Clio HB Executive 1.5 dCi 85 bg Corsa enjoy1.3 cdti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zirvecol
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Siz olsanız hangisini alirdinizz


  • Kullanılan toplam oy
    29
bende bır clio 3 kullanıcısı olarak herhangi bir sorun yasamıyorum ve tavsıye ederım.
fiesta konusuna da soyle bır deyınmek ısterım...
arac cıdden sınıfına gore hacim olarak clio ıle kıyaslanamaz.
ben tek tabancayım dıyorsan bılemem ama her zaman tek tabanca olunamıyor :)
bu noktayıda goz onunde bulundur derım.
 
bende bır clio 3 kullanıcısı olarak herhangi bir sorun yasamıyorum ve tavsıye ederım.
fiesta konusuna da soyle bır deyınmek ısterım...
arac cıdden sınıfına gore hacim olarak clio ıle kıyaslanamaz.
ben tek tabancayım dıyorsan bılemem ama her zaman tek tabanca olunamıyor :)
bu noktayıda goz onunde bulundur derım.


yok be kardeşim ne tek tabancası evde annem babam ve kardeşim var :)
 
Ben blow-off tavsiye etmem Dizel Turboda .. Chip garantiyi bitirirmi bilmem .. ama chip ; torku ve beygir gücünü,; turbo dizelde müthiş artıyor :eyv
Katalizör iptali yapmak yakıtı artırır :)
Bence sadece bir chip yaptırırsanız iyi olur , dizel motorlar en ufak bir arızada bile masraflı oluyorlar :eyv


kimileride blow of aksine arabayı rahatlatır turboyu rahatlatır vb gibi yorumlarda bulunuyorlar o en iş hayırlısıyla bi kesn seçebilsek aracı orasınıda yapariz bi sekilde krdeşim
 
benim sıralamamın başında clio var..çünkü clio,fiesta ve poloyo göre motor bakımından daha cazip bir araç..ve parça fiyatı konusunda daha uygun oldugu kesin...clio düşünmesem yada şeklini begenmesem fiesta ikinci sıralamama girer..sonuncu olarakta polo diyorum..polo şekil olarak çok iyi ama bu motoru alınmaz 1.4 tdı olsaydı çok daha iyi olurdu...
 
clio 3 den vazgeçmemeni öneririm seri araba, ben benzinli 1,2 75 bg kullanıcısı olarak bugün kısa mesafede 2011 linea yla kapıştım linea hızıma yetişemedi ve ne yalan sölüyüm aracımdan bu performansı beklemiyordum,şunuda belirtiyim clio aracın içersinde bir çok malzemeden çalmış ama performansa birazdaha eklemiş,85 bg öneririm ,hayırlı olsun şimdiden
 
clio 3 den vazgeçmemeni öneririm seri araba, ben benzinli 1,2 75 bg kullanıcısı olarak bugün kısa mesafede 2011 linea yla kapıştım linea hızıma yetişemedi ve ne yalan sölüyüm aracımdan bu performansı beklemiyordum,şunuda belirtiyim clio aracın içersinde bir çok malzemeden çalmış ama performansa birazdaha eklemiş,85 bg öneririm ,hayırlı olsun şimdiden


bende 1.4 16v 98 bg olanı kullnıyorum seriliğine diyicek bişeyim yok ama iç tasarım dıs tasarım hiç içime sinmiyor kafamı kurcalaayn bu çok basit gibi geliyor bakalım hayırlısı
 
dsc00452w.jpg


Al sana iç tasarım...:)
http://www.renaultfanclub.com/rfc-uye-araclari/9779-beklenen-arac-bulut-geldi.html
 
bende 1.4 16v 98 bg olanı kullnıyorum seriliğine diyicek bişeyim yok ama iç tasarım dıs tasarım hiç içime sinmiyor kafamı kurcalaayn bu çok basit gibi geliyor bakalım hayırlısı
Eksik olarak gördüğüm tek şey cam butonlarının, torpidonun ve çakmaklığın aydınlatmasını yapmamışlar o kadar...
 
Merhaba Hocam bende Clio 3 Kullanicisiyim 2011. Tek basina istedigin yokusu cikiyor. ama dun aracima 3 tane sisman 2 tane normal kiloda insan aldim ve benle bagajdaki yuk ile toplamda 600 kilo idik ve arac cok dik yokusta zorlandi. Arac BVR otomatik vites oldugundan vitesi 2 ye atti ve yokusun dik kisminda durup 1 e takmak zorunda oldu. ve duruncada zorlandi. Bunda vitesin yari otomatik olmasi ve yuklu olmasinin etkisi buyuk.. normalde 5 kisi ile cok dik yokuslarda durup vitesi 1 taktigimda zorlanmiyor.

Araca alistiktan sonra hizli kullanmaya basladim. ve Fren Kabiliyeti cok yuksek bir arac. Yakin takipde onumde aniden duran araclarda carpmadan cok iyi durabiliyor. Tabi yinede Yakin takipden kacinilmasi lazim ;)

Aracdan cok memnunum. kesinlikle Tavsiye ederim. Diger araclar ile ilgili bir bilgim olmadiginda yorum yapamayacagim.
 
Geri
Üst