Bu kadar ayrıntılı ve özenli cevap vermeniz, hem detaycı kişiliğinizi hem de araba konusundaki titizliğinizi ön plana çıkarıyor. Kullandığımız araçların özellikle biz erkekler için sadece metalden ve plastikten oluşan vasıtalar olmadığı muhakkak. Bu bağlamda araçlarımıza güzel dokunuşlar yapabilmek keyifli bir iş, elbette imkanlar ölçüsünde. Maalesef olanaklar sınırsız değil. Tamamen söylediğinize katılıyorum, ben de olsa öyle yapar 2-3 bin fazla verir ve daha az hırpalanmış temiz bir araç tercih ederdim. Ben de alım aşamasına gelirsem kurumsallığı ve yorulmamış aracı tercih etmeyi düşünüyorum, varsın bir kaç bin tl fazla ödeyeyim. Ben de 2015 model 20 bin km civarında bir icon bakıyorum. bakıyorum derken yana yakıla arıyor değilim, keyfini çıkarıyorum. Sepete attığım, yani favorilerimde beklettiğim araçlar olsa da an itibariyle almayı planlamadığımdan ayrıntılarını bilmiyorum. Dediğiniz gibi vuruğu kırığı yok, değişensiz boyasız yazsa da gerçek çok farklı olabiliyor. 2015 model 20 bin km civarı bir araç da 50 binlerin sonu 60 bin lerin başı istiyorlar. Kim bilir tabi durumları nasıl araçların o da meçhul. Fluencein en büyük sorunu şirketlerin çok fazla kullanmasından dolayı algı olayı. Tabi bir de benzer iç görünüme ve parçalara sahip olmasına rağmen teknik ve konfor olarak megane HB'nin gölgesinde kalmış olması. MeganeHB kişisel kullanım için bu kadar tutulmasına ve çok satmasına rağmen, fluence(kişisel kullnamıda) bu kadar tutulamadı, bu da dediğim gibi yol tutuş ve konfor anlamında HB nin gerisinde kalmasından kaynaklandı.
Megane sedan için de görüşünü almak isterim