- Katılım
- 13 Mar 2016
- Mesajlar
- 634
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Şu sitede okuduğum en mantıklı açıklamalardan birisi de bu oldu.Ağzınıza sağlık.Burada 15-20 kişinin bahsettiği arızalar var ,fakat baktığınızda 10binlerce satış yapılmış.Bu sayının içerisinde de bir takım sorun yaşayanlar mutlaka olacaktır.Ama bu durumu genellemek ,hangi marka olursa olsun haksızlıktan öte değil.Bende Edc şanzımanlı megane 4 kullanıyorum.Çok şükür sıkıntı yaşamadım,inşallah yaşamamda.Fakat buralarda acımasızca eleştirilmesine de gönlüm razı gelmiyor.Bugün şikayet sitesine girdiğinizde bmw ,mercedes gibi markaların bile aynı arızalarından bahsedildiğini görebilirsiniz.
Öncelikle sorun yaşayan herkese geçmiş olsun. Sorunu çözülemeyenler de umarım kısa sürede çözüme ulaştırır.
Benim öncelikle değinmek istediğim nokta; forumda genel olarak edc ile ilgili bir şikayet havası olduğu yönünde. Sorun elbette ki olacak ama sıkıntı bu forumda genel olarak şikayetlerin yazılıyor olması sebebi ile memnuniyetler arada kayboluyor. Bu konu Rusya'da araç içi kameranın yasalar tarafından zorunlu olması sebebi ile YouTube da en fazla kazanın Rusya'da yaşandığı algısı ile aynıdır. Yazılanların tamamı edc ile alakalı sorunlar ( üretim ve malzeme hatası ) olabilir fakat bende edc fluence kullanıyorum ve yer yer öyle sıkıştırıyorum ki buna rağmen 1-2 geçişindeki aptallık dışında bir sorun yaşamadım. Bahsettiğiniz sorunlar hemen her markada var. Arkasında durur veya durmaz bu markanın müşterisine verdiği değeri gösterir ki Renault bu noktada tam bir fiyasko. İletişimde olduğum servis ile aram iyi olmasa İnan'ın kapısından geçmezdim Renault'un ve aracımı da bu servisteki yorumlar sonucu aldım. En ufak bir sorunda giderim hallederler. Ama unutmayın ki kullanılan şanzıman son derece hassas bir yapıya sahip ve ayni dsg gibi. Bu sorunların daha fazlası dsg de var. Yakından şahit olduğum bir passat vakası var ki akıllara zarar. Dogus aracın sanzimanini garantiden değiştiriyor ve 800 lira işçilik ücretini müşteriye fatura ediyor vs.. bir çok şey. Yukarıdaki arkadaşımız hakkını aramış aslında tütmüş kopartmış. Musteri Hizmetleri de ilgisiz olsa nurtopu gibi şanzımanlı olacak elinde. Fakat olay su; büyük marka karşısında kimsenin şansı yok. Özellikle bu marka Türkiye'de ise bu olmayan sansınız daha da diplere vuruyor. Uzayan mahkemeler, ilgisiz avukat hakim, yukarıda donen rusvetler.. özetle kaybettiğiniz para ve zaman da yanınıza kar kalıyor. Hakkınızı tabi ki bırakmayın sonuna kadar arayın. Kazanan bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar kişiye karşılık kaybeden binlerce kişi.
Özetle arkadaşlar hepimizin allah yardımcısı olsun ama yine de edc iyili almamışım basıma bela olacakmış gibi yorumlara kapılmadan en kötü ihtimalle bir kaç gün edc araç kiralayarak kendiniz deneyimleyin. Yine Türk insanına mahsus olan bir durum. Bir mal aldınız memnun kalmadınız ama bir size bu mal nasıl dediğinde kimse kötü demez. Neden? Bu kadar para verdiniz sizi salak olarak görecek kötü derseniz, anlamıyor olacaksınız o ürünle alakalı olarak. Maalesef algımız bu. Bu yüzden bir şey yapmak / almak istiyorsanız yorumlara ek olarak kendiniz de mutlaka deneyimleyin.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi