Yazlik lastik ebatlari

orjinal ebat dışına çıkacaksanız +-%3 değişim teknik olarak sorun çıkartmaz. değişim oranını hesaplamak için birçok site var:
http://www.yokohama.com.tr/lastik-jant-hesaplama
ben orjinal dışına çıktım ve kalın yanak olarak istediğim lastik markasındaki ebat %3,1 değişim oldu ben de taktım 0,1 fazla olması herhangi bir sürtme vs. sorun çıkartmadı.
 
anladım. baskı balatayı birde şu açıdan değiştirmek istiyorum. aracı bir türlü yokuşta kaldıramıyorum. özellikle dik yokuşlarda. ya geri kayıyor ya stop ediyorum. zaten en tepede kavrıyor. birde performansı düşük geldi bana, mesela hafif eğimli olsun veya düz olsun, aracın kavramasına alıştığım için hiç titretme vs olmadan kaldırıyorum. söylediğiniz face gurubuna yazacağım konuyu,
sizin araç düz vites sanırım , düz viteslerde yokuş kalkış desteği varmı bilmiyorum ama debriyaj çok yukarıda kavrıyorsa sadece debriyaja baktırsanız sorun çözülmez mi ? ben çok anlamam açıkçası sadece debriyaj mı değişir komple mi değişir.
 
sizin araç düz vites sanırım , düz viteslerde yokuş kalkış desteği varmı bilmiyorum ama debriyaj çok yukarıda kavrıyorsa sadece debriyaja baktırsanız sorun çözülmez mi ? ben çok anlamam açıkçası sadece debriyaj mı değişir komple mi değişir.

Debriyajin yukarida kavramasi da yine baski balata kaynakli. Bittikce veyaz azaldikca kavrama yukari digru cikiyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst