Yazlik lastik ebatlari

senin yine 7,5 iyi, benim sıkışık trafik istanbul içi 9 litre yakıyor. aracım 88.000 km de , baskı balata hiç değişmemiş, değiştirmeyi düşünüyorum. birde lastikleri yenilersem iyi olacak. umarım yakıtı düşer....
aslını istersen araç fiyatlarına baktığın zaman bugün binilecek bir araç 90.000 TL gibi rakamlar çıkıyor karşına. ben aldım aracımı 51 bine, şimdi 90 nere 51 nere, arada bukadar fark olunca insan yol tutuşundan , kapı seslerinden tavizler vermek zorunda kalıyorsun ister istemez. yani ucuz etin yahnisi misali,
dediğinize katılıyorum. bakımlarını düzenli yaptığın müddette uzun yıllar kullanılacak araç, ancak edc almadığıma çok pişmanım. keşke edc alsaydım.

ben aracımı nisan başında aldım 2014 edc 110(tounch) luk gayet memnunum. benim aracımda 82.000 km de baskı balata değiştirme konusunda bence aceleci davranmayın. reno mais de bir tanıdığım var, ben ona sormuştum , bu araçların baskı balatası kaç km de değişmeli diye. belli bir km yok ne zaman sorun çıkarırsa o zaman değiştirmen gerektiğini araba sana söyler zaten dedi :) 80.000 ağır bakımlarını yaptırdıysan devam et. ben 80.000 ağır bakımları uygun fiyata yaptırdım. normalde 1000-1200 arası değişiyor fiyat triger vs ama ben biraz daha uyguna yaptırdım (tanıdığım sağolsun ). bak facebbokda fluencefunclub diye bir drup var orada bi usta var bursada, oradan bir yaz istersen yakıt konusunda ayrıca birşey yapılabilir mi diye
 
Bende birşey sormak istiyorum. Amacım 77 binde, triger vs değişmem gerekiyor mu. Ne zaman değişme yapmam lazım acaba.
 
Tekrar merhaba, 17 inç jant kullanan arkadaşlar araba lastik ölçüsü olarak ne tercih ediyorlar aöyleyebilirler mi acaba. Aracı alalı 1 ay oldu üstündeki boyutlar 225 50 r17 ilginç geldi bu kadar geniş taban beklemiyordum hep mi böyle yoksa tercih meselesi mi ve ayrıca herhangi bir sorum yaşamadım ama yaşatabilir mi bilgisi olan varsa bu konuda bilgilendirebilirse sevinirim, teşekkürler.

Merhaba bizim araçların 17 jantta lastik ölçüleri kapida yazan ölçüler aşağıdaki gibi
ffd97b451ef03c33ce79a81045ed26e9.webp


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Bende birşey sormak istiyorum. Amacım 77 binde, triger vs değişmem gerekiyor mu. Ne zaman değişme yapmam lazım acaba.

Merhaba triger 80 bin km değişmesi gerekli. Daha fazlada gider ama isi riske atmamak lazim [emoji6]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
senin yine 7,5 iyi, benim sıkışık trafik istanbul içi 9 litre yakıyor. aracım 88.000 km de , baskı balata hiç değişmemiş, değiştirmeyi düşünüyorum. birde lastikleri yenilersem iyi olacak. umarım yakıtı düşer....
aslını istersen araç fiyatlarına baktığın zaman bugün binilecek bir araç 90.000 TL gibi rakamlar çıkıyor karşına. ben aldım aracımı 51 bine, şimdi 90 nere 51 nere, arada bukadar fark olunca insan yol tutuşundan , kapı seslerinden tavizler vermek zorunda kalıyorsun ister istemez. yani ucuz etin yahnisi misali,
dediğinize katılıyorum. bakımlarını düzenli yaptığın müddette uzun yıllar kullanılacak araç, ancak edc almadığıma çok pişmanım. keşke edc alsaydım.

Benim aracimda 168 bin km de 2012 model baski balata daha değişmediği suana kadar insallah dahada gider 3500-4000 lira civari parca fiyatı. Birde değişim yaparsanız yetkili serviste yapin yapilan islemin garantisi olsun bence


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Benim aracimda 168 bin km de 2012 model baski balata daha değişmediği suana kadar insallah dahada gider 3500-4000 lira civari parca fiyatı. Birde değişim yaparsanız yetkili serviste yapin yapilan islemin garantisi olsun bence



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
sizin araç edc mi? manuel ise iyi gitmiş
 
Merhaba triger 80 bin km değişmesi gerekli. Daha fazlada gider ama isi riske atmamak lazim [emoji6]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
4 yıl veya 80.000 km, hangisi önce dolarsa
 
ben aracımı nisan başında aldım 2014 edc 110(tounch) luk gayet memnunum. benim aracımda 82.000 km de baskı balata değiştirme konusunda bence aceleci davranmayın. reno mais de bir tanıdığım var, ben ona sormuştum , bu araçların baskı balatası kaç km de değişmeli diye. belli bir km yok ne zaman sorun çıkarırsa o zaman değiştirmen gerektiğini araba sana söyler zaten dedi :) 80.000 ağır bakımlarını yaptırdıysan devam et. ben 80.000 ağır bakımları uygun fiyata yaptırdım. normalde 1000-1200 arası değişiyor fiyat triger vs ama ben biraz daha uyguna yaptırdım (tanıdığım sağolsun ). bak facebbokda fluencefunclub diye bir drup var orada bi usta var bursada, oradan bir yaz istersen yakıt konusunda ayrıca birşey yapılabilir mi diye
anladım. baskı balatayı birde şu açıdan değiştirmek istiyorum. aracı bir türlü yokuşta kaldıramıyorum. özellikle dik yokuşlarda. ya geri kayıyor ya stop ediyorum. zaten en tepede kavrıyor. birde performansı düşük geldi bana, mesela hafif eğimli olsun veya düz olsun, aracın kavramasına alıştığım için hiç titretme vs olmadan kaldırıyorum. söylediğiniz face gurubuna yazacağım konuyu,
 
4 yıl veya 80.000 km, hangisi önce dolarsa

Ben bu 4 yıl veya 80.000 km, hangisi dolarsa olayını anlayamıyorum. Adam arabasına az binerse 80.000 km'yi uzun bir sürede doldurabilir. Örneğin yılda 10.000 km yapsa 8 yılda bu km'ye ulaşır. Tamam bunu anlarım kullanıma bağlı zincirde yıpranma oluştuğundan değişmesi gerektiğini. Ancak; 4 yıl nedir yahu, kauçuk mu bu sertleşsin, çatlasın ya da kırılsın. Kaldı ki; lastiğin ömrü bile 5 sene. Bence servislerin para tuzağı bu 4 yıl olayı. Bu arada triger kayışı zincir olan otomatik araçlar için söylediğim.
 
Son düzenleme:
Vallahi benim araçta 225 50 r17 ler var ilginç demekki sorun yaratmıyor 225 genişliğe kadar. Yol tutuşu bu yğzden beklentimin çok üzerinde oldu demek ki, çünkü normal oran olanlara bindiğimde şu an döndüğüm hızlarda dönemiyordum virajları, konfor biraz düşük tabi ama ben böyle devam ederim yere sağlam basmak lazım.
 
Geri
Üst