. İscilik ve kalite tarafi sizi uzebilir. Bu renaultun genel sikintisi. Yani sifir bir arac bile alsaniz renault mutlaka trim sesi vs duyarsiniz. Ben alistigim icin artik takilmiyorum boyle seylere. Bir kac küçük dokunusla cok cok guzel bir hale getirebilirsiniz. Aile araci olacak demissiniz ama :) ben araci aldigimda masraf yapmam dedim ama uc aylik donemde 6.000 liraya yakin para harcadim tabi bu sadece isin zevk tarafi. Sizi mutlu edecek bir diger konu ise servis bakim araligi 20.000 km. Bu aralik sadece segmentinde vw de var diye biliyorum yanlis bilgi olabilir bilen arkadaslar duzeltsinler. Toyota 10.000 km astra ve focus 15.000 km bakim aralogi olmasi lazim. Bundan once superb kullanmistim. İc mekan olarak biliyorsunuz en genis arac. Onunla kiyaslamiyorum ama megane ve fluence ve talisman bagaj tarafinda superb cok yakin.

Umarim yardimci olabilmistir size, hayirli forumlar dilerim.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu nazik,uzun ve ayrıntılı bilgilendirmeler için teşekkür ediyorum. Objektif bir bakış açısıyla olumlu-olumsuz yönlerini gayet açık anlatmışsınız. Söylediğiniz yakıt tüketimleri bu battallıktaki bir araç için gayet makul değerler. Arka diz mesafesi ve bagaj kapasitesi beni de etkiledi açıkçası. Evet maalesef ben de fark ettim işçilik ve malzeme kalitesi 1.sınıf değil. Ancak C segmenti bir araç olarak Super B gibi D segmentinin iddialı aracıyla kıyaslamamak lazım bence. Ama evet bir astra bir jetta değil farkındayım ama fiyatı da öyle değil zaten. Ben de imkanlarım ölçüsünde aracı aldıktan sonra üzerinde oynama yapmayı seven bir kişiyim. Oynama derken iyileştirmeleri veya krom takviyesi yapmayı severim. Örneğin şu anki aracıma(301) bile en az 4 bin TL harcadım. Siz 6 bin TL lik neler yaptınız aracınıza, yani hangi konuda iyileştirme veya geliştirme yaptınız merak ettim. Paylaşırsanız sevinirim.
 
frene basmadan start-stop butonuna bir kez kısa basarsanız yarım kontak yapmış olursunuz. ben silecekler için denedim, silecek kolunu en alta getirip bu şekilde yarım kontak yapınca oluyor.
Yarım kontağa gerek yok kolun tam aşağı indirilmesi yeterli
 
Bu nazik,uzun ve ayrıntılı bilgilendirmeler için teşekkür ediyorum. Objektif bir bakış açısıyla olumlu-olumsuz yönlerini gayet açık anlatmışsınız. Söylediğiniz yakıt tüketimleri bu battallıktaki bir araç için gayet makul değerler. Arka diz mesafesi ve bagaj kapasitesi beni de etkiledi açıkçası. Evet maalesef ben de fark ettim işçilik ve malzeme kalitesi 1.sınıf değil. Ancak C segmenti bir araç olarak Super B gibi D segmentinin iddialı aracıyla kıyaslamamak lazım bence. Ama evet bir astra bir jetta değil farkındayım ama fiyatı da öyle değil zaten. Ben de imkanlarım ölçüsünde aracı aldıktan sonra üzerinde oynama yapmayı seven bir kişiyim. Oynama derken iyileştirmeleri veya krom takviyesi yapmayı severim. Örneğin şu anki aracıma(301) bile en az 4 bin TL harcadım. Siz 6 bin TL lik neler yaptınız aracınıza, yani hangi konuda iyileştirme veya geliştirme yaptınız merak ettim. Paylaşırsanız sevinirim.

16" replika jant michelin 4 lastik ile beraber = 1.350,00 tl
Ses sistemi ( bass, amfi, 4 adet mid, 2 adet Twitter ) = 2.200,00
Arka park sensörü = 190,00 tl
Cam filmi = 350,00 tl
Arka yaylar kesimi = 150,00 tl
On yaylar bastırma = 150,00 tl
Kapı çitaları, ayna kapakları ve arka tampon altı gövde rengi boya ( astarlı ) ( renk beyaz ) 350,00 tl
Bagaj üzeri spoiler ( ışıksız ) = 190,00 tl
Kısa farlar ( beyaz led ) = 450,00 tl
Sis farları ön taraf icin = 450,00 tl

Yaptıklarım bunlar. Bunlara ek olarak yapacaklarım;
Ayna kapakları, tavan ve bagaj üzeri spoiler siyah film kaplanacak 500-600 lira civarı
17" orijinal jant ( icon ) servis tanesine 1.350,00 dedi
Arka stoplar led ( makyajlı kasada olan ) 1.350,00 tl ( sağ ve sol iç dış )
Uzun farlar led ( beyaz ) 600,00 tl
Orta konsol orijinal kol dayama 800,00 tl
Belki bir ekran alabilirim geri görüş kamera ile beraber 1.350,00 tl fiyat aldım ( orjinali değil )


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Er.tansel bey,Sizin yaptığınız çalışmalar oldukça detaylı ve açıkçası pahalı işler. Önce 16 inç replika alıp sonra da 17 inçlik orijinal jantlara yönelmek maliyeti artırmış. Ancak 2015 modellerle gelen ve sanırım sizin de kastettiğiniz o 17 lik jantlar gerçekten çok güzel, araca ayrı bir hava katıyor ve aracı daha kaslı gösteriyor. Yapacağınız diğer işler de güzel çalışmalar olacak. Aracınıza böyle baktığınıza ve harcama yaptığınıza göre fluenceden memnun olmalısınız.
 
Er.tansel bey,Sizin yaptığınız çalışmalar oldukça detaylı ve açıkçası pahalı işler. Önce 16 inç replika alıp sonra da 17 inçlik orijinal jantlara yönelmek maliyeti artırmış. Ancak 2015 modellerle gelen ve sanırım sizin de kastettiğiniz o 17 lik jantlar gerçekten çok güzel, araca ayrı bir hava katıyor ve aracı daha kaslı gösteriyor. Yapacağınız diğer işler de güzel çalışmalar olacak. Aracınıza böyle baktığınıza ve harcama yaptığınıza göre fluenceden memnun olmalısınız.

Aslında replika jantlarda kışlık lastikleri bırakıp yeni jantlarda yazlık lastikleri kullanmayı planlıyorum. Eski jantlar da duruyor. Onlarda da bir takım yazlık var ama 15" ve dökme plastik jant kapaklı jantlar :)

Araçtan memnun olmadığım tek nokta trim sesleri ama alıştırmaya çalışıyorum kendimi. Arnavut kaldırımı yollar ızdırap :)

Diğer yandan ben bu araca allah omur verir ise 5-6 sene daha binmek istiyorum. Tek pişmanlığım icon almamak oldu. Araçta su an beni rahatsız eden tek donanım direksiyonun elektrikli değilde hidrolik olması. Mümkün olur ise ilk etapta ondan kurtulmak istiyorum. Araca yaptıgım tüm işlemler yetkili serviste yapıldığı icin ( ses sitemi hariç ) satarken de sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Arac üzerindeki tüm ekipmanlar orijinal. Fazlasıyla orijinal takıntım var bu yüzden jantlar da halletmek istiyorum.

Yorumunuz icin teşekkürler..


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Aslında replika jantlarda kışlık lastikleri bırakıp yeni jantlarda yazlık lastikleri kullanmayı planlıyorum. Eski jantlar da duruyor. Onlarda da bir takım yazlık var ama 15" ve dökme plastik jant kapaklı jantlar :)

Araçtan memnun olmadığım tek nokta trim sesleri ama alıştırmaya çalışıyorum kendimi. Arnavut kaldırımı yollar ızdırap :)

Diğer yandan ben bu araca allah omur verir ise 5-6 sene daha binmek istiyorum. Tek pişmanlığım icon almamak oldu. Araçta su an beni rahatsız eden tek donanım direksiyonun elektrikli değilde hidrolik olması. Mümkün olur ise ilk etapta ondan kurtulmak istiyorum. Araca yaptıgım tüm işlemler yetkili serviste yapıldığı icin ( ses sitemi hariç ) satarken de sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Arac üzerindeki tüm ekipmanlar orijinal. Fazlasıyla orijinal takıntım var bu yüzden jantlar da halletmek istiyorum.

Yorumunuz icin teşekkürler..


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu kadar çok değişiklik yapıp ve yapmaya meyilli olup, aynı zamanda orijinalliğe bağlı kalmaya çalışmak son derece zor bir iş. Çünkü ciddi emek ve haliyle maliyet gerektiren bir durum. Replika jantlar veya muadil ürünler tabii daha uygun ve ulaşılabilir. İnsan haliyle hep daha iyi olsun diye uğraşıyor ve icon olmasını istemeniz son derece doğal. Bence de bu emeği ve harcamayı icon donanıma, hatta prestij donanıma yapsa idiniz muhtemelen daha bir keyif alırdınız. Durumu netleştirmek adına öğrenmek istiyorum, aracınız kaç model ve sıfır mı aldınız?Ayrıca hidrolik direksiyondan kurtulup elektrikli sisteme geçmek istediğinizi söylemişsiniz ama bu teknik olarak mümkün mü? Fluence direksiyonu ağır mı, neden böyle düşünüyorsunuz? Şu an kullandığım 301'in direksiyonu elektrikli ve bana çok hissiz geliyor. Aslında yeni kasa megane sedanlar oldukça hoş araçlar, renault bu sefer yapmış. Ancak icon donanım alayım deyince fiyat uçuk, hele bir iki de opsiyon olsun deyince astronomik rakamlara çıkıyor. Ancak fluence, daha mütevazi ve erişilebilirliği ile ön plana çıkıyor. Tabi sorun ikinci el alınacağında temiz bir araç bulabilmek. Malumunuz üzere şirketler ve kiralama firmalarının çokça tercih ettiği araçlar bunlar. Doğru mu anladım 17 inç jantların tanesi mi 1.350 TL... inanılmaz pahalı. Ya da ben piyasayı bilmiyorum. Ben 15 inç replika jantları sadece 200 TL ye almıştım geçen sene. Hadi 200 daha koy 16 inç, 200 daha koy 17 inç için, hadi bir 200 de orijinal olduğu için olsun 800 yapar. Bu ne ya 1.350 TL :bant
Size yapmaya düşündüğünüz iyileştirme işlerinde başarılar, bana da bir fluence alma konusunda uygun şartlar diliyorum;)
 
Son düzenleme:
Bu kadar çok değişiklik yapıp ve yapmaya meyilli olup, aynı zamanda orijinalliğe bağlı kalmaya çalışmak son derece zor bir iş. Çünkü ciddi emek ve haliyle maliyet gerektiren bir durum. Replika jantlar veya muadil ürünler tabii daha uygun ve ulaşılabilir. İnsan haliyle hep daha iyi olsun diye uğraşıyor ve icon olmasını istemeniz son derece doğal. Bence de bu emeği ve harcamayı icon donanıma, hatta prestij donanıma yapsa idiniz muhtemelen daha bir keyif alırdınız. Durumu netleştirmek adına öğrenmek istiyorum, aracınız kaç model ve sıfır mı aldınız?Ayrıca hidrolik direksiyondan kurtulup elektrikli sisteme geçmek istediğinizi söylemişsiniz ama bu teknik olarak mümkün mü? Fluence direksiyonu ağır mı, neden böyle düşünüyorsunuz? Şu an kullandığım 301'in direksiyonu elektrikli ve bana çok hissiz geliyor. Aslında yeni kasa megane sedanlar oldukça hoş araçlar, renault bu sefer yapmış. Ancak icon donanım alayım deyince fiyat uçuk, hele bir iki de opsiyon olsun deyince astronomik rakamlara çıkıyor. Ancak fluence, daha mütevazi ve erişilebilirliği ile ön plana çıkıyor. Tabi sorun ikinci el alınacağında temiz bir araç bulabilmek. Malumunuz üzere şirketler ve kiralama firmalarının çokça tercih ettiği araçlar bunlar. Doğru mu anladım 17 inç jantların tanesi mi 1.350 TL... inanılmaz pahalı. Ya da ben piyasayı bilmiyorum. Ben 15 inç replika jantları sadece 200 TL ye almıştım geçen sene. Hadi 200 daha koy 16 inç, 200 daha koy 17 inç için, hadi bir 200 de orijinal olduğu için olsun 800 yapar. Bu ne ya 1.350 TL :bant
Size yapmaya düşündüğünüz iyileştirme işlerinde başarılar, bana da bir fluence alma konusunda uygun şartlar diliyorum;)

Yazdıklarınıza sırasıyla cevap verecek olursam;
Orjinallikten kastım, serviste takılabilecek malzemeleri kesinlikle dışarıdan almak istemiyorum. Dışarıdan aldığım tek şey replika jantlar oldu. Onu da yazlık lastiklere geçerken servisten alacağım. Bu arada evet tanesi 1.350,00 tl. :) aracımı ikinci el aldım. 2014 model ve 38.000 km de. Su an 51.000 km de. Bu konuya ayrı bir paragraf açmak lazım ama özet geçecek olursam Derindereden aldım aracı 55.000 gibi bir rakama mal oldu. Sigorta kasko ruhsat vs. Muadillerin 2-3.000 lira daha pahalı ama kurumsal firma ve aracın yorulmamış olması, iç plastik kaplamalarda çizik dahi olmaması bu 2-3.000 lirayı açıkcası gözden çıkarmama sebep oldu. Sıfır kokusu daha üzerindeydi. Bende çok temiz kullanırım arabayı. O zaman bi an önce aracı alma hevesi ile icon alamadım. 59.000 e xenonlu, sunrooflu modelin iki hafta içerisinde gelecegini söylediler ama heves işte bekleyemeden aldım :) arabayla uğraşmak keyif veriyor. Boş geçen zamanımın neredeyse tamamı arabayla ilgili oluyor. Su an kafama takılan nokta ön tampon alt kısmında ufak tefek çizikler var onu da Rs veya autoking gibi bir firmaya verip onarmak. Bu arada aracı ön ve arkadan düşürdükten sonra inanılmaz keyif almaya başladım. Fluence şasi olarak zaten çok alcak bir araba değil. Ben bu arabayı düşürdükten sonra bile 4 kişi keşişlerden çok rahat geciyorum.

Direksiyon olayını bende bilmiyorum fiziki olarak mümkün mü? Onu araştıracağım ama mümkün ise kesinlikle geçeceğim. Ağırlıktan yana şikayetim yok sadece otobanda yüksek süratlerde ilerlerken milimetrik dokunuşlar yapmak mümkün olmuyor. Yani atıyorum siz düz çizgiye oturmak icin sağa sola bir kaç milim oynatmak istiyorsunuz direksiyonu ama hidrolik olduğundan elektrikli gibi hassas tepki alamıyorsunuz. Sizin bir kaç milim oynatma çabanız bir kaç santime çıkıyor. Yoksa his olarak aracın önden kayması hidrolik direksiyonda çok net belli oluyor. Yoldan size geri bildirimi Harika.

Bu araca uzun yıllar binmek istiyorum ölüm kaza bela gelmezse allahtan. O yüzden harcadığım hiç bir kurusun önemi yok. Bireysel satıcılar ( kimse yanlış anlamasın kimseyi karalamak gibi bir niyetim yok ) belki 12-13 araca baktım ve tamamı söylendiğinden çok daha farklı çıktı tramerde. O yüzden siz de Arac alırken kesinlikle kurumsal firmayı tercih edin. Bireysel kullanıcıdan alacaksanız da bildiginiz bir aracı alın.

Umarım en kısa zamanda aracınıza kavuşursunuz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Yazdıklarınıza sırasıyla cevap verecek olursam;
Orjinallikten kastım, serviste takılabilecek malzemeleri kesinlikle dışarıdan almak istemiyorum. Dışarıdan aldığım tek şey replika jantlar oldu. Onu da yazlık lastiklere geçerken servisten alacağım. Bu arada evet tanesi 1.350,00 tl. :) aracımı ikinci el aldım. 2014 model ve 38.000 km de. Su an 51.000 km de. Bu konuya ayrı bir paragraf açmak lazım ama özet geçecek olursam Derindereden aldım aracı 55.000 gibi bir rakama mal oldu. Sigorta kasko ruhsat vs. Muadillerin 2-3.000 lira daha pahalı ama kurumsal firma ve aracın yorulmamış olması, iç plastik kaplamalarda çizik dahi olmaması bu 2-3.000 lirayı açıkcası gözden çıkarmama sebep oldu. Sıfır kokusu daha üzerindeydi. Bende çok temiz kullanırım arabayı. O zaman bi an önce aracı alma hevesi ile icon alamadım. 59.000 e xenonlu, sunrooflu modelin iki hafta içerisinde gelecegini söylediler ama heves işte bekleyemeden aldım :) arabayla uğraşmak keyif veriyor. Boş geçen zamanımın neredeyse tamamı arabayla ilgili oluyor. Su an kafama takılan nokta ön tampon alt kısmında ufak tefek çizikler var onu da Rs veya autoking gibi bir firmaya verip onarmak. Bu arada aracı ön ve arkadan düşürdükten sonra inanılmaz keyif almaya başladım. Fluence şasi olarak zaten çok alcak bir araba değil. Ben bu arabayı düşürdükten sonra bile 4 kişi keşişlerden çok rahat geciyorum.

