Valla halil abi ve zıpkıncı'nın yazdıkalrına katılıyorum motorda performans hava filtresinden olmasada herhangi başka bir yerinden arıza çıksa servis derki kardeşim sen hava filtresini dğeiştirip orjinalliğini bozmuşsun falan bi dünya laf eder abuk suubk konuşur adamın sinirlerini zıplatır bıdı bıdı konuşur o yüzden sen garantin kaç yılsa dolmadan araçta değişiklik yapma yazık olur dediğim gibi çıkan arıza filtreden kaynaklanmasada servis sıkıntı çıkarır garantiden çıkarır yada arıza filtreden olmasa dahi filtreden çıkmış gibi ücretini talep eder burası türkiye ancak ilk mesajımda yazdıklarımın arkasındayım performans filtre her daim çok daha iyidir standart kağıt filtrelere göre asıl kağıt filtre aracın ömrünü kısaltır çünkü çok fazla partikül ve toz zerrecikleri geçiriyor hiç bir zaman bir performans filtre kadar olmaz kağıt standart filtreler daha öncede dediğim gibi Performans açık yada kutu içi kapalı filtreler % 100'e yakın toz ve partekül tutma özelliğine sahiptir benim tavsiye sen en iyisi Simota karbon kutulu performans filtre kullan eğer niyetin varsa tabi ben hep açık tip kullandım sıkıntı yaşamadım Clio 1.6 Sport'umla açık K&N marka filtre kullandım ve tam 60-70000km kullandım sorun yaşamadım hemde o zamanlar aşırı derece gazlardım yani motor hep yüksek devir bantlarındaydı şimdi ise Megane 2.0İDE ile sakinim...