Çıldırtan Radyo

Benim araç 2018. Ben söylediğiniz o radyo problemlerini hiç yaşamadım. Radyo çok iyi çekiyor. Bozulma vb. Durumlarla hiç karşılaşmadım radyosundan çok memnunum
 
Sizin arac icon mu touch mı? Bildigim kadariyla bu sorun 10inch olan ekranlarda yok. Bizimkiler de var, yani 5 inch ekranlar da.ve ercekden insanı deli ediyor.
 
Sizin arac icon mu touch mı? Bildigim kadariyla bu sorun 10inch olan ekranlarda yok. Bizimkiler de var, yani 5 inch ekranlar da.ve ercekden insanı deli ediyor.

İcon ın orjinal ekran sıkıntı Yok .radyo keyifli sıkıntı yok
 
Arkadaşlar bu sorun yeni güncelleme sonrasında oluyor. AF yani alternatif frekans özelliği kapatılamadığından sürekli frekanslar atlıyor. Ben bununla ilgili sürekli şikayet oluşturdum ve 6 aydır cevap bekliyorum ancak cevap hep aynı. Yeni güncellemeyi bekliyoruz. Bu konuda hiç bir şey yapılmıyor. Benim görüşüm bu sorunu yaşayan ve bu yazıyı okuyan herkesin tüm kanallar üzerinden kayıt oluşturması. Aksi takdirde arıza derecesi düşük kaldığından çok uzuuunn zaman buna bir çözüm bulmayacaklar.
 
Ben ağustos içerisinde rutin bakım için götürdüğümde tekrar bildirecegim. Muhtemelen çözemeyecekler. Olmadı sonrasında toplu bir başvuru yapılabilir.
 
Benzer sorun bende de mevcut, ayarlı kanalları kendi kendine değiştiriyor ve farklı frekansları açıyor. Artık rencide ettiği için misafirlere radyo açtırtmıyorum, usb'den devam ediyoruz.

Perşembe günü servise gideceğim ve soracağım, aynı zamanda sizlerin alacağı cevapları da merak ediyorum. Konuyu takipteyim.
 
Arkadaşlar bu konu ile ilgili bir gelişme yok mu halen?
 
Arkadaşlar merhaba. Bu sorun Ekim ayının başından itibaren çözülmeye başlanacak. Zaaten bu konuyla ilgili bir dosya oluşturduysanız size ulaşım sağlanarak servise davet edilirsiniz. Beklemek istemeyenler Ekim ayının 2. haftasından itibaren yetkili servislerden destek alabilirler. Benim aldığım son durum budur.
 
Bana da Eylül başında aradığımda 8 haftalık zaman diliminde çözülceğini söylediler fakat Nisan ayında da Haziran
ayında çözüleceğini söylemişlerdi.Oyalama taktiği olduğunu düşünüyorum.
 
Ben bu konuyla ilgili bir çok kişiyle görüştüm. Kendimde otomotiv sektöründe çalıştığımdan ve süreçleri çok iyi bildiğimden bu konuda direk yetkililerine ulaştım. Eğer dediğiniz gibi bir oyalama mevcut olursa ve Ekim ayında da bu konu çözülmezse bence bu konuyla ilgili tüm sıkıntı yaşayanlar tüketici hakem heyetlerine başvurabiliriz. Bu sayede bize bir yol gösteren olur diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst