Türkiyede clio 4 1.5 dci start&stop satışı sona erdi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ilinsor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Alfa arkadasim yanlis anlama ama senden ricam seninde mekanik veya muhendislik tecruben yoksa ki bariz sekilde yok yorum yapma yada yapiyorsan ucu acik olsun cagdaaktan arkadas gibi iddiaci olmasin komik oluyor sadece. 1 intercooler turbo sogutmaz gorevide 50 senedir asla turbo sogutmak olmadi.intercooler turbo tarafindan motora dogru yonlendirilen ve turbo tarafindab isitilan havayi sogutur turboyu degil guzel kardesim. 2 ister aban ister yumusak kullan turbu dedigin sey her daim devirli doner sirf motor rodajsa diye ve sen pedalda guc hissetmiyotsun dite durmus degildir genelde ortalama bir dizel motordaki turbo rodajda bile en az 10bin rpm doner. 3 yag pompasi asla ama asla devrrden cikmaz cikamazda bunu nereddn okudugunuzu paylasirsaniz sevinirim :) yag pompasinin geometrik olmasi en gefekli anda cok gerrksiz andada az sekikdr beslemeli sistem demejtir ozetle degiskendir ama asla dedigin gibi devre disi kalmaz bu komik yok intercooler sogutur yok yag pompasi durur fln hocam allah askina. Varsa tecruben yaz yoksa fikir sun fazlasini iddia etme derim :) ayrica beyler unutmayinki bizdeki motor avrupada satilan 1.5 dci energy 83 gram degil muhtemel olasiliklar arasinda o motorun avrupadaki motor olup farkliliklar olmasi. Olabilir kafafan o motorda sanziman ve yazilim dpf farkli mesesla ve bizim cliolarda asla kullanilmadi 1.5 dci 83gr ama fransa ve ingilteredde clio 4lerdr var bu motor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst