- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,352
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
o fiyatlar ne öyle ya... edc nin baskı balata değişim zamanı oluyormu yani?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
o fiyatlar ne öyle ya... edc nin baskı balata değişim zamanı oluyormu yani?
Peki trafiği olmayan bir yerde edc yi tavsiye eder misin Mr clio?
Benim düşüncemde bu yönde, Fluence Megane 3 gibi araçlarda 110 hp motorlada EDC Şanzıman kullanılıyor, Captur'da 120 hp EDC de sarsıntı yokken dci 90 HP olanda vites geçişleri hissediliyor.abi valla ben takıntılı biriyim ve çok ama çok araştırırım bu konudada şanzıman üreticisinden tutunda,modelinden koduna, kullanıldığı diğer markalardan, şikayetlerine ve tamirine hepsini iyiden iyiye araştırdım.
genelleyecek olursak arızaların geneli ağır trafikli ortamlarda yada gücü düşük ve yükü ağır araçlarda daha çok ortaya çıkmış yani clio4 bir ful C4den yada focustan çok daha hafif, motorlarıda kuvvetli o sebeble sanırım bizdeki araçlar için genelleyecek olursak asıl problem ağır trafiktir diyebiliriz.
Benim düşüncemde bu yönde, Fluence Megane 3 gibi araçlarda 110 hp motorlada EDC Şanzıman kullanılıyor, Captur'da 120 hp EDC de sarsıntı yokken dci 90 HP olanda vites geçişleri hissediliyor.
Yeni çıkardıkları ağır araçlarda 1.6 DCi 130 hp düz vites varken EDC kullanılan araçlarda motor gücünü 160 hp olarak ayarlıyorlar.
Bu demektir ki EDC şanzıman düşük güçleri sevmiyor...
abi geriye kalanı bilmiyorum ama söz ettiğiniz 160hp olan araçlardaki EDC bizdeki 6DCT250 değil kodu farklı ve tamda olması gerekir dediğim yağlı tip işte o araçlardaki,
aynı şekilde DSG'dede VW yıllar boyunca 1.4 tsi ve 1.6 tdi motorlarda kuru ama 2.0lt 3.0lt tdi ve tfsi larda yağlı sistem kullanmıştı.
sonunda vw de 1.4 tsi ve 1.6 tdi da yağlı sisteme geçti ama biz halen kuruda kaldık özetle şu anda DSG'deki problemli şanzımanın aynı prensibi adı farklı olan şanzımanı kullanıyoruz diye düşünebilirsiniz prensipte, sıkıntıda aynı tek fark VW çözdü Renault geride kaldı maalesef.
Adam ne yapabilir kardeşim otomatik şanzımani ne yapıp bozacak adam?Hocam, seni bir başka forumdan da tanıyor gibiyim şirketin verdiği ilk Clio 4 manueldi ve kim hangi konudan şikayet etse sende de oluyordu bu sorunlar. Boya dökülmesi dendi sen komple kaputu boyattın. Vites geçişleri sıkıntılıydı, senin arabanında manuel olan şanzımanı da inmiş ve o da değişmişti. Şimdi de bu forumu kendine mesken edinip gene başlamışsın şu böyle bu böyle. Hocam kusura bakma ama bence sende bir sorun var arabalarda değil.
Yakında başlarız vw şöyle süper, polo böyle süper
Valla bozulup bozulmadığından bile emin değilim ben. Bu arkadaşla bir başka forumdan uzuuun bir geçmişimiz var. Yani inanın bu arkadaşın Clio 4 lerinin, arada bi C4 mevcut, başına gelen olumsuzluklar hani derler ya pişmiş tavuğun başına gelmez o derece yani. Bu sebeple biraz şüpheli yaklaşmam o yüzdendir. Bu arada yakında başlar vw şöyle araba yapar dsg kraldır, polo kara şimşektir. Renault nun şanzımanı moktan, motoru iğrenç vs vs..Adam ne yapabilir kardeşim otomatik şanzımani ne yapıp bozacak adam?