Direksiyon olayını bende bilmiyorum fiziki olarak mümkün mü? Onu araştıracağım ama mümkün ise kesinlikle geçeceğim. Ağırlıktan yana şikayetim yok sadece otobanda yüksek süratlerde ilerlerken milimetrik dokunuşlar yapmak mümkün olmuyor. Yani atıyorum siz düz çizgiye oturmak icin sağa sola bir kaç milim oynatmak istiyorsunuz direksiyonu ama hidrolik olduğundan elektrikli gibi hassas tepki alamıyorsunuz. Sizin bir kaç milim oynatma çabanız bir kaç santime çıkıyor. Yoksa his olarak aracın önden kayması hidrolik direksiyonda çok net belli oluyor. Yoldan size geri bildirimi Harika.

Bu araca uzun yıllar binmek istiyorum ölüm kaza bela gelmezse allahtan. O yüzden harcadığım hiç bir kurusun önemi yok. Bireysel satıcılar ( kimse yanlış anlamasın kimseyi karalamak gibi bir niyetim yok ) belki 12-13 araca baktım ve tamamı söylendiğinden çok daha farklı çıktı tramerde. O yüzden siz de Arac alırken kesinlikle kurumsal firmayı tercih edin. Bireysel kullanıcıdan alacaksanız da bildiginiz bir aracı alın.

Umarım en kısa zamanda aracınıza kavuşursunuz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu kadar ayrıntılı ve özenli cevap vermeniz, hem detaycı kişiliğinizi hem de araba konusundaki titizliğinizi ön plana çıkarıyor. Kullandığımız araçların özellikle biz erkekler için sadece metalden ve plastikten oluşan vasıtalar olmadığı muhakkak. Bu bağlamda araçlarımıza güzel dokunuşlar yapabilmek keyifli bir iş, elbette imkanlar ölçüsünde. Maalesef olanaklar sınırsız değil. Tamamen söylediğinize katılıyorum, ben de olsa öyle yapar 2-3 bin fazla verir ve daha az hırpalanmış temiz bir araç tercih ederdim. Ben de alım aşamasına gelirsem kurumsallığı ve yorulmamış aracı tercih etmeyi düşünüyorum, varsın bir kaç bin tl fazla ödeyeyim. Ben de 2015 model 20 bin km civarında bir icon bakıyorum. bakıyorum derken yana yakıla arıyor değilim, keyfini çıkarıyorum. Sepete attığım, yani favorilerimde beklettiğim araçlar olsa da an itibariyle almayı planlamadığımdan ayrıntılarını bilmiyorum. Dediğiniz gibi vuruğu kırığı yok, değişensiz boyasız yazsa da gerçek çok farklı olabiliyor. 2015 model 20 bin km civarı bir araç da 50 binlerin sonu 60 bin lerin başı istiyorlar. Kim bilir tabi durumları nasıl araçların o da meçhul. Fluencein en büyük sorunu şirketlerin çok fazla kullanmasından dolayı algı olayı. Tabi bir de benzer iç görünüme ve parçalara sahip olmasına rağmen teknik ve konfor olarak megane HB'nin gölgesinde kalmış olması. MeganeHB kişisel kullanım için bu kadar tutulmasına ve çok satmasına rağmen, fluence(kişisel kullnamıda) bu kadar tutulamadı, bu da dediğim gibi yol tutuş ve konfor anlamında HB nin gerisinde kalmasından kaynaklandı.
Megane sedan için de görüşünü almak isterim ;)
 
Geri
Üst