Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

Dostum geçmiş olsun. Herhalde kazadan çok servisin yaptıklarına kızmışsındır. Bende de beyaz Clio 4 vardı, 4 yıl önce bagaj kapağını bir AVM nin otomatik yıkama ünitesi ezmişti ve serviste onarıldı. O zaman 1000₺ almışlardı. Bahsettiğiniz işlemlerin aynısını yapmışlardı ama neyse ki kusur yoktu.

Başınıza gelen servisin lakayitliği. Renault Türkiye yi arayıp durumu bildirirseniz yardımcı olurlar. Tabi şöyle de bir durum var; ilk şikayet sizden gelmediği için Renault vb markaların servis ağını iyi bir gözden geçirmesi gerekiyor.

MX5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Teşekkür ederim. Artık Renault'tan soğudum. Bugün aracın ilanını koydum sarı siteye. Artık yolları ayırma vakti geldi Renault ile.
 
Teşekkür ederim. Artık Renault'tan soğudum. Bugün aracın ilanını koydum sarı siteye. Artık yolları ayırma vakti geldi Renault ile.

Hayırlısı olsun. Geçmiş osun tekrar.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :@flu_e_nce
 
Hayırlısı olsun Evren Bey
 
Son olarak değer kaybı olarak 1942TL + ekspere verdiğim 300TL ekspertiz ücreti aldım karşı tarafın sigortasından.
Aslında 2200TL + 300TL olarak belirlemişti eksper ama bu şekilde yattı para. Arayıp sordum bu durumu.
Bazı işlemler için insiyatif kullanıp biraz daha düşük değerlendirmiş olabilirmiş karşı taraf sigorta eksperi.
Yani siz ekspertiz raporu gönderseniz de karşı tarafın sigortası kendi eksperlerine tekrar bir değer kaybı belirleme işlemi yaptırıyor ve buna göre ödeme yapılıyor. Çıkan tutara itiraz etme hakkınız da mevcut tabi.

Çok da büyük bir fark olmadığından itiraz etmeyi düşünmüyorum. Zaten aracın satılık ilanı mevcut malum sitede.
 
Aracımı satamadım. Çek senet ve ev takas mesajları dışında 1 ciddi alıcı geldi baktı aracım için. İlan süresi 29 nisan yani dün doluyordu ama aracın trafik ve kaskosu 28 nisan pazar biteceği için 25 nisan perşembe akşamı yayından kaldırdım. Trafik (616 TL Doğa) ve kaskosunu (1478 TL HDI) yaptırdıktan sonra tekrar iadesi veya başka araca aktarması ile uğraşmak istemediğim için, psikolojik olarak da satıştan ve yeni araç arayışından vazgeçtiğim için artık bir süre daha kullanmaya karar verdim.

Araca bir hafta önce gelip bakanlar da 29 nisan cumartesi tekrar aradı hatta gelmişler işyerimin önüne aracın yanında aramışlar. İçeri davet ettim oturduk konuştuk biraz. Benim araç dışında İzmir'den bir araçla ilgileniyorlarmış ama onun da rehinli olduğunu son anda öğrenmişler ve vazgeçmişler. Herkes benim gibi detaylı ilan yazmıyor demekki. Satılmadıysa almak istiyoruz diye gelmişler. Dedim durum böyle böyle trafik ve kaskosunu yaptırdım artık bir süre daha satmayı düşünmüyorum. Perşembe arasaydınız ya da gelseydiniz cuma aracı alabilirdiniz. Kısmet değilmiş dedik.

Yani bir süre daha Clio ile devam etmeye karar verdim. Yıllık bakımı da geliyor. Km daha yarısı ama yıldan dolayı geliyor. Dün Renault Türkiye'ye mail gönderdim. Yaşadığım olayları yazdım ve bu olaylar için müşteri memnuniyeti adına indirimli bir bakım talep ediyorum dedim. Bugün aradılar ve böyle bir talebi karşılayamayacaklarını bildirdiler. Yani benim aracımın fazladan yapmış olduğu 250km yol ve 25 gün yaşadığım sinir stres için bir şey yapmaya tenezzül etmiyor Renault Türkiye.

Şu durumda ben de aracımın bakımını serviste değil dışarıda kendim yaptırmaya karar verdim.
 
Aracımı satamadım. Çek senet ve ev takas mesajları dışında 1 ciddi alıcı geldi baktı aracım için. İlan süresi 29 nisan yani dün doluyordu ama aracın trafik ve kaskosu 28 nisan pazar biteceği için 25 nisan perşembe akşamı yayından kaldırdım. Trafik (616 TL Doğa) ve kaskosunu (1478 TL HDI) yaptırdıktan sonra tekrar iadesi veya başka araca aktarması ile uğraşmak istemediğim için, psikolojik olarak da satıştan ve yeni araç arayışından vazgeçtiğim için artık bir süre daha kullanmaya karar verdim.

Araca bir hafta önce gelip bakanlar da 29 nisan cumartesi tekrar aradı hatta gelmişler işyerimin önüne aracın yanında aramışlar. İçeri davet ettim oturduk konuştuk biraz. Benim araç dışında İzmir'den bir araçla ilgileniyorlarmış ama onun da rehinli olduğunu son anda öğrenmişler ve vazgeçmişler. Herkes benim gibi detaylı ilan yazmıyor demekki. Satılmadıysa almak istiyoruz diye gelmişler. Dedim durum böyle böyle trafik ve kaskosunu yaptırdım artık bir süre daha satmayı düşünmüyorum. Perşembe arasaydınız ya da gelseydiniz cuma aracı alabilirdiniz. Kısmet değilmiş dedik.

Yani bir süre daha Clio ile devam etmeye karar verdim. Yıllık bakımı da geliyor. Km daha yarısı ama yıldan dolayı geliyor. Dün Renault Türkiye'ye mail gönderdim. Yaşadığım olayları yazdım ve bu olaylar için müşteri memnuniyeti adına indirimli bir bakım talep ediyorum dedim. Bugün aradılar ve böyle bir talebi karşılayamayacaklarını bildirdiler. Yani benim aracımın fazladan yapmış olduğu 250km yol ve 25 gün yaşadığım sinir stres için bir şey yapmaya tenezzül etmiyor Renault Türkiye.

Şu durumda ben de aracımın bakımını serviste değil dışarıda kendim yaptırmaya karar verdim.

Geçmiş olsun. Yetkili servisten ne kadar uzak o kadar mutluluk...
Bir çok marka araca sahip olup servislerine gittiğim için şöyle bir izlenim oldu ben de; bir kaç marka hariç neredeyse hepsi servis hizmetinde çok geriye gittiler. Renault servisleri (çoğusu) bu aralar oldukça kötü. Servisi geçtim mais i aramak servise gitmekten daha kötü. Garantisiz araca binip çoğu tamiratı kendim yapıyorum. Çok çok daha makul fiyata geliyor. Hem de parça da işçilik de içime siniyor.
 
Geri
Üst