clıo ve kangoo ıntercool takma ve 105 hp lık türbin ve kompresör pervanesı uygulama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan turbo27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bu konuyu actım ,herkes kendıne gore bı yorum yaptı,kımı arkadaslar yaptıgımın yanlıs oldugunu, yetersız oldugunu (motor kırma neyse),motorun kırılacagını,kımı yoklama cektı, ben şöyle böyle yapıyorum gel gel dıyenler oldu,saygım sonsuz,fakat turbo buyutmeden,basınc artırmadan kımse soyle boyle guc alıyorum demesın bu konu hakkında son mesajım bu..herkese saygılarımla..

hocam hakkını helal et, kusura bakma. yoklama çeken kişi bensem özür dilerim. amacım yoklama çekmek değil tamamiyle merak gidermek idi. 85 likle 105 lik arasındaki farkları irdelemekti. saygı bizden hatamız olduysa affola...
 
85 likle 105 lik arasındaki farklara baktın mı hocam :D bide hocam senin mekan nerde, gözün sevem ankara de :D

Bence bu işi ecuchips bölümünde tartışın bu konu chip konusu çok çok ayrı...
CHİP TUNİNG - ECU Chips
 
standart-stok motorda yazılımla kısmen güç artışı olur...imalatçılarda yapıyor bunu... (motorda saklı-emniyet/extra gücü kısmen serbest bırakmak-zorlanırsa risk vardır...motor kırma : piston-gömlek-sibop patlatma-çatlatma arızası ve ayrıca mekanık diğer arızalar pompa-entektör-dişliler-turbo vb...olabilir...)

tabiki ciddi güç artışı turbo-basınç artışıyla olur... ancak artacak güce, turboya-basınca motor mekaniği de (krank-piston-gömlek,enjektör,pompa,vs...) uygun olmalı... sadece turboyu-basıncı artırınca güç artar olayı yok...motor mekanık uyum ve güvenlikte hesaplanmalı kontrol edilmeli...

herkes bildiği-anladığı kadar fikir beyan ediyor... burda kımse test etme-şov-ego-kasti bir durum peşinde değil sanırım... gerekte yok zaten... fikir zikir meselesi de olabilir... burası sosyal-bilgi-muabbet paylaşım sitesi sonuçta... çok yönlü objektıf değerlendirmeyı yönetimle birlikte bazı uyeler yaparlar zaten... yanlış anlamalar ve anlatmalar olabilir ayrı mevzu...:naber
 
Son düzenleme:
konu güncell olsun :) 65 lik kangooya intercooler takmayı düşünüyoruz.
 
cıkma ıntercool ara borular,montaj, kaportacı ucretı dahıl malıyet 400 tl,10 hp garanti...

fiyat iyi fakat sizle nasıl irtibata geçeceğiz ve İstanbul-Mersin nasıl olacak o düşündürücü şimdi :)
en son 3 hafta önce online.
 
65 lik 2006 kangoo' var bilenler vardır belki. kendim alüminyum borulardan intercooler yaptım ford focus 1.6 tdci intercooler ı. spor hava filtre ve hava filtre borusu var ve ayrıyetten 85 lik megane turbo pervanesi ve turbo revizyonu yaptım. chip box var ancak yazılım yazdırcam en verimli gücü almak için. blow off ta var ancak blow offtan performans beklemeyin bosuna dizellerde blow off eksi dir. kat iptali ve aç kapa egzos vanası ile direk turbodan sonra eksoz gazı atmosfere cıkıyo. dynoya sokmadım ancak yazılımdan sonra sokıcam ve beklediğimiz değer 105 110 hp civarında. piston eritmemesi için intercooler yapılıyo zaten. aracımda 130 binde hiçbir sorunda yok şükürler olsun. dci motorla kafayı bozmuş biriyim bende :) birde birşey öğrenmek istiyorum turbo şuan 1,2 bar basıyo bu normalmi orjinalı kaç basıyo acaba ? 1.5 bar a cıkarmayı düşünüyorum bu arada boost controller la
 
bazen hortlatmak lazım :)
 
Geri
Üst