Bir servis memnuniyeti hikayesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Clio_iv
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Clio_iv

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
69
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Forumda servisler hakkında bir çok sıkıntılı konu var. Hep tek taraflı olmamak adına yaşadığım ufak bir olayı anlatmak istiyorum. Alev kırmızı Sport tourer aracımın arka tampon sol kısmında aldığımda çizikler vardı. Görüntü olarak rahatsız ettiği için sadece bu plastik parçayı boyatmak istiyordum. Daha önce boya yaptırdığım yere gittim. Ondan sonra bir çok yere gittim. Bilindik cevaplar. Bu renk özel renk bunda 7 kat boya var verniği özel rengi tutturmak çok zor falan filan bilinen muhabbetlerden sonra kimi 200 kimi 300 kimi 450 fiyat verdi. Çaresiz en uygun fiyat verene yaptırayım diye düşünürken başka bir şey için Yenibosna İnanlar servise gittim. O arada bu parçayı ne kadara boyarsınız dedim. 100 TL + KDV dediler. Ben de şaşkınlıkla hemen boyatayım dedim. Ancak aracı akşam almam gerektiği için o parçayı söktüler. Ben de aracı aldım ertesi sabah getirdim ve akşam da tertemiz teslim aldım. Boya da renk farkı sedef farkı falan yok. Sonuçta servis işi ben her anlamda memnun oldum. Sağolsunlar söküp takma işçilik ücreti vs de almadılar. Bir de ufak onarım yapmışlar. Bazen önyargılarımıza teslim olmamak gerekiyor.


IMG_5934_zpszxdcfwez.webp
 
valla bende aracımım tamponunu 2 defa boyattım servıste, on tampon için 100 tl, farklı zamanlarda arka tamponda sag ve sollu cızıkler vardı onuda 150 tl boyattım, bende cok memnunum
 
Keşke her servis böyle olsa . Kadir kıymet bilmeyenin ocağına daha çok gidiyorlar. Hakkını veren servis az paylaşan arkadaşa teşekkürler. Güle güle kullanması dileğimle. Herkes sizin gibi şanslı olmuyor.

SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Orsa otomotiv (renault tuzla bayisi) ,servis müdürü savaş bey var.
Her türlü konuda yardımcı oluyor.
 
Geri
Üst