Yorgunluk Tespit Sistemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asgeda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
tabela okuması bencede gereksiz zaten navigasyonu olan heraraç eğer navi programı açıksa bulunduğunuz noktadaki mevcut hız ve yön tabelalarını gerek sesli gerekse görsel olarak ekranda gösteriyor bu yüzden çok önemli bir özellik gelmedi bana ama yorgunluk tespit sistemi özellikle uzun yolu bol yapanlar için gayet önemli ve işe yarar bir özellik

Önemi olan yorgunluk tespit sistemi zaten...
 
R link 2 nin navigasyon altyapisı ve harita versiyonu 2014 yılına ait olup renault guncellememekte ısrarci olunca navigasyonun neredeyse tüm verileri yanlış oluyor.[emoji4]

Güven vermiyor maalesef.Tatil için 1000 km yol geldim,sürat sınırı bilgilerinin sadece otobana ait olanları tutuyor.Otobandan cıktığınız anda tabela takip etmek zorundasınız ve neredeyse tüm sürat değer ve başlangıç bitiş noktalari hatalı.Ben şahsen hala telefonun navigasyonunu kullanmak ihtiyaci duyuyorum.

Sürat sınırını takip etmek için tabelaya yada navigasyona gerek yok ki... otoban 120, duble yol 110, gidiş geliş yollar 90... yerleşim yerine girince zaten otomatik olarak hızı 50ye indirmeniz lazım ama buralarda doğru düzgün hız tabelası bile bulmak imkansız çoğu zaman...
 
Sürat sınırını takip etmek için tabelaya yada navigasyona gerek yok ki... otoban 120, duble yol 110, gidiş geliş yollar 90... yerleşim yerine girince zaten otomatik olarak hızı 50ye indirmeniz lazım ama buralarda doğru düzgün hız tabelası bile bulmak imkansız çoğu zaman...

Cogu yerde hiz sinirlari ani degisimlere ugruyor ayni yol uzerinde 1 km arayla hiz sinirlari degisiyor cok sacma bir duzen yoksa kural olarak tabiki otoban 120 bolunmus yol 110 ana cadde 50 oldugunu sofor olan herkes biliyor biz bunu kastetmiyoruz aracta hb modellerde bu sistem var sedan modellerde yok yani konu sistemin olup olmamasi yoksa yollardaki tabelalar degil
 
Birde ben 3000 km yol yaptim yakin zamanda otoban harici bilunmus yollarda dahil olmak uzere hicbir hiz siniri tabelasi navidekiyle tutmuyor ozellikle tabelalari takip ettim navigasyonla karsilastirdim ayrica yorgunluk tespit sistemide pek tamah bisey degil deneyimleme sansim oldugu icin soyluyorum bunu sadece kadranda bir yazi cikiyor araca herhangi bir mudahalesi olmuyor insanin yorgun olup olmadigini anlamasi pekte zor degil zaten yorgunsan biryere cekip mola veriyorsun yorgun degilsen oradaki uyarininda pek bir anlami kalmiyor bence cogu sistem oyuncak gibi size sunu soyleyim bence en ise yarar sistem adaptif hiz sabitleme ve kor nokta uyari sistemi cunku direkt suruse etkisi var serit takip sistemide bir ise yaramiyor sadece gurultu ha direksiyona mudahalesi olsaydi cok faydali olurdu
 
Sürat sınırını takip etmek için tabelaya yada navigasyona gerek yok ki... otoban 120, duble yol 110, gidiş geliş yollar 90... yerleşim yerine girince zaten otomatik olarak hızı 50ye indirmeniz lazım ama buralarda doğru düzgün hız tabelası bile bulmak imkansız çoğu zaman...
Genel hız sınırlarını ben de biliyorum.Ben r link 2 nin navigasyonu gerçek hız sınırlari ile uyuşmuyor ondan bahsediyorum.Veritabanı eksik.Çogu yol yanlış ve yok.Navigasyondan ayarlayınca hız sınırını geçtiğinizi iyarıyor.50 olan yerde 90 gösteriyor.70 olan yerde 50.Ben bunu söylüyorum.Yani talisman r link 2 navigasyonu benim için çöp.Diğer modellerinkino bilmiyorum.O yüzden ilk defa gittiğim ve 1 günde 1100 km yaptığım yolculukta navigasyona ihtiyaç duyuyorum.Eski ve yanlış bilgiler içeren tomtom altyapılı r link 2 haritası yanlış olduğu için telefonun navigasyonunu kullanmak zorunda kaldım.Ben de kendi yaşadığım yerde ve ya sürekli gittiğim yolda navigasyona bakarak yolculuk yapmıyorum.
 
Cogu yerde hiz sinirlari ani degisimlere ugruyor ayni yol uzerinde 1 km arayla hiz sinirlari degisiyor cok sacma bir duzen yoksa kural olarak tabiki otoban 120 bolunmus yol 110 ana cadde 50 oldugunu sofor olan herkes biliyor biz bunu kastetmiyoruz aracta hb modellerde bu sistem var sedan modellerde yok yani konu sistemin olup olmamasi yoksa yollardaki tabelalar degil
Aynen.Hepimiz biliyoruz genel sürat sınırlamalarını.Özellikle bazı şehirlerin içerisinden geçen yollarda 70 ten aniden 50 ye düşebiliyor.Çevre yolunda adamlar 90 dan direk 50 ye düşülmesi için tabela koymuşlar ve 50 tabelasının 100 mt ilerisinde sabit kameralı radar var.Sürat düşümünü hızlı yapmazsanız sonra eve 400 küsür tl hız cezası gönderiyorlar.
Hız sınırlaması için tabela koyuyorlar ancak yasağın kalktığına dair tabela koymuyorlar.Telefon haritaları yuksek yüzde ile tutuyor.(Bin küsür km yolun 400 km kadarı otoban dışıydı ve r link2 nin hız sınırı bilgileri gerçekte olanlarla uyuşmuyordu.)Ben de tabelalar ile karşılaştırdım.Keşke aracınkilerde öyle olsa.Yukarıdaki mesajlarda belirttiğim gibi ilk defa gidilen yollarda insan navigasyona ihtiyaç duyuyor.
 
bende sonradan serviste takılma nevcox var haritasını sd kartı bilgisayara takıp kendim güncelliyorum renault orjinallerde harita güncelleme işi sıkıntılı arkadaşımda captur var oda çok sıkıntı yaşıyor keşke benim aracada senin ki gibi igo yüklü olsa diyor ben çok memnunum 2 hafta önce başarısoft un en sın sürümü olan 2017.3 haziran adlı haritayı yükledim en yeni yapılmış yolları bile gösteriyor.üstelik hız kameralarıda cabası keşke orjinal renault navilerede igo yüklenebilse
 
merhaba geçen uzunyola yolcu getirmiştim benimde başıma geldi ışıklarda durdum sabah saat 4 ışıklarda durduktan sonra aracı uygun bi yerde sağa çekip bi 10/15 dk dinleneyim dedim araç çalışıyordu klima açıktı. hem sesli hem görüntülü uyarıverdi
 
Geri
Üst