- Katılım
- 15 May 2018
- Mesajlar
- 13
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Ben ilk başta Renault müşteri hizmetleri sonra genel merkezden sırasıyla Oğuzhan beyle ve Furkan beyle görüştüm Haziran ayı dediler sonra İstanbul’un en büyük servislerininin birinin servis şefiyle görüştüm dava edicem dedim.Bana dediği istediğinizi yapın radyo ‘’ lüks’’, güvenliği tehdit etmediği sürece davayı kazanamassınız dedi.Eylül ayını bekledim Renault Ceo’su Berk Çağdaş beyle görüşmek istediğimi konunun ona iletilmesini istediğimi söyledim sonra tekrar Oğuzhan bey aradı Ekim de çözülcek dedi.Ama inanmadım.Tamamen Fransız genel merkezin insafına kalmış ve bu sorun çok az kişide olduğu için sallamıyorlar.Ama aradığında çok kişide var mutlaka çözülcek gibi yansıtıyorlar.Düşünsenize adamlar radyo lüks diyor.Böyle bir anlayıştan ne bekleyebilirsiniz.
Son düzenleme: