- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 30 Mar 2012
- Mesajlar
- 21
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
dizelde çalışma prensıbı benzınlı gıbı 1/15 yakıt hava karısımı değilki sorun yasansın,burada amaç havanın daha yogun bısekılde silindir ıcınde bulunması ve daha sıddetlı bı patlama,silindir dekı havaya püskürtülen mazotun bellı bı artırılma toleransı vardır ondan sonrası dumana kaçar,azaltılması zaten sözkonusu bıle değil,chıpten bahsedıyorsunuz,yanlıs anlasılmasın,kımsenın işini yada meslegını sorgulamıyorum,piston çapı aynı strok aynı ve turbo basıncı ve debisi aynı bır motorda nasıl bır guc artısı uyguluyorsunuz bende bunu merak edıyorum,evet bı kactane fırmaya bu ısı yaptırmıslıgım var,gercekten samımı soyledım duman atma ve rolantıde aptal calısma sorunu oldu,neden oldugunu acıklarsanız sevınırım