- Katılım
- 3 Tem 2015
- Mesajlar
- 4,375
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Bu kadar ayrıntılı ve özenli cevap vermeniz, hem detaycı kişiliğinizi hem de araba konusundaki titizliğinizi ön plana çıkarıyor. Kullandığımız araçların özellikle biz erkekler için sadece metalden ve plastikten oluşan vasıtalar olmadığı muhakkak. Bu bağlamda araçlarımıza güzel dokunuşlar yapabilmek keyifli bir iş, elbette imkanlar ölçüsünde. Maalesef olanaklar sınırsız değil. Tamamen söylediğinize katılıyorum, ben de olsa öyle yapar 2-3 bin fazla verir ve daha az hırpalanmış temiz bir araç tercih ederdim. Ben de alım aşamasına gelirsem kurumsallığı ve yorulmamış aracı tercih etmeyi düşünüyorum, varsın bir kaç bin tl fazla ödeyeyim. Ben de 2015 model 20 bin km civarında bir icon bakıyorum. bakıyorum derken yana yakıla arıyor değilim, keyfini çıkarıyorum. Sepete attığım, yani favorilerimde beklettiğim araçlar olsa da an itibariyle almayı planlamadığımdan ayrıntılarını bilmiyorum. Dediğiniz gibi vuruğu kırığı yok, değişensiz boyasız yazsa da gerçek çok farklı olabiliyor. 2015 model 20 bin km civarı bir araç da 50 binlerin sonu 60 bin lerin başı istiyorlar. Kim bilir tabi durumları nasıl araçların o da meçhul. Fluencein en büyük sorunu şirketlerin çok fazla kullanmasından dolayı algı olayı. Tabi bir de benzer iç görünüme ve parçalara sahip olmasına rağmen teknik ve konfor olarak megane HB'nin gölgesinde kalmış olması. MeganeHB kişisel kullanım için bu kadar tutulmasına ve çok satmasına rağmen, fluence(kişisel kullnamıda) bu kadar tutulamadı, bu da dediğim gibi yol tutuş ve konfor anlamında HB nin gerisinde kalmasından kaynaklandı.
Megane sedan için de görüşünü almak isterim
Megane hiç kullanmadım ama ilk kasadan son kasaya kullanan arkadasım var. Oldukça hor kullanır. Hafriyatci kendisi girmediği çamur tarla YÖK diyebilirim. Aracı tercih etmesindeki sebep hem fiyat gende yıllardır Renault kullanıyor olması. Son kasa megane çıkmadan önce fluence kullanıyordu. Arac yüksek olduğu icin çok rahat girip çıkabiliyordu şantiye içerisine. Megane Yen'i kastı sadece servise gittiğimde bir kaç kez inceledim ama kullanmadım. Bendeki izlenimi söyle; Arac iç mekan tarafında çok iyi, donanımları muadillerine baktığınızda fazla, beğenmediğim tek eksi yanı iç mekan ambiyans aydınlatması sanırım ön göğüste sadece ( kapılarda var ise ona sözüm yok ) ön ve arka kapı içlerinde de arkaya kadar ambiyans aydınlatma olsaydi Harika olurdu akıcılık tamamlanırdı. Aracın ön ve arka aydınlatma grubu o kadar iyi ki su an sanırım üst sınıf araçlarda bile yok. Sürüş kısmında kullanıcıyı üzebilecek tek nokta kişisel fikrim trim sesleri olur malum Renault yıllardır bu durumdan kendini kurtaramadı. Golf fiyatı ne kadar bilemiyorum su an ama golfe kıyas ile ulaşılabilirdik açısından oldukca makul. Kıyaslama hep vw grubu ile yapılıyor veya yapıyorum çünkü bu sınıf araçlarda son noktayı genelde vw grubu araçlar koyuyor. Belki denk değil ama kasa itibarıyla baktığınızda arada bir fark yok. Mercedes'in a serisi, BMW 1 serisi, golf, leon, auris, megane, i30 vs. Bana göre bu araçların hepsi ayni sınıf birbirinden ayrıldıkları nokta malzeme kalitesi ve işçilik. Fiyatlarda yine bu yönde. Aslında 116 fiyatına yaklaşan bir megane olsa kalitede zaten ayni oranda olur. Fiyat farkı kesinlikle aracın işçilik kısmından kaynaklanıyor. Megane tasarım olarak çok iyi, uzun yıllar kullanılıp sıkmayacak bir yapıda. Konfor kısmı nasıldır bilemiyorum ama arka yolcu ve bagaj mesafesi hb olmasina rağmen güzel.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi